quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
Kijk goed uit als je een 2ehands föhn gaat kopen via marktplaats!!!
![]()
Vraag me af wat die code of URL dan is, iemand..?quote:Lek op Marktplaats toont e-mail adverteerders
AMSTERDAM - Een lek op de populaire veilingsite Marktplaats.nl maakt het mogelijk om op eenvoudige manier het e-mailadres van een adverteerder te achterhalen.
Dat ontdekte een 19-jarige gebruiker van Marktplaats bij toeval. Door een bepaalde code toe te voegen aan de URL van een advertentie, kan het adres op de pagina getoond worden.
De ontdekker heeft het lek dinsdag bij Marktplaats gemeld. Het bedrijf nam de volgende middag contact met hem op om details te vragen. Op donderdagochtend was het lek nog aanwezig.
Marktplaats kon op donderdagochtend niet direct reageren.
Zou dit een oplichter zijn die probeert om van zijn valse 100 gulden biljetten af te komen of gewoon een domme josti die niet snapt dat ie z'n biljet nog gewoon kan omwisselen?quote:ik heb nog een 100 gulden biljet van de steenuil versie niet gescheurd maar is wel gevouwen weg wegens geld nodig(klote euro) ik hoor t wel bellen is sneller
quote:Merk: Opel
Model: Frontera 5persoons
opties niewerevieziemoter niewe.voorbanden niewe apk remen en alles nage keken niewe apk targa daken trek haak bulbar radio cazete met 10 cd wisse laar vier wiel drijf geel kenteken alle reke ningge aan toon baar ook de apk van de af gelopen 3.jaar kijk ook op andere atvertenzies van de aan bieder wij zijn altijt be.rijk.baar op de koekoekstraat1 te nijmegen maar de beller is sneller
quote:Merk: BMW AF GE PREIST
Model: 628.csi met.abs elektrizerame stuurbekrachteging.niewe.remscheifen
deze auto is zeer mooi voor zijn leef tijt en goed ook van binnen heele maal in orzie nelle staat wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat1 te nijmegen maar de beller is sneller tel 0653161555 in ruil altijt moge lijk vitobus of sprinter of een andere per soone auto
quote:Hyundai H100 2.5 TD DC bj99 apk7.2007AF GE.PREIST
Elektrizerame voor schuif ramen op zij trek haak ctv stuur bekragteging.duek je in.lings.ze voor duer in ruil altijt moge lijk
wij zijn altijt burijk baar op de koekoekstraat1 te nijmegen wij zijn een erkent rdw budrijf en heben een ijgen op haal diens u krijg gelijk een rdw vrij waring en het geld natuurlijk tevens kopen wij ook u ander autos op als langs komt de kofie staat klaar dank u
En als je dan om garantie komt: ga ran zie? wasda dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
Enkele voorbeelden van deze autohandelaar:
[..]
[..]
[..]
![]()
Maar de KOOFIE staat er wel klaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
En als je dan om garantie komt: ga ran zie? wasda dan?daar ga ik géén auto kopen...
vanwege deze mafkees heb ik dit topic opgezocht.. te laat blijkbaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
quote:halo mooi je ipocketss tekoop voor maar 30€ hellemaal niew in doos alles er op en eraan je kunt me bellen niet maillen a.u.b
- je krijt alles er bij niew in doos 30 euro op=op me nummer is
- 06******** elke dag berijkbaar.
ipocket <> ipod...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:36 schreef BdR het volgende:
helle niewe ipocket tekoop voor maar 30 euro
[..]zelfs in de bijgevoegde afbeeldingen staat "niew" (bovendien zijn het volgens mij namaak ipods..)
OMGquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Je zou bijna denken dat het een kloon is!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Daar zou ik nou wel eens een foto van willen zien!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef MdMa98 het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dplintenladder%26meta%3D&url=http%3A//bouw-tuin.marktplaats.nl/machines/58248112-plintenladder.html
Beschrijving:
In zeer goede staat verkerende plintenladder. Weinig gebruikt, in originele staat. Kan zowel voor houten als kunstof plinten worden gebruikt. Verzending mogelijk voor rekening koper.
ghehe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |