Excl = dealquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef overhyped het volgende:
de larry's en spacequesten voro 15e.
netjesquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:06 schreef pspmaniak het volgende:
sorry, jongens. heb het even druk gehad. betaalde goederen zijn onderweg naar degenen die ervoor betaald hebben.
Rejected : omdat jij wel erg lang hebt moeten wachten heb ik er 2 extraatjes voor je bijgedaan om het goed te maken. (1 GBA game + 1 GCN game.) hoop dat dit de zure smaak een beetje weghaalt.
Oooh heel lief van jouquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:06 schreef pspmaniak het volgende:
sorry, jongens. heb het even druk gehad. betaalde goederen zijn onderweg naar degenen die ervoor betaald hebben.
Rejected : omdat jij wel erg lang hebt moeten wachten heb ik er 2 extraatjes voor je bijgedaan om het goed te maken. (1 GBA game + 1 GCN game.) hoop dat dit de zure smaak een beetje weghaalt.
prima, waar op te halen e.d.quote:
20¤ inc verzenden ?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:16 schreef pspmaniak het volgende:
Leisure suit larry collection. Larry 1,2,3,5 en 6 op een cd.
Space quest collection. Space quest 1,2,3,4,5 op een cd.
Richtprijs 5 incl per stuk. dubbel cd's 7,50
Onderweg? Je hebt het al opgestuurd? Ik heb namelijk nog steeds niks binnen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:06 schreef pspmaniak het volgende:
Vampire of masquerade ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef outcast_within het volgende:
Space colony staat er 2 keer in.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:07 schreef FreedonNadd het volgende:
Ga je schamen rejected KQ is King Quest.
http://www.agdinteractive.com/
Waar de oudjes onder ons waarschijnlijk tijden op hebben zitten turen met een hercules schermpje of wow 16 kleuren EGA.
---quote:. 23april Outcast_very slim zei :
Laat maar. Vertrouw je niet
Niks persoonlijks. maar
Post history is te klein met geen/weinig succesvolle deals
Je nick en je email adres lijken speciaal aangemaakt te zijn voor de gelegenheid
quote:bedankt voor de torpedoaanval.
Email adres en nickname worden al jaren door mij gebruikt en heb al meerdere goeie deals via andere fora als pspmaniak en xbox360liefhebber. maargoed, laat ook maar. Ik verkoop ze wel via marktplaats.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |