De meeste mensen nemen condooms, maar hey als het voor jou werktquote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef Megannn het volgende:
ik nam een morning-afterpil voor de onveilige seks
hahaha had ik echt niet gezien!quote:
Over medische zaken zeggen we altijd 'ga aub naar een dokter toe, die hebben er meer verstand van'. En dat geldt in dit geval dus ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft FOK! wel een disclaimer? Op alle informatie dat gegeven wordt op FOK! kunnen geen rechten worden ontleend en zijn voor eigen risico.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen condooms, maar hey als het voor jou werkt![]()
De meeste mensen nemen de morning-after pil trouwens na de onveilige seks.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen condooms, maar hey als het voor jou werkt![]()
In feite kan er nu dus eigenlijk wel een slotje op dit topic.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Over medische zaken zeggen we altijd 'ga aub naar een dokter toe, die hebben er meer verstand van'. En dat geldt in dit geval dus ook.
Een spatwaterdicht slotjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
In feite kan er nu dus eigenlijk wel een slotje op dit topic.
Nee joh, even de TS uitlachen en wachten tot iemand haar een slet noemt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
In feite kan er nu dus eigenlijk wel een slotje op dit topic.
is ook niet erg gezond de hoeveelheid hormonen die je dan binnenkrijgt opeens?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen de morning-after pil trouwens na de onveilige seks.
Alsof je je daar druk om maakt, je wilt toch dat de achtergebleven sperma zo snel mogelijk het lichaam verlaat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
is ook niet erg gezond de hoeveelheid hormonen die je dan binnenkrijgt opeens?
Het is een paardemiddel, maar de mensen nemen het omdat ze liever geen kind willen. En dat is ze heel wat waard. Ongewenst een kind op de wereld schoppen is ook niet alles.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
is ook niet erg gezond de hoeveelheid hormonen die je dan binnenkrijgt opeens?
En vergeet niet wat voor hormonen er dán door je lijf gierenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is een paardemiddel, maar de mensen nemen het omdat ze liever geen kind willen. En dat is ze heel wat waard. Ongewenst een kind op de wereld schoppen is ook niet alles.
Koters op je 21 ook. Neem eens wat verantwoordelijkheid als man zijnde.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:11 schreef Darkwolf het volgende:
Rubber sucks... echt...
De eerste kennismaking heeft ze dus al achter de rug.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:12 schreef ma_jojo het volgende:
Ze heeft dit topic trouwens ook in OUD geopend. Het topic waar ze over een aantal maand misschien veelvuldig zal gaan posten.
Ontwikkeld door Fok!?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Doe de online zwangerschapstest
http://www.babybrabbel.org/test/test.php3
aidsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:11 schreef Darkwolf het volgende:
Hmmm... ik neem aan dat je weer snel met de pil gaat beginnen en hiervan geleerd hebt?
Rubber sucks... echt...
Niet alleen dat het fout kan gaan, maar het belemmerd het genot en juist dat extra intieme contact met elkaar ook nog eens.
(And now look where it brought you on top of all that!)
wreedddddddddd wreeddddddddddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De eerste kennismaking heeft ze dus al achter de rug.
Groot.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef Megannn het volgende:
Hey, ik heb een ingewikkelde vraag. Mijn ex en ik hebben onveilige seks gehad een tijd geleden. Ik was toen half aan de pil begonnen, het ging uit, ik nam een morning-afterpil voor de onveilige seks en stopte met de pil. HEt heeft een tijd geduurd voor ik weer ongesteld werd. Als je dat dan echt ongesteld kunt noemen of dat het gewoon een bloeding is. Ik was iig niet zwanger. Nu heb ik een nieuwe vriend. HEt is mis gegaan met het condoom. We deden het de laatste dag van de menstruatie of bloeding of wat het ook was. Ik heb na 36 uur een morning-after pil genomen. Weet iemand hoe groot de kans ongeveer is dat ik alsnog zwanger ben?
Alvast ontzettend bedankt!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |