Dus als je de remix cd niks vind van dion&duvel, die erg anders is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Eerdere nummers? Wiskey op de rots is een soort van remix CD, niet te vergelijken met z'n echte shit. En Opgezwolle met 5 mei was niet zo tof als het had kunnen zijn.
Ik heb geen idee wat je bedoeld, ik vind Duvel geniaal maar die remix CD beetje matig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:24 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dus als je de remix cd niks vind van dion&duvel, die erg anders is.
Is er nog kans dat je hun andere nummers wel waardeert![]()
Je snapt niet wat Chrishop bedoelt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:24 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dus als je de remix cd niks vind van dion&duvel, die erg anders is.
Is er nog kans dat je hun andere nummers wel waardeert![]()
excusez-moi, eerdere nummers bedoel ik de nummers mee van duvel voor het remix album,,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je snapt niet wat Chrishop bedoelt.
Je praat over 'eerdere nummers' en noemt Wie is ut en Dubbelspel, maar dat zijn geen 'eerdere' nummers. Praat je over eerdere nummers, moet je aankomen met Rijmpappie nummer 1 en dergelijke. Whisky op de aperotz is dus een remixalbum, en heeft niet zoveel te maken met duvel's stijl. Volgens mij denk je dat wij niks weten over duvel en zijn shit, maar dan heb je het goed mis
Lekker lijstje. Ik had ze bijna allemaal al, op een of twee na geloof ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb ff alle losse nummers (tenminste die niet op albums staan) van Opgezwolle die ik op me pc heb staan geupload. Als iemand nog andere heeft die er niet bijstaan zou ik die ook graag willen hebben.
[..]
http://www.sendspace.com/file/2ne4lf
Als je het over eerdere nummers hebt en dan "wie is ut" zegt komt beetje lauw over, Aap-o-theek is namelijk z'n 6de album.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
excusez-moi, eerdere nummers bedoel ik de nummers mee van duvel voor het remix album,,
het represent idd niet helemaal de stijl van duvel, zoals hun huidige album 'Aap-O-Theek'.
![]()
Als je de albums voor Aap-o-theek luistert kom je er snel achter dat Duvel niet echt een vaste stijl heeft...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
excusez-moi, eerdere nummers bedoel ik de nummers mee van duvel voor het remix album,,
het represent idd niet helemaal de stijl van duvel, zoals hun huidige album 'Aap-O-Theek'.
![]()
Goede vraag, maar eigenlijk naar de bekende weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was Jawat + Kubus nog leuk gister in Simplon? Heb zelf even overgeslagen dit keer.
Ik heb het ook overgeslagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was Jawat + Kubus nog leuk gister in Simplon? Heb zelf even overgeslagen dit keer.
Was mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 07:41 schreef Catch22- het volgende:
g1 idee eik
vanavond dus Jawat's show gezien, was zeer dope. Ondanks de onbekendheid van het festival en het kutte weer (hele optreden in de stromende regen) was het wel cool. Volgens mij waardeerde hij het wel dat er nog lui waren ondanks het weer..
Rein de Vos speelde met Nano een paar tracks. Hij kon me nog niet echt bekoren.. I guess off-beat aint my style
James is een goeie vriend van Stickz, vroeger rapte hij onder de naam JJ (op verre oosten remix en kruidig en pittig). Ik vind dat-ie wel leuk overkomt.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
Wie is die James trouwens in Vroeger/Nu op Eigen Wereld?
Ik kom nog uit de tijd dat popmuziek rof was
En rap werd gedraaid als ik moest pitten van de oppas, kill
De tijd dat de startercap nog tof was
Toen Maurits .. bla
Klinkt echt niet overtuigend ofzo.
http://www.nlhiphop.nl/article.php?id=224quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
Iemand heeft nog een filmpje gemaakt van Typhoonquote:Op zondag 21 mei 2006 07:41 schreef Catch22- het volgende:
g1 idee eik
vanavond dus Jawat's show gezien, was zeer dope. Ondanks de onbekendheid van het festival en het kutte weer (hele optreden in de stromende regen) was het wel cool. Volgens mij waardeerde hij het wel dat er nog lui waren ondanks het weer..
Rein de Vos speelde met Nano een paar tracks. Hij kon me nog niet echt bekoren.. I guess off-beat aint my style
die hoorde ik gisternacht nog in een discotheekquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef birdydontfly het volgende:
voerrrrr voor je hoedenplank *maakt stoer handgebaar*
James kenden we 'vroeger' onder de naam JJ van Bla Bla.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
Ik kom nog uit de tijd dat popmuziek rof was
En rap werd gedraaid als ik moest pitten van de oppas, kill
De tijd dat de startercap nog tof was
Toen Maurits .. bla
Klinkt echt niet overtuigend ofzo.
Daarmee sloten ze gister ook Revolt mee afquote:Op zondag 21 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die hoorde ik gisternacht nog in een discotheek![]()
Echt waar ja!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Jawat komt op het free your mind festival en mysteryland
op mysteryland komt ie met kubus. kubus kan nog wel idd, maar Jawat.....quote:Op zondag 21 mei 2006 18:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Echt waar ja!![]()
Opzich vind ik het wel kunnen... als hij samen met Kubus komt tenminste!
Ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat hij ook dance-producties met kubus maakt... dus misschien gaat hij wel draaien!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op mysteryland komt ie met kubus. kubus kan nog wel idd, maar Jawat.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |