quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef ReSpawn het volgende:
Ik graaf zo diep als ik kan en kan me ergens herinneren dat hij ook in Chaos heeft gespeeld, hoewel ik die film nooit heb gezien. (Heb een lijstje gemaakt met acteurs en films van hen die ik nog wil zien).
moet ik nog steeds eens gaan kijken.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:24 schreef Doff het volgende:
gokje: Munich?
Wil d'r geen slowchat van maken maar ik moet het ff kwijt: Munich viel me een beetje tegen. Beetje Mission Impossible/politiek verantwoorde meukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:26 schreef flyguy het volgende:
[..]
moet ik nog steeds eens gaan kijken.....
Dat wil ik wel doenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:46 schreef Doff het volgende:
Juist![]()
En als je nu nog even zegt hoe geweldig jazz en Charlie Parker is krijg je wat extra puntjes
Twentemeisje +1
Allemaal fantastisch natuurlijk. Als Clint Eastwood nou eens een film over Trane, Miles, Satchmo of Mingus zou maken....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:57 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen
Ik heb wel een voorkeur voor Coltrane, Davis en Armstrong.
quote:Director - filmography
(In Production) (2000s) (1990s) (1980s) (1970s)
Red Sun, Black Sand (2006) (post-production)
Flags of Our Fathers (2006) (post-production)
Nope... TM wordt gek van de drukte op haar werk... dit wordt mijn laatste vraag voor vandaag, helaas geen kunstwerkje...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:08 schreef flyguy het volgende:
TM is weer bezig met een masterplan....
Juist! Batman2k +1quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef Batman2k het volgende:
Malcolm X
Spike lee
delroy lindo
angela basset
spike lee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |