Met beide benen en open ogen ging je erinquote:
Trusten sweetiequote:
Ik ga nu met beide benen m'n bed in.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
Met beide benen en open ogen ging je erin
Klinkt niet okay als ik dat zo teruglees
True, maar hij moet er wel moeite voor doen. Even per ongeluk de verkeerde username invullen gaat niet werken.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 mailtje naar yvonne en hij kan weer los.
Een niet-bestaand e-mailadres invullen en denken dat je account onbruikbaar is is zooo 2001.
Dat je de oogjes maar mag sluitenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ga nu met beide benen m'n bed in.
Slaap lekker.
Je er tussen voegenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:55 schreef VASND het volgende:
Ach wat doe ik hier ook tussen de post-guru's.
nja, dat duur nog wel ff met mn magere 9.000.quote:
Met een gemiddelde van 75 per dag doe je het goedquote:Op maandag 8 mei 2006 00:59 schreef VASND het volgende:
[..]
nja, dat duur nog wel ff met mn magere 9.000.
ach, sinds 8 januari, best netjes.
Ik heb het zelfs een tijdje boven de 100 gehad, toen ingekakt tot 58 en nu weer 75 and stijgingquote:Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 75 per dag doe je het goed
Ooit heb ik op 120 gezeten... toen een tijdje niet op Fok! geweest... en nu weer op 100quote:Op maandag 8 mei 2006 01:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een tijdje boven de 100 gehad, toen ingekakt tot 58 en nu weer 75 and stijging
straks weer examens, dus dan zakt het weer.
En dan vakantie.
Volgens mij kwam ik toen jij terugkeerde net voor het eerst in dit topic.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ooit heb ik op 120 gezeten... toen een tijdje niet op Fok! geweest... en nu weer op 100
Zou kunnen... alhoewel ik lang niet mijn hele postgeschiedenis in dit topic heb gepostquote:Op maandag 8 mei 2006 01:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik toen jij terugkeerde net voor het eerst in dit topic.
Kan me nog wel een aantal 'je ben weer helemaal terug PS' berichtjes herinneren.
Het blijft natuurlijk knap.. zo boven de 100 blijven..
het was denk ik rond eh.. pff ff opzoekenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou kunnen... alhoewel ik lang niet mijn hele postgeschiedenis in dit topic heb gepost
Dat was idd een periode dat ik niet tot heel weinig op Fok! aanwezig wasquote:Op maandag 8 mei 2006 01:22 schreef VASND het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #96
hierzo geloof ik.
Was voor je edit een beetje grootspraak hé?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:26 schreef Astma-Forum het volgende:
Laat maar
Het volhouden van zoveel posten is meer de kunst dan het volhouden van een korte periode, wat je veelal toch wel ziet op de meeste grote fora![]()
Fok! is niet voor niets het grootste forum in Nederlandquote:Op maandag 8 mei 2006 01:26 schreef Astma-Forum het volgende:
Het volhouden van zoveel posten is meer de kunst dan het volhouden van een korte periode, wat je veelal toch wel ziet op de meeste grote fora![]()
Wel grappig te zien overigens dat er leden hier zijn die meer dan 10x zoveel posts hebben als mijn hele forum heeft![]()
Gezien je profiel ben jij wel een die-hard te noemen. Onvoorstelbaar dat je dagelijks zoveel berichten kunt plaatsen. Misschien lijkt het wel moeilijker dan het is, hoewel ik me niet kan voorstellen zoiets zolang vol te kunnen houden als jijquote:Op maandag 8 mei 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was voor je edit een beetje grootspraak hé?
Over het algemeen ben ik vrij constant... in de zomermaanden wat minder dan wanneer het koud is
TTK helpt echtquote:Op maandag 8 mei 2006 01:31 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Gezien je profiel ben jij wel een die-hard te noemen. Onvoorstelbaar dat je dagelijks zoveel berichten kunt plaatsen. Misschien lijkt het wel moeilijker dan het is, hoewel ik me niet kan voorstellen zoiets zolang vol te kunnen houden als jij![]()
Tja, hetgeen ik schreef voor mijn edit sloeg eigenlijk nergens op. Vandaar de aanpassing![]()
Na het sluiten van de NB ben ik niet echt meer kwalitatief een goede posterquote:Op maandag 8 mei 2006 01:31 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Gezien je profiel ben jij wel een die-hard te noemen. Onvoorstelbaar dat je dagelijks zoveel berichten kunt plaatsen. Misschien lijkt het wel moeilijker dan het is, hoewel ik me niet kan voorstellen zoiets zolang vol te kunnen houden als jij![]()
Tja, hetgeen ik schreef voor mijn edit sloeg eigenlijk nergens op. Vandaar de aanpassing![]()
Ik geloof niet dat de nachtbar een kwaliteitief hoogstaande reeks te noemen isquote:Op maandag 8 mei 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na het sluiten van de NB ben ik niet echt meer kwalitatief een goede poster
Post nu veel in de spelletjes in TTK... vind ik leuk en het blijkt aan te tikken.
Neem me maar niet zo serieus hoor... ik val best mee
Wat is/was NB?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na het sluiten van de NB ben ik niet echt meer kwalitatief een goede poster
Post nu veel in de spelletjes in TTK... vind ik leuk en het blijkt aan te tikken.
Neem me maar niet zo serieus hoor... ik val best mee
De NB had ook zijn sterk sociale kantenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:41 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de nachtbar een kwaliteitief hoogstaande reeks te noemen is![]()
Nee hoor, ik zal het allemaal niet te zwaar nemen. Zolang je maar plezier beleefd aan hetgeen je doet en het niet een dwangmatig onderdeel van je leven gaat uitmaken![]()
Slowchatquote:
Ging meestal niet zo slow met slowchat in ONZquote:
Oh, op die manier, tsjah ik vertoef nu ook 90% van mn tijd in de slowchat.quote:
NB was toch een stuk beter dan wat BeF nu is lijkt mequote:Op maandag 8 mei 2006 01:52 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Ging meestal niet zo slow met slowchat in ONZ![]()
Blijft daarentegen best triest dat elke slowchat reeks wordt verbannen door een paar kneusjes die modjes zijn op dat kut subforum![]()
Maar wat we nu doen is totaal offtopic gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 01:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, op die manier, tsjah ik vertoef nu ook 90% van mn tijd in de slowchat.
Tis wel gezellig.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 8 mei 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wat we nu doen is totaal offtopic gaan
Van wie ben jij trouwens een kloon?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:52 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Ging meestal niet zo slow met slowchat in ONZ![]()
Blijft daarentegen best triest dat elke slowchat reeks wordt verbannen door een paar kneusjes die modjes zijn op dat kut subforum![]()
dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Van wie ben jij trouwens een kloon?
Ben benieuwd of we een antwoord krijgen.quote:
Hij is nog online.. maar ik zie het morgen wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we een antwoord krijgen.
Ik zag hem ook net nogquote:Op maandag 8 mei 2006 02:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij is nog online.. maar ik zie het morgen wel..
Truste(jaja nogmaals, maar nu echt. )
Buiten het posten omquote:Op maandag 8 mei 2006 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
05. 05)102874 12791 1288 244 PrintScreen![]()
Nou fijn dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:37 schreef Jaguarized het volgende:
94. 94) 39974 10524 0410 072 Jaguarized
56. 72 Jaguarized
We komen dichterbij.
Dat vind ik nou ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |