Het nummer door kpn laten blokkeren!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:14 schreef Cybje het volgende:
Het is een KPN ISDN lijn, dus heb geen beltegoed.
De internationale toegangscode is 00, dus met 0673... bel je niet naar Brunei.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Landnummer
Brunei - 673
Ah scheelt wat geld ieder gevalquote:Op maandag 8 mei 2006 11:20 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De internationale toegangscode is 00, dus met 0673... bel je niet naar Brunei.
jawel dat staat er wel..je moet het invoeren bij berichten ]centrale 2 ofzoiuetsquote:Op maandag 8 mei 2006 11:22 schreef Cybje het volgende:
Daar staat nergens bij hoe ik er vanaf kom .. alleen wat het is en hoe je zelf kunt SMS'en
Dan moet je terug naar school om te leren lezen.. lees dit nou ff door.... daar staat toch een oplossing?!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:22 schreef Cybje het volgende:
Daar staat nergens bij hoe ik er vanaf kom .. alleen wat het is en hoe je zelf kunt SMS'en
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef Cybje het volgende:
Het is geen land, maar een 06 nummer. Anders stond er 00673. +673... op mijn toestel.
Dat van dat SMS zou kunnen, maar welke idioot stuurt er ooit een SMS naar mijn vaste lijn.
Dat is het nummer van de SMS-centrale van KPN voor het vaste net. Zoals hier al eerder (indirect) iemand opmerkte. Die laatste twee nullen tellen niet mee. Iemand heeft dus geprobeerd om een sms naar je vaste nummer te sturen, maar er is ergens iets mis gegaan met de aflevering ervan. Aangezien er 72 uur wordt geprobeerd de sms af te leveren, neem ik aan dat het bellen inmiddels gestopt is?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:37 schreef Cybje het volgende:
Net maar even KPN gebeld ... die weten niet wat het is. Ik krijg nu invulformulieren voor 'telefonische overlast' ofzo toegestuurd, waarna ze de lijn in de gaten gaan houden en de dader erop gaan aanspreken.
Of KPN is dom, of dit is geen SMS ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |