Ik schreeuwde ook van blijheidquote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef _Floddertje_ het volgende:
Volgens mij hebben mijn buren mij "woehaaaaa, yes!!!!" horen schreeuwen toen bleek dat Pieter weg moest, hihihi.
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Verbal het volgende:
O ja, de ER2006 beer game: heeft Lydia gehuild?
*check*
Bottoms up (pun intended).
V.
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat een wagen het best rijdt met vier wielen...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
Briljant gespeeld zeg van Mick. Ik dacht er ook al aan, Frank is toch een beetje het extra wiel aan de wagen bij die drie. Goede actie van hem.
dat heet zichzelf 'schoon' praten. Bij Melvin had ze ook al zo'n ***verhaaltjequote:Nou mag hij van mij Jennifer ook wel manipuleren . 'Karin, ik denk dat je diep in je hart wel weet dat je het fijnst vindt als je morgen van dit eiland af bent.'
Jennifer is echt de meest achterbakse trut van alle seizoenen die ik gezien hebquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:59 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
dat heet zichzelf 'schoon' praten. Bij Melvin had ze ook al zo'n ***verhaaltje
\quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:59 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
dat heet zichzelf 'schoon' praten. Bij Melvin had ze ook al zo'n ***verhaaltje
Ik denk dat Ryan gewoon heel erg eerlijk is, of in ieder geval zo overkomt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:07 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik heb niet echt veel adhesiebetuigingen voor Pieter gezien, hierboven. Om het zachtjes uit te drukken. Heerlijk.![]()
Briljante actie van Mick.Een akelige kerel in 'zijn' serie, maar steeds beter in deze! Hij mag van mij winnen nu. Als die verschrikkelijke, zeikerige irritante, waarschl. Verdonk stemmende, met zichzelf ingenomen Jennifer er maar uit vliegt! Dan ben ik tevreden.
![]()
...En mag Lydia a.u.b. nog even blijven? Zo mooi.En God mag weten waarom men hier zo pleit voor Ryan. Ik heb geen hekel aan hem, maar wat is er zo bijzonder aan hem? Legt u mèn dat nâh us uít.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |