Ik ben niet zo goed in dat soort dingen...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgende gang bang is op donderdag 11 mei van 13 tot 18 uur
om te weten wie aanwezig is gewoon even bellen de dag zelf
(onder voorbehoud)deze week :alana-kim-bianca-nicky-inez
Bron: www.jessydreamhouse.be (alana is onze bianca van temptation zie foto's op de site onder het kopje ""meisjes")
kijk jij wel TI?!?!?!!?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef KonnieKipke het volgende:
waar slaat dat "vingeruh" op?
En heb je elke aflevering gezien dan?????? Nou heb je een hoop gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jahaaa muts. En leg me nu maar uit wat ik heb gemist.![]()
Neequote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En heb je elke aflevering gezien dan?????? Nou heb je een hoop gemist
Bianca IS een borderlinetypetje;quote:
psychiatrie in vivo!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Daarom... ik zit te kijken en ik denk.. 'kan dit wel worden uitgezonden?' en ondertussen smul ik er toch van...maar soms mogen producenten deelnemers wel tegen zichzelf in bescherming nemen. Dit is niet gewoon gedrag van oh ik ben dronken en ik heb geneukt..dit meisje spoort gewoon ECHT neit
Oke okequote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee![]()
En vertel me nu maar over dat vinger-verhaal...
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke okeLiesbeth (van Andries) heeft zich laten vingeruhhhh in de zee door verleider Edwin, denkende dat er geen camera's zover kunnen inzoomen of zo. Ze vergist zich in het roddelgedrag van de mannen-verleiders en schrikt zich het leplazerus dat de mannen al wisten dat Bianca gepaald was door Stephan dus dat ze dit ook vast wel weten
En dit klopt want ons aller Timmetje verteld het tegen de camera/interviewer maar durft het eerst niet zo te zeggen dus bukt naar de microfoon en zegt "vingeruuuuh" ipv zoals Andries het noemt "het laten bevredigen door de hand"Zie avatar van 2Mini
![]()
Als hij ook alleen een kikkertje ziet????quote:Op maandag 8 mei 2006 23:56 schreef Merina het volgende:
Waar blijft de reactie van Cairon.. ?![]()
[[url=http://img523.imageshack.us/img523/5985/ti2ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, ik moet zeggen dat ik dat toch ook heb soms, ook al komt ze nog zo onnozel uit de hoek. Het is duidelijk dat er een paar schroeven los zitten bij 'r.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Als het allemaal echt is:
en toch heb ik soms medelijden met Bianca.
Ze is niet de slimste neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:45 schreef Ghost_Viper het volgende:
Wat leuk is dat Bianca doet alsof ze vreemd is gegaan omdat Björn Liesbeth had gekust....maar ze vergeet dat ze eerst is vreemdgegaan (ongeveer 3 keer) en pas daarna de beelden van de kus had gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |