Gatverdamme, ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef Thomas B. het volgende:
misschien is het wel een mannetjesbeest... homo
en minderjarig...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef Thomas B. het volgende:
misschien is het wel een mannetjesbeest... homo
Ik persoonlijk heb meer met post-elastiekjesquote:Op maandag 8 mei 2006 16:13 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
En de mensen met een fetisj voor bubbeltjes-verpakkingsmateriaal dan? Hm? Zijn die niet belangrijk genoeg, soms?
die knellen zo lekker zekerquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb meer met post-elastiekjes.
Wat een vreemd iets om seksueel opgewonden van te raken. De geur van overleden dieren daarentegen..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:13 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
En de mensen met een fetisj voor bubbeltjes-verpakkingsmateriaal dan? Hm? Zijn die niet belangrijk genoeg, soms?
Zodra je puberteit bereikt zal ook jij het genot van necrobestialiteit moeten erkennen. Zeg nou zelf:quote:Op maandag 8 mei 2006 16:50 schreef most_wanted het volgende:
Walg topic.
Heerlijk, RM.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zodra je puberteit bereikt zal ook jij het genot van necrobestialiteit moeten erkennen. Zeg nou zelf:
[afbeelding]
Snotverdenondepinnekejandullemedorie.![]()
Smeuige Filet Americanquote:Op maandag 8 mei 2006 18:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
En raken jullie opgewonden van kippenborsten als jullie de c1000 checken?
Nondetering inderdaad. Dat heerlijke gekrioel van die beesten brengt me in hogere sferen. Zelf houd ik ervan om -indien de ogen reeds zijn weggerot- flink te pompen in zo'n oogkas en klaar te komen op de rottende overblijfselen van het brein.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:25 schreef jogy het volgende:
Waar ik echt een harde klopper van krijg is wanneer je een beest vindt met een gapende wond in zijn buik, en daar je pik in steken. En ik krijg écht een schreewend orgasme als er made in zitten.
Gast.....quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nondetering inderdaad. Dat heerlijke gekrioel van die beesten brengt me in hogere sferen. Zelf houd ik ervan om -indien de ogen reeds zijn weggerot- flink te pompen in zo'n oogkas en klaar te komen op de rottende overblijfselen van het brein.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |