Ik ga het nog doen ook denk ikquote:Op zondag 14 mei 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
Laten we haar allemaal een theezakje sturen met een fake ID nummer zodat ze ook nog de boel gaat uitzoeken. Of zonder dat ID.
"Because we heard you like tea so much! Hereby a lovely bag of fantastic delicious tea from New Zealand. Don't ever again complain about a card or something else you receive via Postcrossing. Be happy with what you receive and don't complain when you're not happy. Cheers!"
Ik wacht ook nog even af.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ga het nog doen ook denk ikmaar wil wel de toestemming van Muck... dus Muck, your call!
![]()
dat dacht ik trouwens ook al ja...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is ze ook Duits door haar voor en achternaam.![]()
Mooi, wie doen er nog meer mee behalve Allan en mij?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:20 schreef Muck het volgende:
Wat mij betreft mogen jullie hoor.![]()
Ik zat gewoon te grinniken achter decomputer om al jullie evil ideeën![]()
Ja die hebben ze er dan inderdaad af gehaald. Heel maf, maar goed hij is aangekomen en daar gaat het om.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zat geen postzegel op?Alleen een blauwe luchtpoststicker?
Ik had er een Australische postzegel op gedaan maar die zit er dus niet meer op.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op zondag 14 mei 2006 15:33 schreef Vava het volgende:
Ik wil ook best een theepakketje opsturen naar Brazilie, maar zou ze dan niet gaan zeuren bij Muck? Dat zou ik dan weer minder leuk vinden
![]()
Ik krijg uit Finland chocola met chili ofzo...ben echt benieuwdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat is echt een leuk topic!![]()
Ik krijg ook wat uit Finland![]()
O daar zal ze je vast erg dankbaar voor zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef DuchessX het volgende:
Mag een gebruikt theezakje ook naar Helga?
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef DuchessX het volgende:
Mag een gebruikt theezakje ook naar Helga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |