Paar delen, lang niet alles, maar dat zijn er ook zeven. Met in totaal zo'n 3200 pagina's, dat is meer dan In de ban van de ring aan Oorlog en Vrede vastgeplakt. Twee boeken die beide uitkomen op minimaal 7 uur film per stuk.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Heb je de poort des doods serie gelezen dagonet? Lijkt mij namelijk heel goed verfilmbaar
Michael Crichton, en dat zal wel gebeuren, z'n andere boeken zijn ook bijna allemaal verfilmd.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:15 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, Staat van Angst ofzo... ff vergeten van wie die was...
Tsja, heb je ook wel weer gelijk in, ik vnd het in ieder geval een aardig boek wat op zich wel leuk te verfilmen leek...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Michael Crichton, en dat zal wel gebeuren, z'n andere boeken zijn ook bijna allemaal verfilmd.
Een vrouwlijke fantasylezerquote:Op maandag 8 mei 2006 18:14 schreef Biancavia het volgende:
Robin Hobb!
Daar dacht ik ook gelijk aan toen ik de TT zag.
Hahaha, wat toevallig die heb ik laatst nog gelezen...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:56 schreef Litpho het volgende:
Ik had het toevallig gisteren met een vriend erover en wij kwamen er op uit dat Snow Crash van Neal Stephenson vermoedelijk vrij goed te verfilmen zou zijn (in ieder geval beter dan Cryptonomicon en/of Baroque).
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:14 schreef Biancavia het volgende:
Robin Hobb!
Daar dacht ik ook gelijk aan toen ik de TT zag.
Dat zou idd geweldig zijn. Maar ik sprak laatst met een vriend erover en ik zei: Als ik later 750 miljoen te veel heb steek ik de verfilming van de poort des doods serie. Die serie is echt briljantquote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ben voor de eerste trilogie (The Farseer Trilogy), maar dan wel met een machtig-budget, zodat ze het tot in de puntjes uit kunnen werken, en ook ben ik voor het niet weglaten van stukken uit het boek, want dat is zonde.
Ik wil wel graag toevoegen dat ik insprake moet hebben in de casting en sets, anders loopt het allemaal in het honderd, natuurlijk, en lijkt het nergens meer opquote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ben voor de eerste trilogie (The Farseer Trilogy), maar dan wel met een machtig-budget, zodat ze het tot in de puntjes uit kunnen werken, en ook ben ik voor het niet weglaten van stukken uit het boek, want dat is zonde.
Die zou deze kerst al uitwezen. Stond in mijn Preview agenda van dit jaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:15 schreef Shirley het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek, maar daar zijn de opnames al van bezig dacht ik. Dus ben benieuwd naar de filmversie.
waarom dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
de koran.
omdat een film veel korter is dan een boek, zou er graag in een goede, mooie film meer over te weten komen.quote:
Dat zou ik ook wel eens willen zien, als dat goed gedaan kan worden, dan is het een gegarandeerde oscar waardquote:Op maandag 8 mei 2006 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
de koran.
Als je dat doet, kan je jezelf garanderen op aanslagen e.d. dat pauper volk maakt om alles ruzie.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
de koran.
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef Dagonet het volgende:
De boeken van Thea Beckmann.
Van tolkien?? Is dat wat, ik heb het nog niets gelezenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef splendor het volgende:
The Hobbit, door peter jackson weer en dan in de orginele talen zoals oorspronkelijk ook ooit het idee was voor lotr
als we dan toch bezig zijn:quote:
uhuh.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Bergie88 het volgende:
Het verotte leven van Floortje Bloem
Dat moet echt verfilmd worden, of ze moeten er een serie naar schreiven. Het is echt een goed boek.
Eerder ondanks Tom Hanks dan dankzij...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn:
ook die van Jan Terlouw
Het Bernini Mysterie van Dan Brown moet ook maar eens verfilmd wordenGebeurt vast ook wel als de DVC een succes is
Ik kan je ff niet volgen wat bedoel je nu weer preciesquote:Op maandag 8 mei 2006 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh.
Maar ik stel me er een Fok jou! achtig iets van voor(niet erg hoor, vind ik, maar denk dat anderen dat wel erg vinden
)
Volgens mij niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef Urquhart het volgende:
De Kleine Johannes, of is 'ie al verfilmd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |