Grappig, dat is net mijn minst favoriete album. Nog steeds ijzersterk maar zet veel nummers op dat album nooit individueel op, maar als album zelf werkt het wel erg goed ja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef IAmKloot het volgende:
was altijd al liefhebber van the smiths maar sinds enkele maanden ben ik versllaafd aan deze band. Favoriet album op dit moment is Meat Is Murder...werkelijk briljant van de eerste tot de laatste song
toen ik aan the smiths begon was dat ook mijn minst favoriete en strangeways mijn favoriet. Nu is dat andersom maar kan over een paar weken zo weer anders zijn hoorquote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Grappig, dat is net mijn minst favoriete album. Nog steeds ijzersterk maar zet veel nummers op dat album nooit individueel op, maar als album zelf werkt het wel erg goed ja.
Zekerquote:Op maandag 26 november 2012 10:07 schreef Beathoven het volgende:
Volgend jaar maar eens een nummertje erin proberen te pushen
Ik mis de stem van Morrisey dan toch echt wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef Arn0 het volgende:
26 jaar na het laatste wapenfeit van The Smiths is het er dan toch echt: het eerste echte soloalbum van Johnny Marr. Het klinkt erg goedCatchy songs met geweldig gitaarwerk, precies wat je zou verwachten. Vooralsnog zijn de nummers die al eerder verschenen mijn favorieten, maar dat kan zo veranderen.
Sowieso een goed album maar ik denk dat het nog beter was geweest moest het album rond de 40 minuten afklokken ipv 48, dat is toch net iets te lang voor dit soort albums. Maar welke nummers er geschrapt moeten worden, daar ben ik nog niet over uit.
Ik heb het zojuist beluisterd. Eerste impressie is wel een 7. En daarnaast, na minuutje 38 keek ik ook al of het bijna afgelopen was. De laatste 2 nummers hadden op het volgende album gemogen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef Arn0 het volgende:
Methodmich, het soloalbum van Johnny Marr al beluisterd? Het is echt goed. Oké, Morrissey is afwezig maar ik kan Marr's stem wel waarderen en het gitaarwerk is zó goed. Heel catchy allemaal.
Ik ben altijd Tame Impala aan het promoten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:26 schreef Arn0 het volgende:
Grappig, eerst vond ik het album ook te lang maar nu ben ik om, ik vind het helemaal goed. En zeker ken ik die band, al luister ik niet dagelijks naarVind ze niet echt op Marr's solowerk lijken om eerlijk te zijn? Of bedoel je iets anders?
snap wel waarom Johnny nooit mocht zingen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:19 schreef Arn0 het volgende:
http://www.nme.com/nme-vi(...)s-2013/2193979213001
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |