quote:Op maandag 8 mei 2006 01:21 schreef devv05 het volgende:
Grove fout van Stekelenburg die goal van psv, hij houdt duidelijk in bij het schot van Farfan. Kijk maar eens goed in die samenvatting, je ziet heel duidelijk dat ie zn arm terugtrekt.
Johnny speelde zker lekkerquote:Op maandag 8 mei 2006 01:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Hee je zat vlakbij mij![]()
Was een heeeeerlijke dag, geweldig![]()
En Johnny speelde lekker!
Armen strekken en je had hem. Bal ging ongeveer 10 centimeter langs Stek.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Vind het helemaal geen fout van Maarten.
Die bal was gewoon onhoudbaar, die bal was echt hard.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
Armen strekken en je had hem. Bal ging ongeveer 10 centimeter langs Stek.
Ik vind het toch wel zwaar beter daar onderin hoor vergeleken bij onze omloop.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Tvduijn het volgende:
En waarom al die mensen de kuip beter vinden dan de arena....de tering zeg. Je hebt niet eens een omloop waar je ff wat eten en drinken kan halen of ff kan pissen. Wat een krot, maar eerlijk is eerlijk wel lekker sfeertje te bouwen maar doe mij maar lekker arena
Klopt, hij trekt z'n arm gewoon terug. Geen idee waarom, duidelijk dat 'ie niet over zou gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:21 schreef devv05 het volgende:
SS samenvatting is beter ja.
Grove fout van Stekelenburg die goal van psv, hij houdt duidelijk in bij het schot van Farfan. Kijk maar eens goed in die samenvatting, je ziet heel duidelijk dat ie zn arm terugtrekt.
Maar als je erbij kan, moet je een poging waakte. Maarten brak de poging halverwege af en trok z'n hand weer iets terug. Misschien bang dat 'ie iets zou breken?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die bal was gewoon onhoudbaar, die bal was echt hard.
Hmm tja ik zat 2e ring (Ondanks dat ik treinkaartje hadquote:Op maandag 8 mei 2006 02:05 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel zwaar beter daar onderin hoor vergeleken bij onze omloop.
Na de 1e helft was ik dood. 2 Uur geslapen, 4 droge bolletjes gegeten en verder er gewoon niet aan gedacht de hele dag om iets te eten. En maar baco's achterover slaan.
Heerlijke dag. Dit had alles in zich wat een dagje voetbal in zich moet hebben.
En dan ook nog soms van die boeren kut muziekquote:Op maandag 8 mei 2006 02:18 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Trouwens. Ik ben doof
Die muziek wat een herrie. Net zo erg als in Munchen vorig jaar![]()
edit: ja ik heb t over 1e ring voorste gedeelte onder die stellages.
Moet je beter je best doenquote:Op maandag 8 mei 2006 02:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Hmm tja ik zat 2e ring (Ondanks dat ik treinkaartje had![]()
![]()
) Zit liever op 2e ring arena dan in de kuip. Maar misschien dat 1e ring beter is ja maar daar kan ik niet over oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |