Dagboekje,
even wat neerschrijven, het is nog maar middag maar moet dit even kwijt. P13 is een volledige mislukking geworden. Ik had alles gedaan zoals gepland, , wonderbonen gaan halen zonder gezien te worden, olie eruit geperst, de pulp fijngemalen en toen ZIJ even uit de keuken was tussen de soepgroenten gemengd. Een uurtje later was de soep klaar en zoals gewoonlijk drinkt ze dan twee grote tassen met enkele sneetjes witbrood erbij. Ik was er helemaal op voorbereid, had geoefend in het in huilen uitbarsten, wist wat ik zou zeggen als de ambulance zou arriveren etc. Na een uur ga ik kijken, de radio speelt (logisch) verder niets te horen. Ik ga de kamer binnen, zie haar niet; vermoedelijk is ze in haar zetel in elkaar gezakt, dus ik ga naar de zetel toe als plots achter mijn rug: "zeg me niet dat jij nu gaat eten! Als je niet kunt komen als het eten op tafel staat wacht je maar tot vanmiddag!" Ik schrik me halfdood en draai me om, daar staat ze, levenslustig en irritant als altijd. Ik stamel een of ander excuus en verlaat de kamer, hoor haar nog iets zeggen over mijn gedrag en dat ik niet normaal doe, een psychiater zou moeten raadplegen, "net z'n vader, dat was ook zo'n mislukkeling, blablabla" kutwijf!!
Toen ben ik even in paniek geraakt. Had ze het door? Zit ze een gemeen spelletje met mij te spelen, me geestelijk martelen tot ik zelfmoord pleeg? Of is de politie reeds onderweg? Ik begin als een gek alle bezwarend materiaal te verzamelen, m'n glaswerk doe ik in een emmer en sla ik fijn waarna ik het door in de wc gooi en met heel wat emmers waters wegspoel, m'n poeders volgen dezelfde weg, begin m'n boeken en aantekeningen te verscheuren en in het bad te gooien dat 20 liter ontstopper bevat. Zo kom ik ook de methode voor het zuiveren van ricine tegen; ik hou het reeds boven het bad als één zinnetje erop me doet verstijven: "niet opwarmen want het ricine eiwit wordt vernietigd door hitte"...
Ze heeft dus helemaal niets door, de politie is niet in aantocht, ik ben gewoon dom geweest... dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom... stomme idioot knoeier, debiel, achterlijke mentaal gehandicapte nietsnut dat ik ben... al m'n spullen zijn weg...
Dat moest ik even kwijt dagboekje..
M'n hoofd voelt inmiddels weer ellendig aan, alsof wormen erin rondkruipen, zoals de patiënt met de metalen plaat op z'n hoofd in de Wasp Factory. Maar ik kan ze niet met een lepel eruit scheppen.
Nu ik een aluminium folie hoofdbeschermer heb gemaakt gaat het al beter. M'n detector geeft niets specifieks aan, de golven komen blijkbaar van overal. Die twee antennes op de flats een eindje verder hebben er ongetwijfeld mee te maken. UMTS stralen gebruiken om de bloed-hersen barriëre permeabel te maken voor de fluor en aspartaam die ze overal aan toevoegen. Maar mij hebben ze zo gemakkelijk niet. Ik ken jullie trukken smeerlappen, en de rekening zal gepresenteerd worden!
Ik ben vreselijk moe, ik wou dat ik kon gaan slapen... zo moe..
tot later dagboekje xxx