Regel dat even met de fotograaf zou ik zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
Mogen we de foto's die hier al "open en bloot" staan, ook op onze eigen site c.q. Livejournal zetten? Natuurlijk met verwijzing naar de fotograaf.
Dat sowiesoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Regel dat even met de fotograaf zou ik zeggenwat mijn foto's betreft mag je je uitleven, maar ik zou het leuk vinden als je ff mijn naam + site vermeld
en aub NIET linken naar mijn foto's maar ff op een eigen site neerzetten
![]()
meldtquote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Oproepje aan alle modellen dan wel fotografen die gebruik hebben mogen maken van de diensten van het lokale visagie-duo, Pascalle en uhm uhm uhm:
Neem even contact met mij op, dat ik kan zorgen dat de dames aan deze dag ook nog wat leuk portfolio-materiaal overhouden.
*Ook meldt* Maar dat wist je zeker alquote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Oproepje aan alle modellen dan wel fotografen die gebruik hebben mogen maken van de diensten van het lokale visagie-duo, Pascalle en uhm uhm uhm:
Neem even contact met mij op, dat ik kan zorgen dat de dames aan deze dag ook nog wat leuk portfolio-materiaal overhouden.
We willen natuurlijk ook linkjes naar de getoonde foto's zienquote:
Chantyquote:
Ik zit op kantoor en de foto's van Debsterr zijn nog niet afquote:
smoesjesquote:Op maandag 8 mei 2006 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en de foto's van Debsterr zijn nog niet afWel cool geworden volgens mij trouwens
En jouw foto's?quote:
Ynske heeft alles goed georganiseerdquote:
welneequote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Moet er per se een stukje trein op de foto?
mooie vaas 14.gifquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We willen natuurlijk ook linkjes naar de getoonde foto's zien![]()
Geen idee wie de dames opgemaakt heeft die ik gefotografeerd heb...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Ws weten de dames dat zelf welquote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee wie de dames opgemaakt heeft die ik gefotografeerd heb...
quote:
quote:
ooooh gewoon op:quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's niet ok
Ik ben benieuwd naar waar je de fotos gaat plaatsen
Da's alles
En zo hoort hetquote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ChantyMergpijpjes waren lekker
Ik dacht zondagochtend nog aan je
![]()
eensch, meer foto'squote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
En Mukie heeft mail
en er worden te weinig foto's gepost
[afbeelding]
"kijk,zo maak je een zelfportret"
Ah, dank voor de uitleg. Foto's maken van treintjes kan ze altijd nog doenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ynske heeft alles goed georganiseerden was daar zo druk mee bezig dat ze geen tijd had voor foto's
thnxquote:Op maandag 8 mei 2006 10:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch, meer foto's
En je hebt mail terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |