Dan kan je beter Heitinga laten inschuiven.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
verdediging word: Boakye Heitinga stam Vermaelen waarbij Stam zal inschuiven
is ook een mooie jaquote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dan kan je beter Heitinga laten inschuiven.
Ach, als hij tijdens het WK zo'n jankende Argentijn oppakt, hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij vond echt Sneijder erger?
Bikkelharde spelers en aanjagers heb je nodig, maar je pakt gewoon NIET een geblesseerde speler op, klaar, over, dat doe je gewoon niet! Moet je jullie horen wanneer Sneijder dat had gedaan bij bijvoorbeeld Farfan die om elk wissewasje de aarde probeert op te snuiven. Je kan hoog en laag springen, maar zoiets doe je gewoon niet.
Jup op Leidsequote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef piertje2 het volgende:
Is er vanavond nog huldiging?
Twee rechtsbenige in het centrum ben ik nooit zo'n fan van. Maar zou een mogelijkheid kunnen zijn. Al denk ik dat Vermaelen een aardig zekerheidje is in het centrum.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
welnee, vermaelen gaat op links achter spelen... (en trekt naar binnen als stam naar voren gaat...)
hoelaatquote:
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien... bij mij, recht voor de cup, was ongeveer 3/5 ajax en 2/5 psv... om me heen zaten zelfs alleen maar psv'ers... Ik vind het een stukkie triester dat men bij ajax zijn supporters niet wat beter controleert op vuurwerk, er is wel een vrouw gewond geraakt met die nitraatbom, net als een kind met schrammen, die later achter ons een plaats heeft gekregen..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een dag gisteren, ik zat in het neutrale vak naast de boertjes. In het neutrale vak zaten eigelijk alleen maar Ajacieden, en dat konden de 18 jarige helden niet hebben. Calimero gevoel kwam weer heerlijk ouderwets naar boven drijven. Hamas hamas zingen, kinderen met Ajax-shirtjes uitdagen, Anti-amsterdam t-shirts dragen. Zie je een Ajacied anti-psv spullen dragen?![]()
![]()
Die 2-1 was dan ook des te heerlijker, hele lange zijde juichde en je zag die gefrustreerde calimero's heerlijk afdruipen.![]()
Tifo zag er echt schitterend uit van Ajax. Bewijst maar weer dat er maar 1 echte club is op Tifo gebied.
Al met al een mooi ouderwets daggie in r'dam. Sfeer was top, en Ajax de verdiende winnaar.
San Marco heeft ook gezegd dat ie alleen spelers selecteert op hun eigen positie en dat ie aanvallend en dominant voetbal wil spelen...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
San Marco heeft altijd gezegd dat er alleen spelers in aanmerking komen, die bij hun club een basisplaats hebben. In de spits dus Klaas-Jan Huntelaar in plaats van Ruud van Nistelrooij, want KJH is op dit moment de beste Nederlandse spits.
dan stel je V Nistelrooy dus niet op, maar Huntelaar wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
San Marco heeft ook gezegd dat ie alleen spelers selecteert op hun eigen positie en dat ie aanvallend en dominant voetbal wil spelen...
En Kuijt niet. En Kromkamp niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan stel je V Nistelrooy dus niet op, maar Huntelaar wel..
Kuyt kun je over twijfelen, maar kromkamp niet nee... Daar heb je heitinga voor... Voor Kuyt zou Castelen kunnen....quote:
Je hebt gelijk, Marco van Basten heeft wel meer gezegd, maar maakt het niet waar. Ben dan ook absoluut geen fan van de huidige bondscoach. In zijn huidige vorm is KJH in staat om de hele wereld te verrassen, dus wat mij betreft staat hij komende zomer in de basis van Oranje.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
San Marco heeft ook gezegd dat ie alleen spelers selecteert op hun eigen positie en dat ie aanvallend en dominant voetbal wil spelen...
Hmz, misschien liever niet in het belang van Ajax.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Marco van Basten heeft wel meer gezegd, maar maakt het niet waar. Ben dan ook absoluut geen fan van de huidige bondscoach. In zijn huidige vorm is KJH in staat om de hele wereld te verrassen, dus wat mij betreft staat hij komende zomer in de basis van Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |