Dat geloof ik ook ja... hoe zeker weet je het, en heb je een bron?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:31 schreef Grotezwans het volgende:
12.500 euro...
Ik weet dat het in de gulden tijd 25.000 gulden was dus...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:35 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook ja... hoe zeker weet je het, en heb je een bron?
Als de belastingdienst er vraag naar doet zijn banken verplicht alle mogelijke informatie te overhandigen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef Alicey het volgende:
Banken geven volgens mij niets door aan de belastingdienst.
Banken melden voor zover ik weet echter niets uit zichzelf.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef Nies het volgende:
[..]
Als de belastingdienst er vraag naar doet zijn banken verplicht alle mogelijke informatie te overhandigen.
Tuurlijk is het makkelijk (ook legaal) te omzeilen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Robbiej het volgende:
Wat is dan dat schenkingsrecht bullshit? Als Moeder en Vader X aan hun zoon/dochter 50,000 willen overmaken moeten ze een teringzooi belasting er over betalen.. zijn genoeg manieren om dat te omzeilen maar toch.
je ouders mogen jou 10.000 euro schenken ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Robbiej het volgende:
Wat is dan dat schenkingsrecht bullshit? Als Moeder en Vader X aan hun zoon/dochter 50,000 willen overmaken moeten ze een teringzooi belasting er over betalen.. zijn genoeg manieren om dat te omzeilen maar toch.
Per jaar is dat maar zo ongeveer ¤4200quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:22 schreef Neef het volgende:
[..]
je ouders mogen jou 10.000 euro schenken ofzo
verder als je jarig bent mag je tot 9.999 euro aan geld krijgen
zulke dingen heb je als je een auto wilt laat je die door je opa kopen ofzo....bedenk gewoon zulke dingetjes
Vanwaar deze dubieuze vraag?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af vanaf welk bedrag Nederlandse banken verplicht zijn om de transactie aan de belastingdienst door te geven..... weet iemand dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |