Jezus Nozem wat een heerlijk nummer dat '20 easy payments'. Van die band wil ik meer horen. Bedankt voor de tip man!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 07:55 schreef nozem het volgende:
Uiteraard kenden jullie deze 'coverboy' al..
http://www.youtube.com/user/danielearwicker
Zitten geniale dingen tussen. Zo'n Rickenbacker klinkt heerlijk...
Wtf!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef Felixa het volgende:
Inderdaad: herfst=Smiths=Morrissey.![]()
Vandaar dat deze dame morgen naar New York vliegt voor "slechts" 5 concerten van Moz!![]()
Dan kan ik er de hele herfst en winter weer tegenaan.![]()
Dat van Kristeen Young klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:21 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoorde dat Moz Kristeen Young uit z'n tour heeft geknald omdat ze iets 'vulgairs' over hem zei tijdens haar voorprogramma?
Vaag verhaal, volg het niet helemaal geloof ik.
Ik wil 'm ook nog steeds eens live ziennn.
Hoezeer ik de man ook waardeer, zelf is het een Bigmouth (hence the song), maar als iemand anders het doet, is het ineens verkeerd?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Morrissey betichten van heteroseksualiteit is inderdaad not-done.
Wow, ik ben jaloers! Die setlist nu is ZO goed: Interesting Drug, Death Of A Disco Dancer, Stretch Out And Wait, Why Don't You Find Out, The Boy With The Thorn...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat van Kristeen Young klopt.
Ze was geïrriteerd door de publieksreacties en riep opeens zoiets als: What do you guys want me to say? Ok, Morrissey gives great head, o no, I mean cunnilingus.
Sommige mensen om me heen zeiden al meteen: die zien we niet meer terug. En inderdaad.
Ze is voor de rest van de tournee vervangen door Girls in a Coma, drie meiden uit Texas. Beetje huppel-punk-muziek. Het schijnt dat Moz' gitartist (Boz Boorer) ze produceert.
De concerten waren trouwens (op één wat mindere dag na) allemaal fa-bu-lous.
Echt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:15 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Wow, ik ben jaloers! Die setlist nu is ZO goed: Interesting Drug, Death Of A Disco Dancer, Stretch Out And Wait, Why Don't You Find Out, The Boy With The Thorn...
Gelukkig komt hij in januari weer naar Europa...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |