Dat zit er wel in ja, hoewel ik niet het idee heb dat AZ er op vooruit zal gaan, ze hebben een aardig team maar de aankopen en de spelers waar ze op azen kunnen me niet echt overtuigen. En daar komt bij dat een aantal spelers waarschijnlijk minder worden of stoppen... Maar we zullen zien, ajax zal in ieder geval de beste selectie hebben volgend jaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Het kampioenschap volgend jaar zal wel tussen Ajax en AZ gaan.
AZ is volgend jaar favoriet hoor. Die gaan Landzaat en nog een paar spelers van de hand doen en kopen uiterst bekwaam in. Dembele, Agustien, Sankoh en Martens zullen er allemaal direct staan. Reken er maar op dat het tussen AZ en Ajax gaat, tenzij PSV een geheim wapen achter de hand heeft in de organisatie (maar met Westerhof en Timmer aan het roer hoef je daar beslist niet vanuit te gaan).quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef Mr.Mills het volgende:
AZ stelt volgend jaar ook geen reet meer voor, let maar op.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:50 schreef RayMania het volgende:
KJH: "Je moet niet meer drinken dan je dorst hebt" .
Geweldig![]()
.
Favoriet nog wel, met die spelers? Volgend jaar zal een groot gedeelte van de ervaren spelers zijn vertrokken bij AZ, dan moet ik nog maar zien of ze zo goed zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
AZ is volgend jaar favoriet hoor. Die gaan Landzaat en nog een paar spelers van de hand doen en kopen uiterst bekwaam in. Dembele, Agustien, Sankoh en Martens zullen er allemaal direct staan. Reken er maar op dat het tussen AZ en Ajax gaat, tenzij PSV een geheim wapen achter de hand heeft in de organisatie (maar met Westerhof en Timmer aan het roer hoef je daar beslist niet vanuit te gaan).
Zeidie dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef RayMania het volgende:
Jaakke: "Ik stond hier 3 jaar geleden toen we kampioen werden".
Oh, Ajax werd in 2003 kampioen?
Loser.
Yupquote:
Ik zag je! Jij had rood-wit aan toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
Daar ben ik weerIk stond rechtsvooraan bij die fakkelchaos aan het begin. Me hand is half verbrand omdat de hitte bij me fakkel iets hoog werd
25 fakkels tegelijk ofzo, de hitte was echt te erg
Maar verder wel vet
Een meer ervaren Schaars, Medunjanin en Vormer die er aan komen, ze vangen veel knaken voor Mathijsen en doen de relatief slechte spelers van de hand. Goed beleid daar hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Favoriet nog wel, met die spelers? Volgend jaar zal een groot gedeelte van de ervaren spelers zijn vertrokken bij AZ, dan moet ik nog maar zien of ze zo goed zijn.
Onder de 200 iigquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel gaat een seizoenskaart voor VAK428 komend seizoen ongeveer kosten?
Dit seizoen was het toch iets van 150?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |