ik vind veel muziek leuk maar dat liijstje van jou zit niet bij mijn smaak ingebregen moet ik zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou nee... voornamelijk Drum & Bass, Breakcore, Hardcore en Terror en daarnaast heb ik een zwak voor Nederlandstalige Hiphop (Opgezwolle, DuvelDuvel, Jawat!, Raymzter etc...)
Ik heb anders wel 5! hele minuten gewacht, hoor!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wabendegij toch ook een ongeduldig kulleke he.
Geeft niks toch, smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik vind veel muziek leuk maar dat liijstje van jou zit niet bij mijn smaak ingebregen moet ik zeggen.
Wat een tijdverspilling.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel 5! hele minuten gewacht, hoor!
De nieuwe RHCP is meesterlijk en briljant. Nu al een van de beste albums van dit jaar!!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe is de nieuwe van de RHCP, eigenlijk?
Een groot deel heb ik hier staan. Een aantal alleen op de hd. Ik koop zoveel als ik zelf nodig vindquote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er 3 uit dat lijstje.
m_a, zijn dat albums die je echt hebt, of die je alleen maar op je computer hebt?
Da's wel heel enthousiast. Nu ga ik twijfelen, he...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De nieuwe RHCP is meesterlijk en briljant. Nu al een van de beste albums van dit jaar!!
Welke? Nou? Welke? Welke? Welke?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er 3 uit dat lijstje.
m_a, zijn dat albums die je echt hebt, of die je alleen maar op je computer hebt?
Beastie Boys, Pink Floyd, Gorillaz, Moby en ik twijfel tussen de oude RHCP en Prodigy.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie mogen raden welke 3.
Je hebt er alvast 3 te pakken. Maar welke, he? Dat is de vraag.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beastie Boys, Pink Floyd, Gorillaz, Moby en ik twijfel tussen de oude RHCP en Prodigy.
Spelen we Mastermind?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt er alvast 3 te pakken. Maar welke, he? Dat is de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |