abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 14:36:59 #81
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_38045516
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je kan hier kijken voor de volledige stats .
Ik had het gisteren trouwens in één keer *patsboem* helemaal gehad met The Smiths en Morrissey. Soms heb je dat, zo raar... maargoed, dan maar even een tijdje naar andere muziek luisteren. .
Ik ken dat, vooral als ik net veel tijd heb besteed om een compilatie te maken... Heb ik zo vaak naar de artiest/ nummers geluisterd dat ik er meteen flauw van ben
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zondag 21 mei 2006 @ 14:38:55 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38045569
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Ik ken dat, vooral als ik net veel tijd heb besteed om een compilatie te maken... Heb ik zo vaak naar de artiest/ nummers geluisterd dat ik er meteen flauw van ben
Nouja, echt flauw ben ik er niet van, ze blijven geniaal... maar ik ben er gewoon ineens niet meer voor in de stemming. Dan denk ik bij het horen van zo'n nummer ineens: "mens, zeik eens niet zo!". .
Maar het komt wel weer.
KuikenGuppy
  zondag 21 mei 2006 @ 14:42:58 #83
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_38045664
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nouja, echt flauw ben ik er niet van, ze blijven geniaal... maar ik ben er gewoon ineens niet meer voor in de stemming. Dan denk ik bij het horen van zo'n nummer ineens: "mens, zeik eens niet zo!". .
Maar het komt wel weer.
Ik bedoelde ook tijdelijk flauw
Gewoon weer even naar de Red Hot Chili Peppers of zo luisteren
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_38085530
Morrissey is 2 juni te gast bij Jools Holland.
Afgelopen vrijdag was Mowissey bij Jonathan Ross samen met Wobbie Williams (wie het gezien heeft snapt het wel )
pi_38086066
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef keeden het volgende:
Morrissey is 2 juni te gast bij Jools Holland.
Afgelopen vrijdag was Mowissey bij Jonathan Ross samen met Wobbie Williams (wie het gezien heeft snapt het wel )
Beelden toevallig?
pi_38093644
Green room introduction...
http://www.megaupload.com/?d=4VZF47H1

The Youngest Was The Most Loved...
http://www.megaupload.com/?d=2TNYUSMH
pi_38096341
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:43 schreef keeden het volgende:
Green room introduction...
http://www.megaupload.com/?d=4VZF47H1

The Youngest Was The Most Loved...
http://www.megaupload.com/?d=2TNYUSMH
Smerig, die introduction. .
  zondag 4 juni 2006 @ 00:04:30 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38517875
Mijn Smiths-moeheid is weer voorbij... ze blijven geweldig, The Smiths!!!
En Moz was geweldig gisteren bij Jools Holland natuurlijk. .
KuikenGuppy
pi_38529987
Ik heb met dit weer nooit echt zin om naar The Smiths te luisteren, tijd dat het weer herfst wordt.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_38910786
Nou nou, toe maar, net zo maar This Charming Man op 3FM. Wat een verademing tussen alle Top 40 meuk door.
pi_38910854
Wie luistert er nou nog radio?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:41:33 #92
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_38923497
3FM .
pi_38928557
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb met dit weer nooit echt zin om naar The Smiths te luisteren, tijd dat het weer herfst wordt.
Zodra ik Morrissey hoor, is het herfst, winter, zomer en lente tegelijk!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:27:40 #94
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_38932013
Ik heb een hele mooie Morrissey poster voor boven mijn bed .
pi_38939703
Ik heb een heel mooi Morrissey posterTJE iets links van mijn bed
De hoes van Ringleader of the Tormentors, zat bij de special edition (gewoon maar 1 euro meer betaald en een making-of dvd er gratis bij:D
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:22:45 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_38939997
Oja die heb ik ook, maar daar zit een lelijk wit kruis overheen door de vouw.
pi_39437035
Die nieuwe Ganglord is het wel hoor. Live geniaal. Merk je toch dat Alain White van grote invloed is op de muziek.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:55:31 #98
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41377219
Zaterdag heb ik "Rank" gekocht. Wat een geweldig album zeg... ik heb hem nu al grijs gedraaid geloof ik. Ik ben echt weer helemaal in een The Smiths-stemming.
Morrissey vind ik geniaal, maar op Rank valt me weer eens extra op hoe geniaal en bijna onmisbaar Marr is/was voor de muziek. Moz. Marr. .
pi_41378169
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef Christine het volgende:
Zaterdag heb ik "Rank" gekocht. Wat een geweldig album zeg... ik heb hem nu al grijs gedraaid geloof ik. Ik ben echt weer helemaal in een The Smiths-stemming.
Morrissey vind ik geniaal, maar op Rank valt me weer eens extra op hoe geniaal en bijna onmisbaar Marr is/was voor de muziek. Moz. Marr. .
Bij Bigmouth en Still ill is de zang van Morrissey erg grappig.

Voor de rest vind ik 'em aardig omdat er wat onbekendere nummers op staan, maar vind ik het qua geheel niet meer dan wel aardig.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:20:28 #100
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41378364
Je hoort Moz plezier hebben in wat 'ie doet.
Wat dat betreft vind ik sowieso de live versies beter dan de studioversies, het "leeft" veel meer.
"I know it's over" vind ik op Rank echt een stuk emotioneler en mooier dan op het studio album. Ik kreeg zowaar tranen in m'n ogen van dit album en dat heb ik niet vaak "zomaar".
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:11:14 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41419641
Het zal toch niet...
Op "Rank" staat het nummer Still Ill, wat ik altijd een verschrikkelijk nummer heb gevonden. Morrissey die op het eind zo aan het "jodelen" is... ik kon er nooit naar luisteren. Op Rank vond ik het wel meevallen (het "jodelen" niet, maar de hele sfeer van het nummer is daar anders) waardoor ik het eigenlijk wel een leuk nummer vond. Dus ik heb even de tekst opgezocht. Daar had ik me nooit echt in verdiept namelijk, omdat ik het een vervelend rotnummer vond .
Maar nu komt het... ik vond de tekst eigenlijk heel mooi. En nu krijg ik (iig het "refrein") niet meer uit mijn hoofd. Ik zal het nummer toch niet LEUK gaan vinden he?! !
pi_46008130
Over obscuur materiaal gesproken. Ik heb een live video van een optreden in Spanje. Slecht beeld en slecht geluid, maar o zo gaaf.

Daarnaast een van tape naar FLAC overgezet concert van de smiths in amsterdam. Is destijds uitgezonden via FM, kwaliteit is best ok

The Smiths
de meervaart, amsterdam, NL
21/04/1984

FM Analog Master > FLAC

01. Hand In Glove
02. Heaven Knows I'm Miserable Now
03. Girl Afraid
04. This Charming Man
05. Barbarism Begins At Home
06. This Night Has Opened My Eyes
07. Miserable Lie
08. Still Ill
09. I Don't Owe You Anything
10. What Difference Does It Make?
11. Handsome Devil
12. You've Got Everything Now
13. These Things Take Time

All the songs (exc. nr 12 - different source) were transmitted at 2 different radiobroadcasts.
I made the same combination using my tapes and nr 12 of the seed before, it sounds really good.

==================================================================
i taped it 1984 straight from fm on a very good akai tapedeck.
i've made a transfer straight from my denon-deck to my computer.
===================================================================
pi_46008856
Ik heb de FLAC release. Audio dus, geen video. Erg vet.
pi_54047594
Uiteraard kenden jullie deze 'coverboy' al..

http://www.youtube.com/user/danielearwicker

Zitten geniale dingen tussen. Zo'n Rickenbacker klinkt heerlijk...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54049846
De herfst komt er weer aan dus ook The Smiths
pi_54051005
Inderdaad: herfst=Smiths=Morrissey.
Vandaar dat deze dame morgen naar New York vliegt voor "slechts" 5 concerten van Moz!
Dan kan ik er de hele herfst en winter weer tegenaan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_54053841
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 07:55 schreef nozem het volgende:
Uiteraard kenden jullie deze 'coverboy' al..

http://www.youtube.com/user/danielearwicker

Zitten geniale dingen tussen. Zo'n Rickenbacker klinkt heerlijk...
Jezus Nozem wat een heerlijk nummer dat '20 easy payments'. Van die band wil ik meer horen. Bedankt voor de tip man!
Paan!
pi_54055397
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef Felixa het volgende:
Vandaar dat deze dame morgen naar New York vliegt voor "slechts" 5 concerten van Moz!
Wtf! 5 shows? Waar allemaal?
pi_54068054
Allemaal in New York, in de Hammerstein Ballroom.
Overdag lekker toeristje spelen en 's avonds naar Moz!

http://www.mcstudios.com/
pi_54068366
Ziet er mooi en chique uit! Alleen, weer Kristeen Young? Daar toert ie nu al een jaar mee zowat?
pi_54068701
Nou wel langer al, sinds mei vorig jaar volgens mij, ik kan dat mens niet meer horen!!!
pi_54256703
Ik hoorde dat Moz Kristeen Young uit z'n tour heeft geknald omdat ze iets 'vulgairs' over hem zei tijdens haar voorprogramma?
Vaag verhaal, volg het niet helemaal geloof ik .

Ik wil 'm ook nog steeds eens live ziennn.
pi_54268929
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:21 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoorde dat Moz Kristeen Young uit z'n tour heeft geknald omdat ze iets 'vulgairs' over hem zei tijdens haar voorprogramma?
Vaag verhaal, volg het niet helemaal geloof ik .

Ik wil 'm ook nog steeds eens live ziennn.
Dat van Kristeen Young klopt.
Ze was geïrriteerd door de publieksreacties en riep opeens zoiets als: What do you guys want me to say? Ok, Morrissey gives great head, o no, I mean cunnilingus.
Sommige mensen om me heen zeiden al meteen: die zien we niet meer terug. En inderdaad.
Ze is voor de rest van de tournee vervangen door Girls in a Coma, drie meiden uit Texas. Beetje huppel-punk-muziek. Het schijnt dat Moz' gitartist (Boz Boorer) ze produceert.
De concerten waren trouwens (op één wat mindere dag na) allemaal fa-bu-lous.
pi_54270817
Hoewel het netjes is, had ik niet verwacht dat hij haar er gelijk uit zou knikkeren. Zó erg is die opmerking toch niet?
pi_54272239
Pfff.. die is wel erg snel op z'n teentjes getrapt zeg.
pi_54272528
Regel 1: Niet fokken met The Moz
  woensdag 31 oktober 2007 @ 01:12:22 #117
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54275971
Morrissey betichten van heteroseksualiteit is inderdaad not-done .
  woensdag 31 oktober 2007 @ 01:19:04 #118
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54276066
Smiths topic, zie ik nu pas!

Mijn helden van mijn middelbare schooltijd
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_54280244
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:29 schreef n0r het volgende:
Regel 1: Niet fokken met The Moz
Hoezeer ik de man ook waardeer, zelf is het een Bigmouth (hence the song), maar als iemand anders het doet, is het ineens verkeerd? .
pi_54281360
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Morrissey betichten van heteroseksualiteit is inderdaad not-done .
.
Niemand mag de mythe doorbreken.
pi_54338451
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:42 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat van Kristeen Young klopt.
Ze was geïrriteerd door de publieksreacties en riep opeens zoiets als: What do you guys want me to say? Ok, Morrissey gives great head, o no, I mean cunnilingus.
Sommige mensen om me heen zeiden al meteen: die zien we niet meer terug. En inderdaad.
Ze is voor de rest van de tournee vervangen door Girls in a Coma, drie meiden uit Texas. Beetje huppel-punk-muziek. Het schijnt dat Moz' gitartist (Boz Boorer) ze produceert.
De concerten waren trouwens (op één wat mindere dag na) allemaal fa-bu-lous.
Wow, ik ben jaloers! Die setlist nu is ZO goed: Interesting Drug, Death Of A Disco Dancer, Stretch Out And Wait, Why Don't You Find Out, The Boy With The Thorn...

Gelukkig komt hij in januari weer naar Europa...
There is NO such thing in life as normal!
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:10:17 #122
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_54340089
Gisteren 'Big mouth strikes again op arrow classic rock. Bijzonder om een nummer van The Smiths op Arrow te horen.
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:00:22 #123
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54341179
Bijzonder ook om als je The Smiths ondekt hebt nog bij Arrow te blijven hangen.
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:07:32 #124
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_54341372
Dat kan ik gelukkig uitleggen. In de auto van m'n moeder zit alleen een radio. Maar ik snap de sarcastische ondertoon
pi_54343186
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:15 schreef Houdini72 het volgende:

[..]

Wow, ik ben jaloers! Die setlist nu is ZO goed: Interesting Drug, Death Of A Disco Dancer, Stretch Out And Wait, Why Don't You Find Out, The Boy With The Thorn...

Echt?
Weet je ook wanneer er specifiekere tourdata bekend gemaakt gaan worden?
pi_54348484
Binnen enkele dagen/weken vermoed ik.
Volgende week eindigt zijn huidige US Tour.
In januari gaat de tournee verder, dan neemt hij een korte break, en in maart gaat hij weer uitgebreid touren.
Hier staat het allemaal: http://www.billboard.com/(...)ontent_id=1003667412
pi_54374830
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Bijzonder ook om als je The Smiths ondekt hebt nog bij Arrow te blijven hangen.
Ik ben bijzonder
pi_54488508
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef Felixa het volgende:
Laat even weten hoe het is geweest!
pi_54488966
Vind denk ik There Is A Light That Never Goes Out hun beste, al vind ik: Stop Me If You Think You've Heard This One Before, How Soon is Now, Hand in Glove, What Difference Does It Make? en The Queen is Dead ook erg tof vind Vind het sowieso een geweldige band en erg jammer dat ze gestopt zijn.
pi_54489157
Elke avond was weer anders, zowel de liedjes als de kleding.
De ene dag droeg Moz een denimshirt en een spijkerbroek en de andere dag weer een smoking .
De dinsdag viel wat tegen (iedereen heeft wel eens een mindere dag natuurlijk) maar voor de rest echt superrrrr. Elke dag een andere setlist (de laatste dag werd Interesting Drug gespeeld, echt een verrassing!) en behalve de maandag bij de toegift heel veel stage-invaders.
2x heeft hij Last Night I Dreamt... gespeeld, dus 2x tranen met tuiten, wat een prachtig lied is dat toch.
Tijdens Irish Blood, English Heart veranderde hij de tekst I've been dreaming of a time when, the English are sick to death of Labour and Tories... in: Americans are sick to death of Republicans, wat hem elke avond veel gejuich opleverde. Hij speelde echt een soort Greatest Hits setlist.
Er waren echt heel veel niet-Amerikanen, er waren mensen uit o.a. Finland, Zweden, Ierland, UK, Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Duitsland, Australie, Brazilie, Canada enneh... Nederland. En dat zijn dan alleen nog maar de mensen die ik heb gesproken.
Dat Girl in a Coma het voorprogramma van "Krijs"teen Young overnam, was echt een verademing.
Niet dat ze nou de sterren van de hemel speelden, maar Miss Young hadden we nou wel vaak genoeg gezien.
De Amerikanen vond ik wat rustiger dan het gemiddelde Engelse publiek.
Alleen dus tijdens de toegift sprongen ze massaal het podium op, maar ik had wel het idee dat ze dat deden (de meeste althans) just for the sake of it. Omdat dat "traditie" is of zo.
Al met al een heerlijk weekje, overdag lekker shoppen en sightsee-en en eind vd middag richting de zaal, die echt pal in het centrum lag.
En wat ik een van de leukste dingen vond was dat Moz de laatste avond (in het donker!) opende door heel hard in de microfoon te schreeuwen: HEY HO LET'S GO!!
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:43:33 #131
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_54489458
Dankzij de Wave-week op Kink FM ben ik erachter gekomen dat The Smiths toch wel erg leuke plaatjes maken. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_54494741
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:30 schreef Felixa het volgende:
Elke avond was weer anders, zowel de liedjes als de kleding.
De ene dag droeg Moz een denimshirt en een spijkerbroek en de andere dag weer een smoking .
De dinsdag viel wat tegen (iedereen heeft wel eens een mindere dag natuurlijk) maar voor de rest echt superrrrr. Elke dag een andere setlist (de laatste dag werd Interesting Drug gespeeld, echt een verrassing!) en behalve de maandag bij de toegift heel veel stage-invaders.
2x heeft hij Last Night I Dreamt... gespeeld, dus 2x tranen met tuiten, wat een prachtig lied is dat toch.
Tijdens Irish Blood, English Heart veranderde hij de tekst I've been dreaming of a time when, the English are sick to death of Labour and Tories... in: Americans are sick to death of Republicans, wat hem elke avond veel gejuich opleverde. Hij speelde echt een soort Greatest Hits setlist.
Er waren echt heel veel niet-Amerikanen, er waren mensen uit o.a. Finland, Zweden, Ierland, UK, Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Duitsland, Australie, Brazilie, Canada enneh... Nederland. En dat zijn dan alleen nog maar de mensen die ik heb gesproken.
Dat Girl in a Coma het voorprogramma van "Krijs"teen Young overnam, was echt een verademing.
Niet dat ze nou de sterren van de hemel speelden, maar Miss Young hadden we nou wel vaak genoeg gezien.
De Amerikanen vond ik wat rustiger dan het gemiddelde Engelse publiek.
Alleen dus tijdens de toegift sprongen ze massaal het podium op, maar ik had wel het idee dat ze dat deden (de meeste althans) just for the sake of it. Omdat dat "traditie" is of zo.
Al met al een heerlijk weekje, overdag lekker shoppen en sightsee-en en eind vd middag richting de zaal, die echt pal in het centrum lag.
En wat ik een van de leukste dingen vond was dat Moz de laatste avond (in het donker!) opende door heel hard in de microfoon te schreeuwen: HEY HO LET'S GO!!
Diep in zijn hartje is Moz ook een echte punkrocker he, met z'n Ramones-kreet.
pi_54501310
Na Arcade Fire covert nu ook Radiohead The Smiths, en nog wel een van mijn favoriete nummers:

http://www.youtube.com/watch?v=OI_XKiZL4JM
pi_54506295
Meat Is Murder

Gaaf verhaal trouwens Felixa, je maakt me jaloers
pi_54506858
Goeie cover van Radiohead!
pi_54507749
Wow, hele goeie cover! Radiohead & The Smiths zijn sowieso twee van mijn favoriete bands, dus leuk om te horen
pi_54518153
Jezus, wat een helden zijn het toch!
Paan!
  zondag 11 november 2007 @ 20:15:05 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54534474
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:15 schreef Houdini72 het volgende:
Ook naar Nederland? .
KuikenGuppy
  zondag 11 november 2007 @ 20:42:45 #139
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_54535311
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:34 schreef Houdini72 het volgende:
Na Arcade Fire covert nu ook Radiohead The Smiths, en nog wel een van mijn favoriete nummers:

http://www.youtube.com/watch?v=OI_XKiZL4JM
Leuk.
pi_54538780
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Leuk.
Vind m wel beduidend minder dan het origineel, vooral vanwege de stem. Maargoed ik vind Radiohead ook niet echt boeiend.
pi_54558793
ik wou dat ik Morrissey/ the Smiths jaren eerder had ontdekt ..zucht..
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 12 november 2007 @ 21:27:11 #142
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_54559584
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:45 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Vind m wel beduidend minder dan het origineel, vooral vanwege de stem. Maargoed ik vind Radiohead ook niet echt boeiend.
Uiteraard, ik heb het na 2 minuten ook wel gehoord maar de wijze waarop ze het doen laat zien dat ze "respect" betuigen naar het werk van The smiths. Tenminste, zo zie ik het.
  dinsdag 13 november 2007 @ 00:34:35 #143
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54565511
Eigenlijk is Morrissey maar een kniesoor met een bananenhoofd.
pi_54574754
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:34 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Eigenlijk is Morrissey maar een kniesoor met een bananenhoofd.
sterf.

[offtopic]
Over Radioheadcovers gesproken, check ook even de cover van Joy Division's Ceremony die ze dezelfde avond speelden.
[/offtopic]
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_54574891
LOL, het is ook wel een kniesoor. Waar je dat bananenhoofd op baseert, geen idee. Maar tis wel een markant persoon. Maar daarom houden we allemaal van hem.
pi_54574966
Ik hou pas echt van hem als ie in het voorjaar naar NL komt
pi_54575039
Nou ik heb 'm dit jaar of vorig jaar, weet ik niet meer, gezien in de HMH en dat was best tof, maar wel typisch iets wat leuk is voor een keertje. Kan me niet voorstellen dat je z'n hele tour zou willen volgen bijv. of je moet echt niets beters te doen hebben
pi_54575628
Zoals Felixa bedoel je? Ik zou best een weekje NYC willen doen en elke avond een Moz-showtje pakken hoor...
  woensdag 14 november 2007 @ 00:44:09 #149
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54591120
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:07 schreef =HellFire= het volgende:
LOL, het is ook wel een kniesoor. Waar je dat bananenhoofd op baseert, geen idee. Maar tis wel een markant persoon. Maar daarom houden we allemaal van hem.
Een bananenhoofd. Een beetje net als John Cleese. Kin-deuk-voorhoofd.

Maar ik stookte maar wat. Morrissey is een held van hier tot ginder.
pi_54664491
Moz in concert, januari 2008:

January 16 - Clermont Ferrand - La Cooperative de Mai
January 18 - Strasbourg - La Laiterie
January 19 - Lille - Aeronef
January 21, 22, 23, 25, 26 and 27 - London - Roundhouse
pi_54664855
Ach, Lille is ook maar 3 uurtjes rijden vanaf Amsterdam.
  zaterdag 17 november 2007 @ 20:54:13 #153
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54681171
Je stalkt 'm wel he?
pi_54682887
Morrissey. Moz. The Mozfather.
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:57:13 #155
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54683038
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:50 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Morrissey. Moz. The Mozfather.
Hee Jeanne, hoe voelde je je nu toen die walkman begon te smelten?
pi_54683098
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:57 schreef Iamdamosuzuki het volgende:

[..]

Hee Jeanne, hoe voelde je je nu toen die walkman begon te smelten?
Weet je dat ik mijn nick vernoemd heb naar Bigmouth. Echt waar :-) en nu terug in het Smiths topic. Cirkeltje is weer rond. So now I know how Jeanne Darc felt....
pi_54691973
joan of arc. niet Jeanne d'ard.
pi_54696810
And when I'm lying in my bed,
I think about life and I think about death
And neither one particularly apeals to meeeee
pi_54803490
Net kaartjes gekocht voor Lille!
pi_54803532
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:51 schreef Houdini72 het volgende:
Net kaartjes gekocht voor Lille!
Hé, ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')