reserve?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
reserve: Afghan Whigs
Nee, en ik heb (om andere redenen) nog wel meer twijfelgevallen (Vietnam Veterans, Norwegian Wood, Turkish Delight), maar ik had er tien bij elkaar, dus het net op ermeequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die african head charge wilde ik ook doen, maar is geen land natuurlijk..
Natuurlijk. Maar ze zaten onderaan mijn hersenpanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
reserve?
die hoort natuurlijk gewoon bovenaan het lijstje
GLO +1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:52 schreef GLO het volgende:
African Head Charge
Belgian Asociality
Dutch Swing College Band
French Affair
Australian Nirvana
Cuban Heels
Deutsch Amerikanische Freundschaft
Vietnam Veterans
Norwegian Wood
Turkish Delight
Denk aan de burenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Ik ga iig een concertje meepikken van De Dromenland Zandstrooiers
Onderste inderdaad niet, bovenste zitten een paar mooie vondsten tussenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dutch Diva's
D.A.F. (Deutsch-Amerikaanse Freundschaft....ofzo)
Half Japanese
British Sea Power
Cuban Link (is een rapper ook een band?)
French Connection
En deze weet ik niet of ze zijn wat je bedoelt:
Boards of Canada
Mission of Burma
China Crisis
Presidents of the USA
edit: Laat die spoilers maar dus
Ah, ik zie dat ik het mezelf onnodig moeilijk heb gemaakt door ervan uit te gaan dat American en English alvast niet meer mee mochten doen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
GLO +1
Had zelf ook een paar twijfelgevallen:
Neerlands Hoop
American Rejects
The French
Modern English
African Head Charge
The Ukrainians
Belgian Asociality
Afro Cuban Allstars
Norwegian Wood
Wat had/heb je op staan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ow fuck, het is al zo laat. Ik zet het hier ook even wat zachter![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, mooi die weet ik niet, dus dan kan ik gaan slapen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, mooi die weet ik niet, dus dan kan ik gaan slapen
Ja zeg, zit ik daarvoor een mooie vraag in elkaar te draaien?quote:
Ik luisterde een stukje van Exile on Mainstreet, nu cd2 van Pirates Choice van Orchestra Baobabquote:
Waiting for the Sun is in dit geval een toepasselijke titel. De vraag zal de ochtend ook zien denk ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja zeg, zit ik daarvoor een mooie vraag in elkaar te draaien?![]()
Ah, tegen die laataste kunnen de buren moeilijk bezwaar hebben, lijkt mequote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luisterde een stukje van Exile on Mainstreet, nu cd2 van Pirates Choice van Orchestra Baobab
Tenzij jij mij nu het goede antwoord geeft natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waiting for the Sun is in dit geval een toepasselijke titel. De vraag zal de ochtend ook zien denk ik.
Ik ga d'r cd binnenkort eens beluisteren, ik had al twee nummertjes ge-downed, die konden me nog niet echt overtuigen.quote:
Ik weet vrij zeker dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Tenzij jij mij nu het goede antwoord geeft natuurlijk![]()
Als je alle titels weet, kun je het gokken...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik het niet weet![]()
Nummer twee komt me slechts bekend voor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Als je alle titels weet, kun je het gokken...
I willquote:En laat me tzt maar weten wat je van de hele N'dea-cd vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |