abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37859492
*dupe*
pi_37859530
Ik kan nog steeds niet echt inschatten hoe je die Mick moet zien..

1. Briljant persoon die goed vooruitdenkt en kan manipuleren.. (dat laatste zekers)
2. Dom, maar toch op zijn eigen manier sluw en pragmatisch
3. Lomp, maar doet toevallig de juiste dingen op het juiste moment

Ongetwijfeld een combinatie van alledrie, maar ik denk dat het ver gaat om te zeggen dat Mick kon voorzien dat door zijn acties uiteindelijk Pieter eruit zou vliegen
pi_37859621
Ik denk dat Mick een beetje met zijn pik dacht in het begin maar nu komt de echte Mick naar boven. Zwaar onderschat als je het mij vraagt!
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_37859629
quote:
maar ik denk dat het ver gaat om te zeggen dat Mick kon voorzien dat door zijn acties uiteindelijk Pieter eruit zou vliegen
Ik vond het klokkengeluid op het moment dat Pieter, na de vraag van MIck. zijn strategie bekendmaakte aan de groep, briljant gemonteerd.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_37859661
ROFL.. dat klokkengeluid met dat gezicht van Frank nadat Pieter de vraag van Mick beantwoorde.. beste moment van deze ER zo'n beetje
pi_37859734
Ik begin me een beetje te ergeren aan alle personen op dat eiland met de samensmelters. Karin is zo naïef als ik weet niet hoe (heeft ze gelukkig zelf door inmiddels), Mick blijft een vervelende schreeuwerd, Richard en Jennifer vind ik achterbaks (Jennifer mogen ze sowieso aan de hoogste boom ophangen) en Frank......... tsja, eerst vrolijk meedoen met het complot en niet doorhebben dat ie daarmee zichzelf in de problemen werkt en nu dus vrlijk de andere kant opstemmen.

Van mij mag Ryan winnen, moet ie eerst wel even die Lydia verzuipen.
A mind with a heart of it's own
pi_37859776
Ik zat hier echt hardop te juichen toen bleek dat Frank inderdaad op Pieter had gestemd Drie kwartier lang leken Mick en Karen kansloos, totdat Mick z'n sluwe spel ging spelen en Pieter dom toehapte. Slim gespeeld van Mick, goed dat Frank erin is meegegaan. Ik geloof trouwens niet dat Frank volgende keer bij voorbaat al aansluit bij Mick en Karen en op Richard of Jennifer stemt, daar vind ik hem te eerlijk voor. Mooi figuuur. Maar Mick blijft de held, hij brengt tenminste altijd leven in de brouwerij en ik vind het schitterend hoe hij in z'n eigen wereldje kan zitten en alles op de overwinning gooit. Dat kalendertje
Go Mick!
  maandag 15 mei 2006 @ 22:10:44 #208
136 V.
Like tears in rain...
pi_37859849
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Starfish het volgende:

ROFL.. dat klokkengeluid met dat gezicht van Frank nadat Pieter de vraag van Mick beantwoorde.. beste moment van deze ER zo'n beetje
Inderdaad. En NOG hebben die lui niet door waar de klik was voor Frank. Jennifer volgende week: 'Er moet een complot zijn gesmeed, ze moeten Frank iets hebben wijsgemaakt'.

Ja, vervelend hè, als je niet op arrogant toontje belerend tegen anderen kunt doen omdat jij het op je sloffen zult gaan halen.

Puthoer

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37859914
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef DrMarten het volgende:
Van mij mag Ryan winnen, moet ie eerst wel even die Lydia verzuipen.
Ik vind Ryan deze expeditie erg goed, maar de vorige keer dat ie meedeed vond ik 'm zwaar irritant. Ach, het hangt er maar net vanaf hoe het programma iemand neerzet..
pi_37859981
Ik hoop dat Ryan er nog bij komt
  maandag 15 mei 2006 @ 22:13:23 #211
136 V.
Like tears in rain...
pi_37859985
O ja, de ER2006 beer game: heeft Lydia gehuild?

*check*

Bottoms up (pun intended).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37859989
Neejoh Ryan had gewoon gelijk wat betreft de bananen
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_37860068
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef RedRoses het volgende:
Neejoh Ryan had gewoon gelijk wat betreft de bananen
Haha, inderdaad.. wat was dat ook alweer? Iemand had 's nachts stiekem bananen gegeten, wie wat dat ook alweer?:)
pi_37860118
Gio
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_37860763
Ik had toen ook al geen hekel aan Ryan, die Gio vond ik een ontzettend naar mannetje, Ryan had gewoon gelijk
A mind with a heart of it's own
pi_37861180
Ik vind/vond Ryan altijd al sympathiek overkomen. Pieter niet, ben blij dat hij eruit is.

En tja, Mick... ik vrees dat hij heel strerk, slim en doortrapt is maar dat zijn gebrek aan inlevingsvermogen/sociale vaardigheden het vaak voor hem verpesten. Ik ben blij dat hij er nog in zit, want zonder hem was het echt een saaie boel geworden - wat een stel sufkutten zeg.
Ik zoek niet, ik vind.
  maandag 15 mei 2006 @ 22:46:52 #217
44906 merino
World of Sleepers
pi_37861581
Geweldige aflevering. Bijna survivor waardig
Pieter was wel ontzettend dom aan het spelen
en Frank wordt ook eindelijk wakker. Kennelijk denk ie net zo snel als dat ie praat

owh en Mick doet wat ik al van hem had verwach
hopelijk betekend Pieter's exit niet dat het meteen gedaan is met de Survivor mentaliteit die eindelijk ontstaat...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37861605
Whehehehe

Mick

EN de proef winnen, EN voor elkaar krijgen dat pieter dingen zegt die z'n einde betekenen.

Ik mag 'm amper eigenlijk maar ik hou van underdog's die een overwinning boeken, met spellen, met sporten, alles.

Dus dat ie eigenhandig ervoor zorgt dat zowel hij als karin kunnen blijven terwijl iedereen dacht dat het hij of karin was die er ZEKER uit zouden gaan, doet mij genieten

nu Ryan nog door.. zou echt belachelijk vinden als hij het niet red.. stomme is dat hij voor het eten zorgt daar, dus hij steekt zn energie in eten voor elkaar krijgen voor de groep, terwijl hun dus dankzij hem kunnen aansterken om zo kans te hebben om proef van hem te winnen. Hij zou eigenlijk gewoon 'ieder voor zichzelf' moeten doen en die vissen voor hemzelf houden.. dan was die lydia al na 1 dag jankend de epxeditie uitgestapt
  maandag 15 mei 2006 @ 23:02:33 #219
124789 superhero87
Playin my game
pi_37862297
Karin zit er nog in!

Oh ja Lydia ook!

[ Bericht 22% gewijzigd door superhero87 op 15-05-2006 23:03:04 (Lydia:)) ]
pi_37862866
Net teruggekeken.

Ruim een uur ergeren aan Pieter en dan ligt hij er uit. Te heerlijk om waar te zijn.
Uiteraard heeft Mick het fantastisch gespeeld door Pieter uit zijn schulp te lokken met de vraag wat er gebeurd als hij de volgende keer weer de proef zou winnen.

Pieter liet toen duidelijk in zijn kaarten kijken, en Frank zag hoe het in elkaar zat.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_37863110
Pieter eruit

Hoe hebben ze dat klaargespeeld? Wie heeft het complot opgeblazen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 mei 2006 @ 23:22:58 #222
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37863186
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Pieter eruit

Hoe hebben ze dat klaargespeeld? Wie heeft het complot opgeblazen?
Onze held genaamd Frank, niets dan lof voor die dikzak.
Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
pi_37863292
ik zit toch met een probleempje ik heb de band teruggespoeld maar ik kan er geen chocola van maken wat frank nu zegt in de biechtstoel aan het eind van de aflevering
pi_37863701
Volgens mij hebben mijn buren mij "woehaaaaa, yes!!!!" horen schreeuwen toen bleek dat Pieter weg moest, hihihi.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:37:35 #225
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37863760
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Net teruggekeken.

Ruim een uur ergeren aan Pieter en dan ligt hij er uit. Te heerlijk om waar te zijn.
Uiteraard heeft Mick het fantastisch gespeeld door Pieter uit zijn schulp te lokken met de vraag wat er gebeurd als hij de volgende keer weer de proef zou winnen.

Pieter liet toen duidelijk in zijn kaarten kijken, en Frank zag hoe het in elkaar zat.
Precies mijn gedachten.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')