Jammer, niet in Nederland.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef Felixa het volgende:
Moz in concert, januari 2008:
January 16 - Clermont Ferrand - La Cooperative de Mai
January 18 - Strasbourg - La Laiterie
January 19 - Lille - Aeronef
January 21, 22, 23, 25, 26 and 27 - London - Roundhouse
Suede hedendaagsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef Kolkus het volgende:
Wel worden zij nog steeds gezien als invloedrijke band voor hedendaagse Britpopgroepen als Oasis, Suede en Radiohead.
Ik vind dat Morrissey de nieuwe zanger van Modest Mouse moet worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:54 schreef Felixa het volgende:
Nee hoor:
http://www.nme.com/news/the-smiths/40643
Ik geloof er ook geen drol van dat het ooit nog ervan zou komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:54 schreef Felixa het volgende:
Nee hoor:
http://www.nme.com/news/the-smiths/40643
Elk jaar is er ditzelfde gerucht...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen drol van dat het ooit nog ervan zou komen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik vind dat Morrissey de nieuwe zanger van Modest Mouse moet worden.
Goh, echt? Met Marr toevallig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:47 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Morrissey heeft volgens mij een doorlopende ruzie met een van de bandleden. Die kan moeilijk terugkeren als hij meedoet.
En voor het geld hoeft Morrissey het echt niet meer te doen.
Heb je The Sound Of The Smiths ook? Daar staan ook nog wat versies op die je nu nog niet hebt meen ik.quote:
Jammer dat ik niet in Eindhoven woon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef Houdini72 het volgende:
Dance your legs down to the knees!
De Effenaar met een avondje alleen maar Morrissey en The Smiths!!
[ afbeelding ]
wat is dat voor verhaal dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
Vaag verhaal trouwens tussen Morrissey en die gast van Morrissey fansite
Op het forum van die site werden wel eens zaken besproken als artistieke richting van de zanger e.d. en daar was Morrissey het niet mee eens. Dus heeft de eigenaar een lifetime ban gekregen voor concerten van Morrisseyquote:
Grappig, dat is net mijn minst favoriete album. Nog steeds ijzersterk maar zet veel nummers op dat album nooit individueel op, maar als album zelf werkt het wel erg goed ja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef IAmKloot het volgende:
was altijd al liefhebber van the smiths maar sinds enkele maanden ben ik versllaafd aan deze band. Favoriet album op dit moment is Meat Is Murder...werkelijk briljant van de eerste tot de laatste song
toen ik aan the smiths begon was dat ook mijn minst favoriete en strangeways mijn favoriet. Nu is dat andersom maar kan over een paar weken zo weer anders zijn hoorquote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Grappig, dat is net mijn minst favoriete album. Nog steeds ijzersterk maar zet veel nummers op dat album nooit individueel op, maar als album zelf werkt het wel erg goed ja.
Zekerquote:Op maandag 26 november 2012 10:07 schreef Beathoven het volgende:
Volgend jaar maar eens een nummertje erin proberen te pushen
Ik mis de stem van Morrisey dan toch echt wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef Arn0 het volgende:
26 jaar na het laatste wapenfeit van The Smiths is het er dan toch echt: het eerste echte soloalbum van Johnny Marr. Het klinkt erg goedCatchy songs met geweldig gitaarwerk, precies wat je zou verwachten. Vooralsnog zijn de nummers die al eerder verschenen mijn favorieten, maar dat kan zo veranderen.
Sowieso een goed album maar ik denk dat het nog beter was geweest moest het album rond de 40 minuten afklokken ipv 48, dat is toch net iets te lang voor dit soort albums. Maar welke nummers er geschrapt moeten worden, daar ben ik nog niet over uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |