abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37676827
Hey, ik heb een ingewikkelde vraag. Mijn ex en ik hebben onveilige seks gehad een tijd geleden. Ik was toen half aan de pil begonnen, het ging uit, ik nam een morning-afterpil voor de onveilige seks en stopte met de pil. HEt heeft een tijd geduurd voor ik weer ongesteld werd. Als je dat dan echt ongesteld kunt noemen of dat het gewoon een bloeding is. Ik was iig niet zwanger. Nu heb ik een nieuwe vriend. HEt is mis gegaan met het condoom. We deden het de laatste dag van de menstruatie of bloeding of wat het ook was. Ik heb na 36 uur een morning-after pil genomen. Weet iemand hoe groot de kans ongeveer is dat ik alsnog zwanger ben?

Alvast ontzettend bedankt!
  maandag 8 mei 2006 @ 23:43:04 #2
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_37676884
De kans is klein dat je zwanger bent aangezien het eitje net weg was.

In combinatie met die morningafterpil denk ik niet dat je je direct zorgen hoeft te maken.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 23:47:36 #3
81992 Githa
pi_37677011
Morning after pil (Norlevo)

Indicaties: Noodanticonceptie binnen 72 uur na onbeschermd geslachtsverkeer of bij falen van anticonceptie. Twee tabletten van 750 microgram. De eerste tablet zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen 12 uur en niet later dan 72 uur na de onbeschermde geslachtsgemeenschap. De tweede tablet dient vervolgens te worden ingenomen 12-24 uur na inname van de eerste tablet.

Met Norlevo ® kan je de kans op het ontstaan van en zwangerschap verkleinen met 95% tot 58 % indien je deze pillen binnen 48 –72 uur na de onbeschermde geslachtsgemeenschap hebt ingenomen. De meeste kans op het voorkomen van zwangerschap is er als je deze pillen binnen 24 uur inneemt.

Bron

Ik denk dus dat die kans héél klein is, maar 100% zekerheid heb je pas door een test te doen na het uitblijven van je menstruatie.
pi_37677049
Dank jullie wel
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:32:13 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37681635
1 topic is wel genoeg.
Zwanger?

Hier maar een slotje op dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: