Dat bushokje was naast me, ik kreeg al het bier over me kop heenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef EmjaY het volgende:
Die gozer trouwens die op dat tramhokje stond![]()
Miljoenen liters bier naar zn hoofd![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef jna het volgende:
"Wil die jongen van dat tramhokje komen.."
"hehe niet gooien jongens"
"STOPPEN MET GOOIEN IEDEREEN!"
Zelfde als 429 waar ik zit geloof ik, dus 172 euro voor het nieuwe seizoen..15 euro omhoog gegaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel gaat een seizoenskaart voor VAK428 komend seizoen ongeveer kosten?
Dat mensen met 'dingetjes' beginnen te gooien snap ik helemaal, dat mensen met volle bierblikken gaan smijten snap ik dan weer niet. En na 2 keer aandringen niet stoppen, snap ik ook niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef jna het volgende:
"STOPPEN MET GOOIEN IEDEREEN!"
Geen rellen ofzo hoor..quote:
Als de ME daadwerkelijk charges uitvoert is er al wel het 1 en ander voorgevallen hoorquote:
Dats waar, snap ook niet waarom ze nou weg moetenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Jasza het volgende:
Je mag toch op dat plein blijven, die kut ME maakt het lastig
Omdat ze het plein niet af wilde, dat plein is toch openbaar dus die ME moet is opflikkeren.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Als de ME daadwerkelijk charges uitvoert is er al wel het 1 en ander voorgevallen hoor
Sorry, aanvulling..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef jna het volgende:
Nee maar positief is het niet
Snap het ook niet zo indd. Misschien moesten ze weg nadat het al een beetje mis ging, dat is een stuk logischer.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ze het plein niet af wilde, dat plein is toch openbaar dus die ME moet is opflikkeren.
Sorry, aanvulling.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef EmjaY het volgende:
Als de ME daadwerkelijk charges uitvoert is er al wel het 1 en ander voorgevallen hoor
Naieve gedachte, in de meest rendabele economische strook van Amsterdam.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Jasza het volgende:
die ME moet is opflikkeren.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Beste Ajacieden,
Rosenberg/Babel zijn in vorm als linksbuiten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |