Ik heb vanochtend vroeg ook al gerend........om de trein te halenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:
whoei gesport alweer vandaag!
Hey Stroekie! Ik ga jou ook een exemplaar van de survey sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege dat gesurvey van BB?, het gesport van Cairon, of dat ik de trein gemist had![]()
Het feit dat er hier zo'n penis aquarosa de boel vernaggelt. (Leuk woord)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege dat gesurvey van BB?, het gesport van Cairon, of dat ik de trein gemist had![]()
Doffy --> schoffie ---> schoffelen ---> Hey man Dof!quote:
Jajajaja een surveyquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een survey voor mn scriptie, wil j emeedoen![]()
okay zal vanaaf thuis eens kijken wat ik in m'n inbox aantrefquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey Stroekie! Ik ga jou ook een exemplaar van de survey sturen, men moet zn leeftijd invullen, dus ik kan je er dan weer uitfilteren
![]()
Ja, ligt vlak bij het eiland enquetequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja een survey
Is dat een eiland bij Hawaii?
mallerd, zo snel zal t niet gaan, moet nog goedkeuering vragen aan leraar blabla, amar het zal niet langer dan een week durenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay zal vanaaf thuis eens kijken wat ik in m'n inbox aantref![]()
Dossier Peter R. Waxxer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ligt vlak bij het eiland enquete
(Kun je een mail sturen naar experimentbb@hotmail.com met het adres waarnaar ik de survey kan mailen)
![]()
maar hoort er hierboven niet ook nog de latijnse vervoeging/verklein woordje aan toegevoegd te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het feit dat er hier zo'n penis aquarosa de boel vernaggelt. (Leuk woord)
* Doffy helpt Waxx met schoffelenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doffy --> schoffie ---> schoffelen ---> Hey man Dof!Wil jij mij helpen met het laatste terras te ontonkruiden?
![]()
Wat is de gemiddelde temperatuur?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ligt vlak bij het eiland enquete
(Kun je een mail sturen naar experimentbb@hotmail.com met het adres waarnaar ik de survey kan mailen)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |