Walgelijk bezig gisteren idd. Dat soort etters GUN je verlies en vernedering...quote:
En een plek buiten de WK-selectie, hoewel ik hem een goede verdediger vind..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Walgelijk bezig gisteren idd. Dat soort etters GUN je verlies en vernedering...
Hij deed samen met die kleine van jullie een goede gooi naar de vervelendste van de middag zeg.quote:
Terwijl hij het helemaal niet nodig heeft, want hij is een prima verdediger . . .quote:Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Walgelijk bezig gisteren idd. Dat soort etters GUN je verlies en vernedering...
Onzin zeg,dat je het vuurtje opstookt okee, maar wat ooijer deed was gewoon schandalig. Vermaelen was echt geblesseerd en ooijer pakt hem op alsof het om niets gaat. En dan die actie met Sneijder en gomez..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij deed samen met die kleine van jullie een goede gooi naar de vervelendste van de middag zeg.
Mooi om zulke spelers erbij te hebben, evenals Bommel straks op het WK. Die heb je nodig in wedstrijden die ertoe doen, zoals tegen de Argentijnen die ook alles op alles etten. Tegen de Joegos is het helemaal fijn, gewoon zuigen tot ze door het lint gaan.
Opzich wel ja, maar gisteren leek het wel een soort Vreven...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Terwijl hij het helemaal niet nodig heeft, want hij is een prima verdediger . . .
Ik vond sneijder echt een stuk minder vervelend hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij deed samen met die kleine van jullie een goede gooi naar de vervelendste van de middag zeg.
Mooi om zulke spelers erbij te hebben, evenals Bommel straks op het WK. Die heb je nodig in wedstrijden die ertoe doen, zoals tegen de Argentijnen die ook alles op alles etten. Tegen de Joegos is het helemaal fijn, gewoon zuigen tot ze door het lint gaan.
Als Italianen of Argentijnen dat doen, wordt het ineens professioneel genoemd. Zulke spelers heb je gewoon nodig op een WK.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Terwijl hij het helemaal niet nodig heeft, want hij is een prima verdediger . . .
Dan is het ook gewoon zeiken. En ik kots ook op zulke spelers die aanslagen plkegen op tegenstanders en dan gewoon doen alsof hun neus bloed. Daar heeft ooijer namelijk ook wel een handje van..quote:Op maandag 8 mei 2006 10:56 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als Italianen of Argentijnen dat doen, wordt het ineens professioneel genoemd. Zulke spelers heb je gewoon nodig op een WK.
Ik vind ook dat we Ooijer nodig hebben op het WK, maar dat oppakken van Vermealen en dat aanvallen van Sneijder, die gewoon echt in zijn gezicht geschopt werd, dat kan niet door de beugel!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:56 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als Italianen of Argentijnen dat doen, wordt het ineens professioneel genoemd. Zulke spelers heb je gewoon nodig op een WK.
Je hoeft het ook niet te accepteren, maar ze doen er wel alles aan om te winnen. Dat heb je gewoon nodig. Wat kan het hem schelen als de supporters van de tegenstander een hekel aan hem hebben.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we Ooijer nodig hebben op het WK, maar dat oppakken van Vermealen en dat aanvallen van Sneijder, die gewoon echt in zijn gezicht geschopt werd, dat kan niet door de beugel!
Dat zal ik ook nooit accepteren van een Argentijn of een Italiaan!
quote:Emmanuel Boakye heeft maandag 8 mei zijn contract bij Ajax getekend. Eerder was al overeenstemming bereikt met de verdediger. Het nieuwe contract van de centrale verdediger gaat in op 1 juli 2006 en loopt tot en met 30 juni 2008. Boakye tekende vorig jaar zijn eerste contract bij Ajax, dat liep tot en met 30 juni van dit jaar.
De 21-jarige Boakye speelt sinds de B1 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij debuteerde op 24 september 2005 in de Eredivisie in de wedstrijd Ajax - Roda JC (4-1). Tot nu toe speelde Boakye vier maal in de hoofdmacht van Ajax. In het nieuwe seizoen zal Boakye officieel deel uitmaken van het eerste elftal van Ajax.
Heitinga en Boaky strijden om de rb positiequote:Op maandag 8 mei 2006 11:03 schreef Mmzzz het volgende:
Boaky en Heitinga speelden een erg goede wedstrijd!
Wordt een mooie verdediging volgend jaar met stam en vermaelen..!!
Precies. Welkom in de wereld van het moderne voetbal. En tuurlijk, jullie vonden Sneijder minder erg, ik niet. Bij ieder wissewasje ging ie Vink belagen, samen met Boukhari (die echt een bloedhekel aan PSV heeft, kan niet missen).quote:Op maandag 8 mei 2006 11:00 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te accepteren, maar ze doen er wel alles aan om te winnen. Dat heb je gewoon nodig. Wat kan het hem schelen als de supporters van de tegenstander een hekel aan hem hebben.
welnee, vermaelen gaat op links achter spelen... (en trekt naar binnen als stam naar voren gaat...)quote:Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Heitinga en Boaky strijden om de rb positie
De scheids belagen en geblesseerde spelers oppakken zijn 2 totaal verschillende dingen..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Welkom in de wereld van het moderne voetbal. En tuurlijk, jullie vonden Sneijder minder erg, ik niet. Bij ieder wissewasje ging ie Vink belagen, samen met Boukhari (die echt een bloedhekel aan PSV heeft, kan niet missen).
prestatiecontracten...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom niet Boakye gelijk tot 2010 vraag ik me dan af..
Jij vond echt Sneijder erger?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Welkom in de wereld van het moderne voetbal. En tuurlijk, jullie vonden Sneijder minder erg, ik niet. Bij ieder wissewasje ging ie Vink belagen, samen met Boukhari (die echt een bloedhekel aan PSV heeft, kan niet missen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |