abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37674793
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef 2Mini het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Hij moet bewegend zijn
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 8 mei 2006 @ 22:51:19 #252
30560 2Mini
Official Logo
pi_37674836
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:50 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij moet bewegend zijn
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen...
Printscreen had ik al moeite mee

Om het Fok! proof te maken
Camera 1... 1!
pi_37675027
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgende gang bang is op donderdag 11 mei van 13 tot 18 uur
om te weten wie aanwezig is gewoon even bellen de dag zelf
(onder voorbehoud)deze week :alana-kim-bianca-nicky-inez

Bron: www.jessydreamhouse.be (alana is onze bianca van temptation zie foto's op de site onder het kopje ""meisjes")
Wat een mooi stuk acteerwerk allemaal weer. Je mag bijna hopen dat Bjorn hier wel van weet, anders knoopt die kerel zichzelf nog op.
Dat Bianca kon acteren was al bekend, maar gezien deze website is acteren niet echt vreemd voor haar.
pi_37675537
waar slaat dat "vingeruh" op?
pi_37675549
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef 2Mini het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Geweldig!!! Vind Tim deze TI toch geweldig, hij moet elk jaar komen als commentator of zo
  maandag 8 mei 2006 @ 23:11:20 #256
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37675689
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef KonnieKipke het volgende:
waar slaat dat "vingeruh" op?
kijk jij wel TI?!?!?!!?
Oh yes i did!
pi_37676173
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:11 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

kijk jij wel TI?!?!?!!?
Jahaaa muts. En leg me nu maar uit wat ik heb gemist.
pi_37676212
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Jahaaa muts. En leg me nu maar uit wat ik heb gemist.
En heb je elke aflevering gezien dan?????? Nou heb je een hoop gemist
  maandag 8 mei 2006 @ 23:28:31 #259
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_37676374
Als het allemaal echt is:

Bianca is natuurlijk labieler dan menig borderline typetje. Zij is echt een mentaal wrak. Wat betreft dat Bjorn in hun relatie een klootzak tegen haar is geloof ik wel. Ik geloof echt dat zij gekleineerd is door hem en verschrikkelijk onzeker is. Ik kan me wel voorstellen dat ze onzeker wordt van Liesbeth. ZIj is ook heel anders. Bianca zit al niet lekker in haar vel, voelt zich al 'lelijk' en dan zit haar vent nog te flirten met een meisje wat het tegenovergestelde is van haar.
Dat kortharige snolletje begint er overigens ook elke dag vermoeider uit te zien..een zaad onderdosis misschien?
1 van mijn favoriete maar ook pijnlijkste momenten was toen Bianca Liesbeth ontmoette in het begin. Zelfverzekerde Liesbeth won al bij de eerste oogopslag van zitzak zonder lijn Bianca.
Het draaide vandaag vooral om dat Bianca nooit het dopje op de tandpasta doet:

Bianca geeft aan dat ze niet goed met elkaar praten...maar ik denk dat Bianca degene is die niet kan communiceren. Bjorn praatte redelijk normaal en zij draaide al helemala door.
Ik denk dat Bianca's gedrag een gevolg zijn van hoe ze zich heeft gevoeld in haar relatie met Bjorn..altijd het onderdrukte vrouwtje zijn geweest en nu word ze gewaardeerd door anderen..die denkt godverdomme ik ben 2 en een half jaar gekleineerd..ik ben een sterke vrouw..oh ik ben een sterke vrouw.. *alcoho op* oooh aah neuken neuken neuken..
volgende ochtend..oh god wat heb ik gedaan..nou jah laat ik het eerst maar ontkennen..oh kut er zijn camera's laat ik het dan maar bekennen..laat ik dan maar de schuld bij bjorn neerleggen hij heeft ook gekust en het is even erg..

en toch heb ik soms medelijden met Bianca.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_37676433
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

En heb je elke aflevering gezien dan?????? Nou heb je een hoop gemist
Nee
En vertel me nu maar over dat vinger-verhaal...
pi_37676494
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef LoveProfusion het volgende:

<knip>
Bianca IS een borderlinetypetje;
primitieve neurotische afweermechanismen
zwart-wit denken
woede-aanvallen
laag zelfvertrouwen
etc
etc
  maandag 8 mei 2006 @ 23:33:54 #262
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_37676582
Daarom... ik zit te kijken en ik denk.. 'kan dit wel worden uitgezonden?' en ondertussen smul ik er toch van...maar soms mogen producenten deelnemers wel tegen zichzelf in bescherming nemen. Dit is niet gewoon gedrag van oh ik ben dronken en ik heb geneukt..dit meisje spoort gewoon ECHT neit
pi_37676607
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Daarom... ik zit te kijken en ik denk.. 'kan dit wel worden uitgezonden?' en ondertussen smul ik er toch van...maar soms mogen producenten deelnemers wel tegen zichzelf in bescherming nemen. Dit is niet gewoon gedrag van oh ik ben dronken en ik heb geneukt..dit meisje spoort gewoon ECHT neit
psychiatrie in vivo!
pi_37676686
Aangezien ik deze topic van begin af aan volg, weet ik dat ik me vast niet geliefd ga maken als ik het voor Bianca opneem...

Maarrr na deze aflevering is me wel een hoop duidelijk geworden. Volgens mij wil Bianca hem (Bjorn) gewoon niet meer, alles wat hij zegt is teveel voor haar en ze heeft t denk ik echt helemaal met hem gehad. Kan ik me wel voorstellen, want al doet hij niet agressief, ik vind hem in zijn blik en drive wel agressief en nogal zuigend overkomen... Die geile blik ook van m, toen Liesbeth haar topje uit deed in de slaapkamer (vorige aflevering, of was t die daarvoor?) Echt een gefrustreerde creep die denkt dat hij alles goed doet, maar weinig zelfreflectie heeft. Op dit moment heeft Bjorn natuurlijk gelijk, maar als hij in het verleden nooit echt naar Bianca geluisterd heeft en alleen maar loopt te zuigen, zal zijn reactie haar nu sowieso al frustreren, ongeacht hoe de verantwoordelijkheden liggen.
Uiteraard geen excuus om vreemd te gaan, maar wel een goede reden om er een vette punt achter te zetten. Als hij alleen maar kan zeiken dan rot hij maar lekker op. Ik hoop niet voor dr dat deze demonisering (die haar gezien haar reactie al wel bereikt heeft...) haar nog verder de hoererij ( ) indrijft, want ze lijkt me idd redelijk labiel en naief... Of het nou allemaal opgezet is of niet (ik denk persoonlijk van niet), dit kan toch niet haar bedoeling zijn geweest
Zielig meisje, had nooit mee moeten doen. Maarrr wel interessante televisie
Il est minuit Tokyo
Il est cinq heures au Mali
Quelle heure est-il au paradis
pi_37676694
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Nee
En vertel me nu maar over dat vinger-verhaal...
Oke oke Liesbeth (van Andries) heeft zich laten vingeruhhhh in de zee door verleider Edwin, denkende dat er geen camera's zover kunnen inzoomen of zo. Ze vergist zich in het roddelgedrag van de mannen-verleiders en schrikt zich het leplazerus dat de mannen al wisten dat Bianca gepaald was door Stephan dus dat ze dit ook vast wel weten

En dit klopt want ons aller Timmetje verteld het tegen de camera/interviewer maar durft het eerst niet zo te zeggen dus bukt naar de microfoon en zegt "vingeruuuuh" ipv zoals Andries het noemt "het laten bevredigen door de hand" Zie avatar van 2Mini
pi_37676743
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Oke oke Liesbeth (van Andries) heeft zich laten vingeruhhhh in de zee door verleider Edwin, denkende dat er geen camera's zover kunnen inzoomen of zo. Ze vergist zich in het roddelgedrag van de mannen-verleiders en schrikt zich het leplazerus dat de mannen al wisten dat Bianca gepaald was door Stephan dus dat ze dit ook vast wel weten

En dit klopt want ons aller Timmetje verteld het tegen de camera/interviewer maar durft het eerst niet zo te zeggen dus bukt naar de microfoon en zegt "vingeruuuuh" ipv zoals Andries het noemt "het laten bevredigen door de hand" Zie avatar van 2Mini
  maandag 8 mei 2006 @ 23:40:58 #267
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_37676813
...maar er zijn GEEN beelden van:) alleen wat geren/geval in de zee

ik denk dat het gewoon mannenpraat is..nou jah bovendien is Andries erin gezet om TI spannend te maken als er niks geks zou gebeuren..maar goed laat dat maar aan Bianca over:D
pi_37676920
Maar waarom reageren de mannen dan op "Edwin heeft een natte vinger gehaald" en Tim zo lachend roept "vingeruuuuh" als het niet waar zou zijn?? Edwin weet toch ook dat er camera's zijn en waarom werd ze zo bang/flipte ze nadat ze hoorde dat de mannen alles deelde??
pi_37677039
Cairon, van mij mag je wel weer een beschouwing geven van vanavond hoor, graag zelfs! Al ben ik het niet overal mee eens, het is zeker vermakelijk om te lezen en aan de vele reacties te lezen ben ik niet de enige die dit vind!!
Il est minuit Tokyo
Il est cinq heures au Mali
Quelle heure est-il au paradis
pi_37677310
Waar blijft de reactie van Cairon.. ?

pi_37677876
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:56 schreef Merina het volgende:
Waar blijft de reactie van Cairon.. ?

[[url=http://img523.imageshack.us/img523/5985/ti2ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
Als hij ook alleen een kikkertje ziet????
pi_37678090
bianca:,,mijn hart gaat 300 keer per uur?!"
goh wat een slimme meid is ze toch
life is like a game, you just have to play it
  dinsdag 9 mei 2006 @ 00:30:15 #273
521 ruby
Hell yeah!
pi_37678245
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef LoveProfusion het volgende:

en toch heb ik soms medelijden met Bianca.
Ja, ik moet zeggen dat ik dat toch ook heb soms, ook al komt ze nog zo onnozel uit de hoek. Het is duidelijk dat er een paar schroeven los zitten bij 'r.

Hopelijk hebben ze een beetje fatsoenlijke nazorg na TI. Dat kind kan niet meer normaal de straat op.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 00:45:28 #274
33536 Ghost_Viper
Still going
pi_37678636
Wat leuk is dat Bianca doet alsof ze vreemd is gegaan omdat Björn Liesbeth had gekust....maar ze vergeet dat ze eerst is vreemdgegaan (ongeveer 3 keer) en pas daarna de beelden van de kus had gezien.

Björn moet Liesbeth's poepske verwennen op zijn laatste avond daar. En dan zeggen dat de seks onschuldig was

Hopelijk weet Björn dat bianca wekzaam is in de hoer-industrie, anders gaat ie straks weer ergens zitten en schreeuwen "WAAROOOOOOOOOMMM???"
With God by my side I'll cross many rivers...!!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 01:28:24 #275
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37679587
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:45 schreef Ghost_Viper het volgende:
Wat leuk is dat Bianca doet alsof ze vreemd is gegaan omdat Björn Liesbeth had gekust....maar ze vergeet dat ze eerst is vreemdgegaan (ongeveer 3 keer) en pas daarna de beelden van de kus had gezien.
Ze is niet de slimste nee .
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')