Inderdaadquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:46 schreef Jorikjet het volgende:
ja, en dan ben je zelf niet online!
Neeeee, mijn Msb, wat doe je!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op Mysongbook is geen tab meer te krijgen...muziekindustrie
amerika
angsthazen zoals msb en powertab community die hun zooi weghalen
alles, sterf!
Worstel ik al 4 jaar mee eigenlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 23:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Alternate picking is toch gewoon wisselslag. Op en neer met het plectrum![]()
Ik dacht dat dat standaard was bij gitaristen eigenlijk![]()
* Flamebestande jas aantrekt *quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
amerika
alles, sterf!
Goede keus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef Neidropje het volgende:
eigenaaaaaar ;D
Dat werkt voor geen meterquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt toch altijd google nog?
OMFG laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
amerika
alles, sterf!
nu nog een echte gitaarquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:33 schreef Neidropje het volgende:
hehhe yeaj nu een LP en een TELE het feest is compleet:P
ik speel altijd 'clean'quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef DuranK het volgende:
Drinken jullie hier trouwens veel vor dat jullie optreden? Ik heb 1 keer gedaan toen ik moest zingen en ik zo zat als een aap wasMaar toen ik met iemand een band op wou richten hebben ze me er op gewezen dat ik niet mocht drinken voordat ik ging optreden
Gelukkig ga ik nou ook niet meer een band met hun oprichten
![]()
Niet vor het optreden, en ook niet vor het postenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef DuranK het volgende:
Drinken jullie hier trouwens veel vor dat jullie optreden?
roadies maken maar tijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef Jorikjet het volgende:
yes, ik heb me nieuwe pickups binnen! even kijken wanneer me gitaar roadie tijd heeft om ze erin te zetten
meestal ben ik de bob (lees "de lul") en moet ik dus rijden. Maar als het een beetje in de buurt is en het is bekend terrein dan wil ik weleens teveel drinken:P zo van net genoeg dat het net lekker gaat en dat je helemaal uit je naad gaat. Echt dronken gitaarspelen is niet zo'n succes (I knowquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef DuranK het volgende:
Drinken jullie hier trouwens veel vor dat jullie optreden? Ik heb 1 keer gedaan toen ik moest zingen en ik zo zat als een aap wasMaar toen ik met iemand een band op wou richten hebben ze me er op gewezen dat ik niet mocht drinken voordat ik ging optreden
Gelukkig ga ik nou ook niet meer een band met hun oprichten
![]()
normaal vind ik dat houtkleurige wel mooi maar op zo'n model niet.. op een tele of een explorer bijv. welquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind niet veel les pauls mooi,
maar deze is welmooie prijs ook wel opzich!
linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |