hij werd aggressief enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Melusine het volgende:
Een nachtvlinder. Ik weet er niet genoeg van om te zeggen wat voor een.
Kon je hem niet naar buiten gooien?
OMGquote:Op maandag 8 mei 2006 18:56 schreef Ultimato het volgende:
[..]
lees maar de OPgewonnen in de 4e ronde met de aansteker :p
wilde de lamp ook graag heel houden..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
jij kan een simpel vlindertje niet eigenhandig aan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind je een ongelofelijke klootzak dat je denkt zo om te kunnen gaan met dieren.quote:
dankjewel voor je onomwonden mening.. kzal er nu nachten wakker van liggen... *not*quote:Op maandag 8 mei 2006 21:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik vind je een ongelofelijke klootzak dat je denkt zo om te kunnen gaan met dieren.
Wedden dat je er nachten wakker van zult zijn? jij werkt alleen maar snacht's!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef Ultimato het volgende:
[..]
dankjewel voor je onomwonden mening.. kzal er nu nachten wakker van liggen... *not*
maaruhm hij is ook egocentrisch bleef me van mn werk houden en rond mn kop fladderen en op de lamp zitten wiebelen... dus wie is er nu de pestkop, DAT was de boosdoenert!![]()
precies, het is een grof schandaal. Dierenmishandeling pur sang. Ik hoop dat je ooit nog eens beseft wat een misdaad je hebt begaan. Voor dit soort mishandelingen zouden hoge gevangenisstraffen moeten staan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik vind je een ongelofelijke klootzak dat je denkt zo om te kunnen gaan met dieren.
true... maar dan LIG ik er niet wakker van :p daar wordt k voor betaaldquote:Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Wedden dat je er nachten wakker van zult zijn? jij werkt alleen maar snacht's!![]()
nee, wil weten wat voor beest t precies is! niet voor dierenbeul uitgemaakt worden (dat stond al vast door mn schapen voorliefde)quote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Verkapt ik-ben-trots-dat-ik-een-beestje-vermoord-heb topic
kweetniet. misschien is ie wel giftig... maar hij was in ieder gevaal vaag, eng en GROOT (ohja en vervelend)quote:Op maandag 8 mei 2006 21:21 schreef zoalshetis het volgende:
volgens de meeste posters had je hem niet moeten doden, maar je mag hem wel opeten (is nl in heel veel landen een delicatesse of zo)
gewoon keihard oprotten met die vette dikke vliegende rupsen in je huis.
gewoon je raam openzetten, de kamer uitgaan en dan is ie weg (of er komt een heel nest binnen, kan ook), en anders ff handje helpen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Ultimato het volgende:
[..]
kweetniet. misschien is ie wel giftig... maar hij was in ieder gevaal vaag, eng en GROOT (ohja en vervelend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |