Ah zo. Net als dat ik er af en toe vanaf wijk om me af te zetten en wél een PI gebruik.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, 11.gif wordt mijn generieke smilie, daarvan mag afgeweken worden.
Hoi Shirley, prinsessige poppedein, kom je op IRC?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:01 schreef Shirley het volgende:
[..]Van de meer dan 25000 posts! Godver, wat stel ik mezelf weer teleur.
Toen 16.000 posts! Dat is bijna 1 op de 4!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:01 schreef Shirley het volgende:
[..]Van de meer dan 25000 posts! Godver, wat stel ik mezelf weer teleur.
Spot on.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah zo. Net als dat ik er af en toe vanaf wijk om me af te zetten en wél een PI gebruik.
Die doet het niet goed bij mij.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toen 16.000 posts! Dat is bijna 1 op de 4!
Heb je de link niet gezien hierboven? Dat doet Arcee!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan een crew pi's dan weer tellen
Lijkt verdomme wel Big Brother hier
Alles wordt geregistreerd, maar dat is ook het punt, eigenlijk, van dit forum.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan een crew pi's dan weer tellen
Lijkt verdomme wel Big Brother hier
Aaaah...word ik zo gemist?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Hoi Shirley, prinsessige poppedein, kom je op IRC?
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je de link niet gezien hierboven? Dat doet Arcee!
Ik weet het, BS. het is deze layout of geen QR in de manier hoe ik dat wil.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:04 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Maar die jij gebruikt is wel ietwat newbieërig, j.
QR. Dat is net zoiets als de FP.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het, BS. het is deze layout of geen QR in de manier hoe ik dat wil.
Nee, ik voel me werkelijk vereerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Niet zo met die smiley, hè!
Het is makkelijk, BS. En ik hou van dingen die het leven makkelijk maken, zoals Quickreply. Niet boos wezen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
QR. Dat is net zoiets als de FP.
Braaf zo, deerne des sleedoorns.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik voel me werkelijk vereerd.![]()
Ik kom zo!
"Ik ben niet boos. Alleen wat teleurgesteld."quote:Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is makkelijk, BS. En ik hou van dingen die het leven makkelijk maken, zoals Quickreply. Niet boos wezen.
Deerne des sleedoorns?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:09 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Braaf zo, deerne des sleedoorns.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |