abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37651584
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ooijer is gewoon een jankerd...
Man wat was hij vervelend gisteren zeg
  maandag 8 mei 2006 @ 10:51:29 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37651625
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ooijer is gewoon een jankerd...
Walgelijk bezig gisteren idd. Dat soort etters GUN je verlies en vernedering...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:52:10 #153
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37651647
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En een plek buiten de WK-selectie, hoewel ik hem een goede verdediger vind..
pi_37651652
Ach, van mij hoeft Huntelaar nog niet per se mee. Speelt hij zich weer zo in de kijker dat er allerlei buitenlandse clubs hem gek gaan maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 mei 2006 @ 10:52:24 #155
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37651656
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Man wat was hij vervelend gisteren zeg
Hij deed samen met die kleine van jullie een goede gooi naar de vervelendste van de middag zeg.

Mooi om zulke spelers erbij te hebben, evenals Bommel straks op het WK. Die heb je nodig in wedstrijden die ertoe doen, zoals tegen de Argentijnen die ook alles op alles etten. Tegen de Joegos is het helemaal fijn, gewoon zuigen tot ze door het lint gaan.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37651657
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Terwijl hij het helemaal niet nodig heeft, want hij is een prima verdediger . . .
  maandag 8 mei 2006 @ 10:54:18 #157
45511 TimmyAsd
pi_37651712
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij deed samen met die kleine van jullie een goede gooi naar de vervelendste van de middag zeg.

Mooi om zulke spelers erbij te hebben, evenals Bommel straks op het WK. Die heb je nodig in wedstrijden die ertoe doen, zoals tegen de Argentijnen die ook alles op alles etten. Tegen de Joegos is het helemaal fijn, gewoon zuigen tot ze door het lint gaan.
Onzin zeg,dat je het vuurtje opstookt okee, maar wat ooijer deed was gewoon schandalig. Vermaelen was echt geblesseerd en ooijer pakt hem op alsof het om niets gaat. En dan die actie met Sneijder en gomez.. dat je dit goed durft te praten
  maandag 8 mei 2006 @ 10:54:53 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37651721
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Terwijl hij het helemaal niet nodig heeft, want hij is een prima verdediger . . .
Opzich wel ja, maar gisteren leek het wel een soort Vreven...
Get woke, go broke!
pi_37651735
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik vond sneijder echt een stuk minder vervelend hoor.
Ook Sneijder deed iets wat niet helemaal door de beugel kon, maar om nou Vermealen even omhoog te tillen, zoder dat hij weet wat er aan de hand is en om nu Sneijder aan te vallen, omdat hij "theater zou maken" terwijl in de herhaling duidelijk te zien was dat Gomes natrapte.

En bij elke beslissing van de scheidsrechter had hij commentaar . . .
pi_37651753
Ik vond Ooijer trouwens wel aardig spelen. Hij heeft wel de juiste instelling voor een potje als deze. Persoonlijk word ik een beetje moe van dat Ten Cate komt wel od Ten Cate komt niet geneuzel.

Het schijnt dat ze hard hun best doen om Blind te behouden voor de club. Het is te hopen dat het ze gaat lukken, want anders krjgt Ten Cate het bij voorbaat al erg moeilijk in Amsterdam. GEluk is wel, dat het wk en de zomer er tussen zitten. MAar Maaskant als assisten?
Ajax!!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:56:30 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37651768
Die oppak actie was echt om te KOTSEN . Walgelijk.

Beslis jij ff of je tegenstander wel of niet geblesseerd is...
Get woke, go broke!
pi_37651777
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Als Italianen of Argentijnen dat doen, wordt het ineens professioneel genoemd. Zulke spelers heb je gewoon nodig op een WK.
  maandag 8 mei 2006 @ 10:57:58 #163
45511 TimmyAsd
pi_37651809
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:56 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Als Italianen of Argentijnen dat doen, wordt het ineens professioneel genoemd. Zulke spelers heb je gewoon nodig op een WK.
Dan is het ook gewoon zeiken. En ik kots ook op zulke spelers die aanslagen plkegen op tegenstanders en dan gewoon doen alsof hun neus bloed. Daar heeft ooijer namelijk ook wel een handje van..
pi_37651818
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:56 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik vind ook dat we Ooijer nodig hebben op het WK, maar dat oppakken van Vermealen en dat aanvallen van Sneijder, die gewoon echt in zijn gezicht geschopt werd, dat kan niet door de beugel!
Dat zal ik ook nooit accepteren van een Argentijn of een Italiaan!
pi_37651870
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind ook dat we Ooijer nodig hebben op het WK, maar dat oppakken van Vermealen en dat aanvallen van Sneijder, die gewoon echt in zijn gezicht geschopt werd, dat kan niet door de beugel!
Dat zal ik ook nooit accepteren van een Argentijn of een Italiaan!
Je hoeft het ook niet te accepteren, maar ze doen er wel alles aan om te winnen. Dat heb je gewoon nodig. Wat kan het hem schelen als de supporters van de tegenstander een hekel aan hem hebben.
pi_37651925
quote:
Emmanuel Boakye heeft maandag 8 mei zijn contract bij Ajax getekend. Eerder was al overeenstemming bereikt met de verdediger. Het nieuwe contract van de centrale verdediger gaat in op 1 juli 2006 en loopt tot en met 30 juni 2008. Boakye tekende vorig jaar zijn eerste contract bij Ajax, dat liep tot en met 30 juni van dit jaar.

De 21-jarige Boakye speelt sinds de B1 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij debuteerde op 24 september 2005 in de Eredivisie in de wedstrijd Ajax - Roda JC (4-1). Tot nu toe speelde Boakye vier maal in de hoofdmacht van Ajax. In het nieuwe seizoen zal Boakye officieel deel uitmaken van het eerste elftal van Ajax.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37651942
Boaky en Heitinga speelden een erg goede wedstrijd!
Wordt een mooie verdediging volgend jaar met stam en vermaelen..!!
pi_37651958
verdediging word: Boakye Heitinga stam Vermaelen waarbij Stam zal inschuiven
pi_37651969
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:03 schreef Mmzzz het volgende:
Boaky en Heitinga speelden een erg goede wedstrijd!
Wordt een mooie verdediging volgend jaar met stam en vermaelen..!!
Heitinga en Boaky strijden om de rb positie
Ajax!!
  maandag 8 mei 2006 @ 11:06:39 #170
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37652037
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:00 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet te accepteren, maar ze doen er wel alles aan om te winnen. Dat heb je gewoon nodig. Wat kan het hem schelen als de supporters van de tegenstander een hekel aan hem hebben.
Precies. Welkom in de wereld van het moderne voetbal. En tuurlijk, jullie vonden Sneijder minder erg, ik niet. Bij ieder wissewasje ging ie Vink belagen, samen met Boukhari (die echt een bloedhekel aan PSV heeft, kan niet missen).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 mei 2006 @ 11:07:32 #171
45511 TimmyAsd
pi_37652066
Waarom niet Boakye gelijk tot 2010 vraag ik me dan af..
pi_37652080
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Heitinga en Boaky strijden om de rb positie
welnee, vermaelen gaat op links achter spelen... (en trekt naar binnen als stam naar voren gaat...)
  maandag 8 mei 2006 @ 11:09:08 #173
45511 TimmyAsd
pi_37652106
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Precies. Welkom in de wereld van het moderne voetbal. En tuurlijk, jullie vonden Sneijder minder erg, ik niet. Bij ieder wissewasje ging ie Vink belagen, samen met Boukhari (die echt een bloedhekel aan PSV heeft, kan niet missen).
De scheids belagen en geblesseerde spelers oppakken zijn 2 totaal verschillende dingen..
pi_37652145
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom niet Boakye gelijk tot 2010 vraag ik me dan af..
prestatiecontracten...
pi_37652149
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jij vond echt Sneijder erger?
Bikkelharde spelers en aanjagers heb je nodig, maar je pakt gewoon NIET een geblesseerde speler op, klaar, over, dat doe je gewoon niet! Moet je jullie horen wanneer Sneijder dat had gedaan bij bijvoorbeeld Farfan die om elk wissewasje de aarde probeert op te snuiven. Je kan hoog en laag springen, maar zoiets doe je gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')