quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan gaan er Russische lesbiennes mee aan de haal. Had Morrissey dat ooit voor ogen?
Ik zag in All The Lazy Dykes eigenlijk een subtiele vingerwijzing naar die cover.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Het is ook nog eens de themetune van Charmed...![]()
Nou ja, het levert iig geld op voor M&M
Eens kijken, wat missen we aan singles?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:16 schreef Burdie het volgende:
Dit is trouwens de top tien van meest gedraaide The Smiths nummers op Last.fm:
(het getal achter de titel staat voor hoe vaak het gedraaid is)
1 This Charming Man 20574
2 Bigmouth Strikes Again 18797
3 There Is a Light That Never Goes Out 16778
4 Hand in Glove 15136
5 Heaven Knows I'm Miserable Now 14895
6 Panic 14328
7 How Soon Is Now? 13870
8 William, It Was Really Nothing 13688
9 The Boy With the Thorn in His Side 13327
10 Ask 13102
Je kan hier kijken voor de volledige statsquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens kijken, wat missen we aan singles?
- Shakespeare's sister
- Shoplifters of the world unite
maar vooral:
- What difference does it make?
Ik ken dat, vooral als ik net veel tijd heb besteed om een compilatie te maken... Heb ik zo vaak naar de artiest/ nummers geluisterd dat ik er meteen flauw van benquote:Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan hier kijken voor de volledige stats.
Ik had het gisteren trouwens in één keer *patsboem* helemaal gehad met The Smiths en Morrissey. Soms heb je dat, zo raar... maargoed, dan maar even een tijdje naar andere muziek luisteren..
Nouja, echt flauw ben ik er niet van, ze blijven geniaal... maar ik ben er gewoon ineens niet meer voor in de stemming. Dan denk ik bij het horen van zo'n nummer ineens: "mens, zeik eens niet zo!".quote:Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ken dat, vooral als ik net veel tijd heb besteed om een compilatie te maken... Heb ik zo vaak naar de artiest/ nummers geluisterd dat ik er meteen flauw van ben![]()
Ik bedoelde ook tijdelijk flauwquote:Op zondag 21 mei 2006 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, echt flauw ben ik er niet van, ze blijven geniaal... maar ik ben er gewoon ineens niet meer voor in de stemming. Dan denk ik bij het horen van zo'n nummer ineens: "mens, zeik eens niet zo!"..
Maar het komt wel weer.
Beelden toevallig?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef keeden het volgende:
Morrissey is 2 juni te gast bij Jools Holland.
Afgelopen vrijdag was Mowissey bij Jonathan Ross samen met Wobbie Williams(wie het gezien heeft snapt het wel )
Smerig, die introduction.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:43 schreef keeden het volgende:
Green room introduction...
http://www.megaupload.com/?d=4VZF47H1
The Youngest Was The Most Loved...
http://www.megaupload.com/?d=2TNYUSMH
Zodra ik Morrissey hoor, is het herfst, winter, zomer en lente tegelijk!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb met dit weer nooit echt zin om naar The Smiths te luisteren, tijd dat het weer herfst wordt.
Bij Bigmouth en Still ill is de zang van Morrissey erg grappig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef Christine het volgende:
Zaterdag heb ik "Rank" gekocht. Wat een geweldig album zeg... ik heb hem nu al grijs gedraaid geloof ik. Ik ben echt weer helemaal in een The Smiths-stemming.
Morrissey vind ik geniaal, maar op Rank valt me weer eens extra op hoe geniaal en bijna onmisbaar Marr is/was voor de muziek. Moz. Marr..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |