abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 17:20:16 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37662572
Beste

Ik heb weer een levenloze dag gehad.

Groet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 8 mei 2006 @ 17:23:08 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_37662665
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ben jij verliefd op Maikuuul?
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Dat was serieus ook het eerste wat ik dacht
'Goh'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_37692494
Dagboekje,

even wat neerschrijven, het is nog maar middag maar moet dit even kwijt. P13 is een volledige mislukking geworden. Ik had alles gedaan zoals gepland, , wonderbonen gaan halen zonder gezien te worden, olie eruit geperst, de pulp fijngemalen en toen ZIJ even uit de keuken was tussen de soepgroenten gemengd. Een uurtje later was de soep klaar en zoals gewoonlijk drinkt ze dan twee grote tassen met enkele sneetjes witbrood erbij. Ik was er helemaal op voorbereid, had geoefend in het in huilen uitbarsten, wist wat ik zou zeggen als de ambulance zou arriveren etc. Na een uur ga ik kijken, de radio speelt (logisch) verder niets te horen. Ik ga de kamer binnen, zie haar niet; vermoedelijk is ze in haar zetel in elkaar gezakt, dus ik ga naar de zetel toe als plots achter mijn rug: "zeg me niet dat jij nu gaat eten! Als je niet kunt komen als het eten op tafel staat wacht je maar tot vanmiddag!" Ik schrik me halfdood en draai me om, daar staat ze, levenslustig en irritant als altijd. Ik stamel een of ander excuus en verlaat de kamer, hoor haar nog iets zeggen over mijn gedrag en dat ik niet normaal doe, een psychiater zou moeten raadplegen, "net z'n vader, dat was ook zo'n mislukkeling, blablabla" kutwijf!!
Toen ben ik even in paniek geraakt. Had ze het door? Zit ze een gemeen spelletje met mij te spelen, me geestelijk martelen tot ik zelfmoord pleeg? Of is de politie reeds onderweg? Ik begin als een gek alle bezwarend materiaal te verzamelen, m'n glaswerk doe ik in een emmer en sla ik fijn waarna ik het door in de wc gooi en met heel wat emmers waters wegspoel, m'n poeders volgen dezelfde weg, begin m'n boeken en aantekeningen te verscheuren en in het bad te gooien dat 20 liter ontstopper bevat. Zo kom ik ook de methode voor het zuiveren van ricine tegen; ik hou het reeds boven het bad als één zinnetje erop me doet verstijven: "niet opwarmen want het ricine eiwit wordt vernietigd door hitte"...

Ze heeft dus helemaal niets door, de politie is niet in aantocht, ik ben gewoon dom geweest... dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom... stomme idioot knoeier, debiel, achterlijke mentaal gehandicapte nietsnut dat ik ben... al m'n spullen zijn weg...
Dat moest ik even kwijt dagboekje..
M'n hoofd voelt inmiddels weer ellendig aan, alsof wormen erin rondkruipen, zoals de patiënt met de metalen plaat op z'n hoofd in de Wasp Factory. Maar ik kan ze niet met een lepel eruit scheppen.
Nu ik een aluminium folie hoofdbeschermer heb gemaakt gaat het al beter. M'n detector geeft niets specifieks aan, de golven komen blijkbaar van overal. Die twee antennes op de flats een eindje verder hebben er ongetwijfeld mee te maken. UMTS stralen gebruiken om de bloed-hersen barriëre permeabel te maken voor de fluor en aspartaam die ze overal aan toevoegen. Maar mij hebben ze zo gemakkelijk niet. Ik ken jullie trukken smeerlappen, en de rekening zal gepresenteerd worden!
Ik ben vreselijk moe, ik wou dat ik kon gaan slapen... zo moe..

tot later dagboekje xxx
pi_37702615
Lief dagboek,

ik ben vandaag niet naar college geweest. ik krijg waarschijnlijk toch een vrijstelling.
ik heb wel een plakje cake gegeten. morgen 8:45 college .. ik heb geen zin maar moet toch..

dagboek

p.s. ik hou van Dessie
dag
  woensdag 10 mei 2006 @ 01:42:01 #55
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_37702686
Cheyenne,

Je bent nog niet vergeten..

Ook al gedroeg je je als een hond..

Internet vereeuwigd
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_37704226
Lief dagboek

ik zit op fok en moet zo naar school

Kasper-
pi_37704275
lief dagboek

ik moet dadelijk oefenen voor de UEFA cup en vanavond het showtje opvoeren. en dan mag ik ook gratis naar de wedstrijd.

Backhander
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:02:56 #58
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37704325
Lief Dagboek,

Je suckt. Je geeft nooit antwoord als ik met je slowchat.
Kutding.

Jo0Lz.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_37704359
lief dagboek,

jo0lz heeft gelijk. je bent gewoon een of andere graftak die kanker moet krijgen.

backhander
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:11:02 #60
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37704461
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:05 schreef Backhander het volgende:
lief dagboek,

jo0lz heeft gelijk. je bent gewoon een of andere graftak die kanker moet krijgen.

backhander
Minder lief dagboek,

Ik zou je op slot willen doen en de sleutel weggooien, maar ik ben geen mod.

Jo0Lz.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_37704588
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:19 schreef Biogarde het volgende:
Lief dagboek,

Wat ik vanavond weer voor een topic lees
Mên, geen glimlach of wat he!

Kusje!
Bedenk zelf dan wat.
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:59:02 #62
142972 Blauwbaard
Zinloos Kaboutergeweld
pi_37712092
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef MrBean het volgende:

[..]

Bedenk zelf dan wat.
Moest je daar nou 3 dagen over nadenken?
Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:
:r
Kutnaam, yvonne :r
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2006 @ 17:16:51 #63
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37712636
Lief dagboek,
ik ben bang dat ik zwanger ben van e hond van de buren
Gister nacht kwam ik dan ook hevig klaar in de onderbuik van een walvis
ik hou van walvissen en ollifantjes
Nu ga ik even een lollerbatterij oproken
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:27:56 #64
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_40055956
lieb tagesbuch,
gutentag ich habe schmerzen ins meiner knäckebröd
du bist ein bisschen schwul
Grußen Cor Sobibor.
I play sports...no I don't, what the fuck?
pi_40058794
lief dagboek

Wat ik vandaag weer heb beleefd...
jaa! nu denk je dat ik het ga zeggen he!
maar je verteld alles door!! dat kan toch niet?

kusjes van mij
  maandag 24 juli 2006 @ 09:55:51 #66
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40125442
lief dagboek,

vandaag ging ik naar mijn huisarts want die zou terug zijn van vakantie.
dus ga ik er heen hangt er een briefje wegen omstandigheden nog gesloten.
ga ik naar de vervangende arts zit ik daar een 1 uur en 10 minuten te wachten

echt veel te lang en warm dat het daar binnen was pfff
miss_schaapje
  maandag 24 juli 2006 @ 10:10:47 #67
153660 Dejes
Best aardig
pi_40125767
Lief dagboek,

Eindelijk heb ik die worstelkoning van Field Services te pakken gehad. Na een geile neukbeurt (ik moet toegeven dat hij er best raad mee wist) zijn we samen gaan douchen. Als aandenken schoot hij nog wat foto's en een filmpje. Natuurlijk wist ik dat dit binnen de kortste keren op internet zou staan, maar wat kan mij dat. Nu weet iedereen dat ik geneukt heb, big deal.

Ik snapte natuurlijk ook wel dat al die usertjes van het Fok!forum dat filmpje als een plaag over het internet weten te verspreiden. Wat zullen ze een lol hebben!!! Die worst-elkoning staat natuurlijk het meest voor gek, wat alleen een nobrainer doet zoiets. Maar ach, hij is net zijn puberteit ontstegen, dus ik neem hem niks kwalijk. Zo'n sportl doet de herseninhoud van een toch al niet te snugger heerschap nooit goed natuurijk.

Maar goed, lief dagboek, het is me toch een heisa geweest afgelopen weekend. Goh, ik heb me ziek gelachen. Nou, ik ga weer aan het werk hoor!

Liefs Wendy.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:02:36 #68
122208 chr0n1cl3
eierkoeken of eierstokken
pi_40175236
Lief dagboek,

Ik werd vanochend wakker op strand met zand in mn bilnaat en toen moest paar kilometer naar huis fietsen !
Als het regent word je nat.
pi_40175254
Lief dagboek

Vandaag was dinsdag

kus

Iamredleader
pi_40175557
Het is zo warm dagboekje, zooo warm...

Een breinaald door mijn ballen steken, zou dat helpen?

effe proberen.

Dag dagboekje.

Auw auw auw! Dat helpt helemaal niet!
En die pleister blijft niet op z'n plaats. Godver godver, wat een stompzinnig idee was dat zeg!
pi_40209876
Lief dagboek

Vandaag heb ik gewerkt.

Groetjes

Iamredleader
  donderdag 27 juli 2006 @ 09:39:12 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_40229107
Lief dagboek,

het is al een tijdje geleden dat ik je verblijdt heb met mijn wijze woorden en dat spijt mij. Het leven is dan ook een groot zwart gat van ellende en leegheid wat betreft emoties. Ondanks de hittegolf wordt ik nergens koud of warm van, het lijkt wel of mijn emoties onder een laag geestelijk eelt zitten.
Vrijheid
  donderdag 27 juli 2006 @ 09:57:09 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_40229464
Oh en gisteren ben ik over gehaald door een bopperesque persoon om 3 euro per maand te doneren aan 3VO, waarom weet ik niet maar ik kon geen nee zeggen. Hij was een beetje een onprettig persoon om naar te kijken en deed met denken aan bob van die dikke homo. Er stond ook een meisje achter hem die vol bewondering naar deze blonde gladjakker stond te kijken. Hij heeft vast sex gehad die dag.
Vrijheid
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:14:25 #74
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_40235444
Kutdagboek,

Ik ga nu ff scheiten , zie je zo weer
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:18:49 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40235592
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:39 schreef Herald het volgende:
Lief dagboek,

vandaag heb ik mijn plan uitgevoerd. Ik heb me 's ochtends heerlijk afgetrokken en mijn zaad over mijn handjes gesmeerd. Zonder te wassen ben ik naar de supermarkt gegaan om mijn lieve hunk te bewonderen.

Ik begon al helemaal te trillen toen ik de vlag zag wapperen waar fier Brusselse poort opstaat. Met plakkende handjes en bonzend hart stiefelde ik de C1000 binnen. Op de groenteafdeleing veinsde ik interesse in komkommers en winterpenen. Ik kon nog enkel naar mijn lieveling turen. Elke keer als hij mijn richting inkeek klopte mijn erecte lid in mijn broek. En toen ik me even omdraaide stak ik met mijn superstijve en zeer gevoelige tepels bijna een oog uit van een passerende vrouw.

Het voorvocht druppelde in alle hevigheid in mijn satijnen slip terwijl ik in een paniekerige staat rondjes liep om de groententafel. En toen.. oh toen lief dagboek kwam hij naar me toe.
"zeg lollern00b kan ik je ergens mee helpen want ik word helemaal tureluurs van je jeweets?" sprak hij tegen me.
"euh euh" stamelde ik terwijl mijn stijve tampeloeris pijnlijk tegen mijn broek drukte. "Ik zoek lekkere rapen" loog ik tegen hem.
"OMFG zoeen gare groentes zijn dat" antwoorde hij, terwijl hij schaapachtig in de richting van de rapen wees.
"Bedank, bedankt" zei ik met veel consumptie. En snel gaf ik hem een hand. Ja lief dagboek, een met mijn zaadbesmeurde hand drukte ik in de zijne. Missie geslaagd

kusjes,

H.
Dus daarom plakte mijn handen zo

Vuillak !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 juli 2006 @ 13:32:51 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_40236022
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dus daarom plakte mijn handen zo

Vuillak !!!
Heb je het verhaal niet opgeschreven in je dagboek?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:37:16 #77
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_40236166
omg Maikuuul
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_40248086
Lief dagboek

Vandaag heb ik een nutteloze post gemaakt.

Iamredleader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')