Ja, broertje of neefje dacht ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha! Leuk filmpje, is die Boukhari familie van... ?
quote:Strenge actie tegen Engelse hooligans
05 juni 2006, 20:56
Door: Gert Gysen
Meer dan 300 Engelse hooligans hebben geweigerd hun paspoort in te leveren. In totaal moeten zo'n 3300 Engelse onruststokers hun paspoort inleveren met het oog op het WK. Deze maatregel moet vermijden dat zij de overtocht naar Duitsland maken.
Deze 3300 amokmakers mogen het Britse eiland niet verlaten gedurende het Wereldkampioenschap in Duitsland. Dit moet ervoor zorgen dat de incidenten naast het voetbal beperkt blijven. Driehonderd van hen weigerden echter hun paspoort in te leveren bij de Britse autoriteiten. Een honderdtal is alreeds opgepakt. Alle anderen worden nog steeds opgespoord. Er wordt gevreesd dat enkele onder hen alreeds de overtocht hebben gemaakt.
Om te voorkomen dat er nog meer hooligans richting Duitsland vertrekken houden de Britse ordediensten, in samenwerking met de Duitse politie, verscherpte controles op lucht- en zeehavens. De hooligans die niet ingaan op de politievordering om hun paspoort in te leveren lopen het risico op een celstraf van zes maanden.
Heb je wel een punt, maaar dat had hij eerder moeten bedenken toen hij in de fout ging.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is toch het wegnemen van je vrijheid.
Stel dat zo'n hooligan gezellig met het gezinnetje een weekje naar Griekenland wilt rond die periode.
Yup.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Erasmusch het volgende:
Is er eigenlijk paspoortcontrole bij die Kanaaltunnel/Eurostar etc?
Mwah, 3300 zijn er aardig wat. Maargoed dat vraag ik me dus af, hoe ze daar op selecteren.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben over
Maar ik denk dat die 3300 ook niet de minste zijn toch? Dat zijn vast de rotte appels, die het niet bij jeugdzondes hebben gelaten en al helemaal niet met hun vrouw naar griekenland op vakantie willen. Die willen één ding: rellen
Dat vind ik dan ook wel weer een goede
hm, mijn collega heeft het er net over. heb het helaas gemist.....quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
Zo docu op BBC2
Was je lekker op tijd meequote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
Zo docu op BBC2
Ach, vergelijk het met iemand die een Disco kort en klein slaat. Mag je dan gelijk op zaterdagavond nooit de deur meer uit of alleen die Discotheek niet in?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Want?
Uitkijken dus.quote:05 Jun 2006 Alberto Stegeman wil naar duitsland
Via Via heeft hardcorehooligan.nl berichten binnen gekregen dat Undercoverjournalist Alberto Stegeman afreist naar het WK in Duitsland om opnames te maken voor zijn Programma Undercover in Nederland.
Hij heeft verschillende supporters(groepen) benaderd om mee te werken aan dit programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |