quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n slingerhalogeenlamp die je dus gewoon zelf kunt buigen en wringen en vervormen om op flexibele wijze zelf te bepalen hoe en waar die precies in welke vorm komt te hangen. Dus ik boren... allemaal kei flexibel... acht fucking moeilijk te boren gaatjes in het plafond gemaakt... en toen puntje bij paaltje kwam bleek de lamp dus niet flexibel genoeg voor de gaatjes!
Heb jij dan ook dat als je bijvoorbeeld een schilderij ophangt... dat je dan heel voortvarend begint met boren, en pluggen, en weer opnieuw boren, en een nieuw boortje zoekt, en nu een kleinere boor moet gebruiken, en dat dan op het einde, als alles klaar is, het schilderijtje gewoon aan een betonspijkertje hangt? Heb je dat ook Waks?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een keer een klopboor krom getrokken, gaten in muren worden sowieso twee keer groter dan de bedoeling is, achterwanden van kasten zijn al vaak heeeerrrlijk beschadigd...
Je bedoelt in een gat met een doorsnede van 3cm? Ja, dat heb ik ookquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb jij dan ook dat als je bijvoorbeeld een schilderij ophangt... dat je dan heel voortvarend begint met boren, en pluggen, en weer opnieuw boren, en een nieuw boortje zoekt, en nu een kleinere boor moet gebruiken, en dat dan op het einde, als alles klaar is, het schilderijtje gewoon aan een betonspijkertje hangt? Heb je dat ook Waks?
Waks.. ik stel voor dat we hier NIETS verder meer vertellen. Voor je het weet wordt het allemaal tegen ons gebruikt en denken ze dat we niks kunnen! Terwijl jij dus heel goed internet kan installeren en ik goed ben met betonspijkertjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bedoelt in een gat met een doorsnede van 3cm? Ja, dat heb ik ook![]()
![]()
Ja, verder ben ik hartstikke goed in klussenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Waks.. ik stel voor dat we hier NIETS verder meer vertellen. Voor je het weet wordt het allemaal tegen ons gebruikt en denken ze dat we niks kunnen! Terwijl jij dus heel goed internet kan installeren en ik goed ben met betonspijkertjes.
Ja! Ik ook! De dragende muren, de staande muren, de kamermuren, de buitenmuren... you name it! Nee Waks... wij zijn gewoon keigoed met muren! EN internet installeren EN betonspijkeren!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, verder ben ik hartstikke goed in klussenEen KEI
Ik weet de dragende muren a la minute te vinden, man.
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef Parleur het volgende:
Dit moet wel extreem raar klinken... maar... ik mis Ang3l!
tuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef creno het volgende:Ryan_r zit naast me, willen jullie even allemaal zwaaien
PARDON!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
Wie wilt mij ontmaagden?
Ik hoop dat je deze 'lamp' bedoelt Ang3l, want ik herken er feitelijk niet zo een, twee, drie een lamp in...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Zo... de tafel staat ook weer (klem tussen de dozen die nog opgeruimd en kasten die nog opgehangen moeten worden)
[afbeelding]
als jullie dan straattheater gaan maken, mag ik dan ook mee, ik heb al ooit eens een straattheatertournee gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze 'lamp' bedoelt Ang3l, want ik herken er feitelijk niet zo een, twee, drie een lamp in...
Dan uhm... moest ik zeggen... dat dit een vreselijke stomme lamp is van Ang3l! Al heb ik het vermoeden dat hij tijdelijk is.
Zo goed Ang3l? Zullen we samen ook straattheater gaan maken in de zomer?
Hij's kei tijdelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze 'lamp' bedoelt Ang3l, want ik herken er feitelijk niet zo een, twee, drie een lamp in...
Dan uhm... moest ik zeggen... dat dit een vreselijke stomme lamp is van Ang3l! Al heb ik het vermoeden dat hij tijdelijk is.
Bij de MM?quote:Zo goed Ang3l? Zullen we samen ook straattheater gaan maken in de zomer?
Biggetje?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
dat kun je heel goed zelf
lui biggetje
jij plaatst vanmiddag nog een foto van jezelf als biggetjequote:
Ken je die panfluitindianen? Die Mexicanen die in groepjes als riet in de wind, met hun hoofd door een sprei, muziek staan te maken? En die ook gewoon overal zijn? Als je van Maastricht naar Breda rijdt, staan ze bij beide V&D's het winkelende publiek te terroriseren met hun zelfgemaakte cd's en kralenkettinkjes...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jullie dan straattheater gaan maken, mag ik dan ook mee, ik heb al ooit eens een straattheatertournee gedaan
Oja, en jou hebben we dan nodig als ontmoedigingsbeleid voor die panfluiten! Want dan leggen we voor ons zo'n franse baret waar jij dan steeds geld in stopt! Zoveel dat die bos bamboe denkt: zo hey... die verdienen veel geld... misschien zit er niemand op zelfgepatchworkte houtblazers als ons te wachten!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jullie dan straattheater gaan maken, mag ik dan ook mee, ik heb al ooit eens een straattheatertournee gedaan
lijkt me het eindequote:Op maandag 8 mei 2006 23:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja, en jou hebben we dan nodig als ontmoedigingsbeleid voor die panfluiten! Want dan leggen we voor ons zo'n franse baret waar jij dan steeds geld in stopt! Zoveel dat die bos bamboe denkt: zo hey... die verdienen veel geld... misschien zit er niemand op zelfgepatchworkte houtblazers als ons te wachten!
Dat ben jij het ontmoedigingsbeleid gewoon!
Dan ken je vast ook wel Koeien, op zaterdag middag in de weiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zag je staan in het park aan de rand van de vijver
Je speelde zo leuk met je radiografisch bestuurbare zeilboot
En ik stond aan de andere kant met mijn hond in de hand naar je te kijken
En ik dacht jemig wat zou ik graag jou radiografisch bestuurbare zeilboot willen zijn
Dan zou ik heel de dag voor jou over de vijver heen en weer varen
En af en toe haalde je me naar je toe om te kijken of bijvoorbeeld mijn zeilen nog wel goed stonden
En natuurlijk stonden mijn zeilen nog wel goed, want ik zou voor jou natuurlijk heel erg mijn best doen
En aan het eind van de dag nam me natuurlijk moe maar tevreden onder je arm mee naar huis
Dus toen de boot per ongelijk bij mij in de buurt kwam
Heb ik er een briefje in gedaan om te vragen of je misschien zin had om naar de ander kant van de vijver te komen
En toen zag je eerst nog een tijdje heel erg besluiteloos heen en weer varen
Maar toen ben je uiteindelijk toch naar me toe gekomen met boot en al
Jij over de kant en de boot door het water
En nu spelen we elke zondag met zo'n tweeen heel gezellig in het park, heel gezellig
En dan gooien we elke keer jouw radiografisch bestuurbare zeilboot heel erg ver weg
En dan gaat mijn hond er achteraan om te kijken waar de zeilboot gebleven is
En dan duurt het soms wel vijf minuten of tien minute voordat hij terug is
En dan gaan wij ondertussen stiekum zitten zoenen in de struiken van het park
Alleen, nu zijn we soms bang dat misschien te zijner tijd
Jouw radiografisch bestuurbare zeilboot kapot gaat van al dat gooien
Maar, ja, jij zei ook al, dan nemen we toch gewoon een tak of een stok om mee te gooien
En nu gaat het erom dit liedje alleen nog een beetje romatisch maar toch,
Ja toch christelijk af te maken
Dus ik had zelf gedzcht dat het dan iets moest zijn met dat we nu met zo'n tween heel erg gelukkig waren
We zijn gelukkig, gelukkig, gelukkig, gelukkig!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan ken je vast ook wel Koeien, op zaterdag middag in de wei![]()
volgens mij is dat van dezelfde CD van haar![]()
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Esjee
geeft die doos dan ook antwoord op de prangende vraag waar Sonja van Veen nu eigenlijk onderweg naar toe was ?
Misschien dat Peter R de Vries zich daar eens op kan storten in plaats van dat gedoe over JFKquote:
Als Peter R. de Vries zich nou gewoon eens in een ravijn laat storten, dan is de wereld ook weer blij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien dan Peter R de Vries zich daar eens op kan storten in plaats van dat gedoe over JFK![]()
Jajajajaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi hij's terug onze favo fokker Waxxer![]()
Goed hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JajajajaAls de verkiezingen zouden worden herhaald, zou de uitslag dan net zo zijn?
En gisteren ook al heurj.Helemaal completa zelf gedaan
Ja de tijden van 2 nieuwe topics op 1 dag liggen alweer een poosje achter onsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Waxxer het volgende:
Maarja trouwens, bij de weg, echt snel eehhhh.... echt snel eeehhhh... gaat het hier niet he? Meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |