Ik vond het klokkengeluid op het moment dat Pieter, na de vraag van MIck. zijn strategie bekendmaakte aan de groep, briljant gemonteerd.quote:maar ik denk dat het ver gaat om te zeggen dat Mick kon voorzien dat door zijn acties uiteindelijk Pieter eruit zou vliegen
Inderdaad. En NOG hebben die lui niet door waar de klik was voor Frank. Jennifer volgende week: 'Er moet een complot zijn gesmeed, ze moeten Frank iets hebben wijsgemaakt'.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Starfish het volgende:
ROFL.. dat klokkengeluid met dat gezicht van Frank nadat Pieter de vraag van Mick beantwoorde.. beste moment van deze ER zo'n beetje
Ik vind Ryan deze expeditie erg goed, maar de vorige keer dat ie meedeed vond ik 'm zwaar irritant. Ach, het hangt er maar net vanaf hoe het programma iemand neerzet..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef DrMarten het volgende:
Van mij mag Ryan winnen, moet ie eerst wel even die Lydia verzuipen.
Haha, inderdaad.. wat was dat ook alweer? Iemand had 's nachts stiekem bananen gegeten, wie wat dat ook alweer?:)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef RedRoses het volgende:
Neejoh Ryan had gewoon gelijk wat betreft de bananen
Onze held genaamd Frank, niets dan lof voor die dikzak.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Pieter eruit
Hoe hebben ze dat klaargespeeld? Wie heeft het complot opgeblazen?
Precies mijn gedachten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Net teruggekeken.
Ruim een uur ergeren aan Pieter en dan ligt hij er uit. Te heerlijk om waar te zijn.
Uiteraard heeft Mick het fantastisch gespeeld door Pieter uit zijn schulp te lokken met de vraag wat er gebeurd als hij de volgende keer weer de proef zou winnen.
Pieter liet toen duidelijk in zijn kaarten kijken, en Frank zag hoe het in elkaar zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |