Jaaaa!! Dat is echt een geweldig boek. Het 2e boek (Eeuwigheid) was ook wel vermakelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die van Greg Bear, met die meteoriet???
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Wisten mensen trouwens hier al dat Eragon van Paulini op dit moment verfilmt wordt. Hij komt uit in december! Ik w8 iig met smart erop
Ik heb zo'n gevoel dat het boek ongeveer op het zelfde moment als de film gaan komen. Das marketingquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, echt een van de beter boeken die ik de laatste tijd gelezen heb. En dat van een beginnend schrijver. Nu is het eerst wachten op deel 3, daarna pas een film hoor
Daarnaast zou ik idd de Hobbit en zelfs de Silmarillion van Tolkien wel heel graag verfilmd willen zien
Ze moeten het wel echt goed gaan doen dan om bij het boek in de buurt te komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het boek ongeveer op het zelfde moment als de film gaan komen. Das marketing![]()
Neemt niet weg dat het veel beloofd !!![]()
Vind je het echt zo'n goed boek? het was wel goed en vermakelijk maar niet briljant. Heb je de poort des doods serie gelezen van Weis & Hickman?? Ik raad het je aan...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze moeten het wel echt goed gaan doen dan om bij het boek in de buurt te komen
Ja, vind het echt heel goed. Lees een heleboel van dat soort boeken, maar dit steekt er wat mij betreft echt ver boven uit. De poort des doods serie zegt me zo snel weer even niets (maar dat zal wel snel komen nuquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vind je het echt zo'n goed boek? het was wel goed en vermakelijk maar niet briljant. Heb je de poort des doods serie gelezen van Weis & Hickman?? Ik raad het je aan...
Het zijn 7 boeken in totaal, klopt dat?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je van fantasy houdt moet je gewoon De Poort des Doods lezen![]()
Daar gaat mijn vakantiequote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, klopt. Heb je zo uitEn prijs jezelf gelukkig, ik heb er 4 jaar over gedaan. (elk half jaar of zo kwam er een nieuw deel uit)
Ohja helemaal vergeten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vind het echt heel goed. Lees een heleboel van dat soort boeken, maar dit steekt er wat mij betreft echt ver boven uit. De poort des doods serie zegt me zo snel weer even niets (maar dat zal wel snel komen nu)
Wat ik ook nog wel eens verfilmd zou willen zien is de serie De Aardkinderen van Jean M Auel.
Dan hoop ik wel dat vanaf deel 3 er een soort van samenvatting gemaakt wordt, want vanaf daar was het wel erg eentonigquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ik ook nog wel eens verfilmd zou willen zien is de serie De Aardkinderen van Jean M Auel.
Die serie is ook ijzersterk jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:28 schreef neilpad het volgende:
Ik moet ook aan een fantasy reeks denken, zoals de meeste hier.
A Song of Ice and Fire serie van George R.R Martin.
Maar dit is ook meer iets voor een mini-serie ofzo omdat het gewoon te veel is.
Maraquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat te denken aan de boeken van Raymond E. Feist, en dan vooral de Keizerrijk Trilogie die hij samen met Janny Wurtz schreef
Daar moeten ze geen film per boek van maken nee, maar om het in een deel of 2 a 3 te doen is prima tochquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:49 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat vanaf deel 3 er een soort van samenvatting gemaakt wordt, want vanaf daar was het wel erg eentonig
Als ie niet erg op het boek lijkt waarschijnlijk welquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef muhammad_ali het volgende:
The Da Vinci Code komt volgende week donderdag. Ik hoop dat dat een beetje op niveau is![]()
Daar is toch een film van? Wel niet van pixar of dreamsworks, maar wel goed geloof ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Animal farm natuurlijk in een pixar of dreamworks film
De 1954 versie ken ik dan. Redelijke goede film hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:43 schreef muhammad_ali het volgende:
meerdere zelfs zie ik: http://www.imdb.com/find?s=all&q=animal+farm
Een zeer politiek boek verfilmt door de politiek zeer kleurlozen van de animatiefilm?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Animal farm natuurlijk in een pixar of dreamworks film
Dat is "van welke film had nooit een boek hoeven komen"quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef mrsj het volgende:
Dat is ongetwijfeld de ''Da Vinci Code''..maar daar wordt aan gewerkt
Neuh, dat is " de film is beter dan het boek" de film moet wel heel erg slecht zijn om niet beter dan het boek te worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is "van welke film had nooit een boek hoeven komen".
Gegeven dat zelfs Gremlins beter was in boekvorm is dat best een prestatiequote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, dat is " de film is beter dan het boek" de film moet wel heel erg slecht zijn om niet beter dan het boek te worden.
Is in Post Productiequote:Op zondag 14 mei 2006 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
is 'het parfum' van patrick süskind eigenlijk al verfilmd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |