Tuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Er bestaan toch wel meer Jippen?
De zoon van AE! Een heel pienter mannetjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef muhammad_ali het volgende:
Who the fuck is Jip anyway? Als ik dat zo mag vragen
Dat was bij Britain wyccy.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ik loop wat topics achter, maar ik las ergens dat AE Dr. Martens had gekocht voor 40 euro's. Mag ik vragen waar?
Niet dé mijn Jip.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Hier ben ik al.
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.htmlIs dat dé Jip?
Ik heb ook gestemd hoor!quote:
Dat petje is tof.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Ik weet dat dit niet OUD is.
Ik weet ook dat ouders vaak te opdringerig zijn met het tonen van foto's van hun kroost!
Maar deze wou ik jullie niet onthouden!
[afbeelding]
Ik heb ooit een teddybeertje vanuit Bosnië gestuurd. Het kleine petje dat dit beertje ophad paste Anne precies!
[afbeelding]
Pret in de Tummy-tub.
Jurist.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik ben jurist. Een paar topics terug is dat uitgebreid beschreven.... Buup en Erik kwamen tot de conclusie dat dat mij een nietszeggend persoon maakt
Ah, dat is er al één...quote:
Nou nee... voornamelijk Drum & Bass, Breakcore, Hardcore en Terror en daarnaast heb ik een zwak voor Nederlandstalige Hiphop (Opgezwolle, DuvelDuvel, Jawat!, Raymzter etc...)quote:Op maandag 8 mei 2006 23:26 schreef muhammad_ali het volgende:
wat voor muzieksmaak heb je dan?? Alleen maar hiphop?
Ik kan hem niet meer terugvindenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat petje is tof..
[..]
Jurist..
Rechten..
Waar staat die discussie ongeveer?
Arme Do2...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik net een vraag stelde...
De lijst op een pagina waar Muhammad net een linkje van wegzette, al enkele posts terug.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke lijst?
Wabendegij toch ook een ongeduldig kulleke he.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik net een vraag stelde...
ik vind veel muziek leuk maar dat liijstje van jou zit niet bij mijn smaak ingebregen moet ik zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou nee... voornamelijk Drum & Bass, Breakcore, Hardcore en Terror en daarnaast heb ik een zwak voor Nederlandstalige Hiphop (Opgezwolle, DuvelDuvel, Jawat!, Raymzter etc...)
Ik heb anders wel 5! hele minuten gewacht, hoor!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wabendegij toch ook een ongeduldig kulleke he.
Geeft niks toch, smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik vind veel muziek leuk maar dat liijstje van jou zit niet bij mijn smaak ingebregen moet ik zeggen.
Wat een tijdverspilling.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel 5! hele minuten gewacht, hoor!
De nieuwe RHCP is meesterlijk en briljant. Nu al een van de beste albums van dit jaar!!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe is de nieuwe van de RHCP, eigenlijk?
Een groot deel heb ik hier staan. Een aantal alleen op de hd. Ik koop zoveel als ik zelf nodig vindquote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er 3 uit dat lijstje.
m_a, zijn dat albums die je echt hebt, of die je alleen maar op je computer hebt?
Da's wel heel enthousiast. Nu ga ik twijfelen, he...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De nieuwe RHCP is meesterlijk en briljant. Nu al een van de beste albums van dit jaar!!
Welke? Nou? Welke? Welke? Welke?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er 3 uit dat lijstje.
m_a, zijn dat albums die je echt hebt, of die je alleen maar op je computer hebt?
Beastie Boys, Pink Floyd, Gorillaz, Moby en ik twijfel tussen de oude RHCP en Prodigy.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie mogen raden welke 3.
Je hebt er alvast 3 te pakken. Maar welke, he? Dat is de vraag.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beastie Boys, Pink Floyd, Gorillaz, Moby en ik twijfel tussen de oude RHCP en Prodigy.
Spelen we Mastermind?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt er alvast 3 te pakken. Maar welke, he? Dat is de vraag.
Je hebt nu niks te verliezen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat raden laat ik aan jullie over.. ik doe niet aan gokken.
Good boyquote:Op maandag 8 mei 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vertel het alleen als je 5 minuten geduld hebt![]()
Ah, dat had ik niet gedacht. Johnny Cash leek me wel wat voor jou.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
'The Marshall Mathers LP' van Eminem + Sex Pistols
Racoon and Maroon on a Spoon to the Moon.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Good boy![]()
De twee oude van Racoon, Greatest Hits van Springsteen en die van Maroon5![]()
Heeft ook leuke platen, maar die heb ik hier niet staan.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet gedacht. Johnny Cash leek me wel wat voor jou.
Poëtisch, als een 5 jarigequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Racoon and Maroon on a Spoon to the Moon.
Ik vind je wel een 'Man in black', maar dan in het wit. Een beetje een loner.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom leek Cash je wel wat voor mij, eigenlijk?
Daar zou ik zelf nou nooit opgekomen zijn.
Like, duh.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hebben jullie het nu echt over fokking old Johnny Cash, die van de country?
Mag zoiets eigenlijk nog wel genoemd/gedraaid worden in deze eeuw?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Die heeft wel nog steeds grote tieten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind Dolly Parton trouwens beter.
Ja hehe, dan heb je het tenminste over muziek.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik vind Ray Charles ook geweldig. Al is dat natuurlijk hele andere muziek
"I wanted to be the first woman to burn her bra, but it would have taken the fire department four days to put it out. "quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die heeft wel nog steeds grote tieten.
Hij is zelfs fokking dood!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Al hou ik dan meer van Charles Mingus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja hehe, dan heb je het tenminste over muziek.
Slaap lekker M_a!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:26 schreef muhammad_ali het volgende:
Hey maar ik ga mijn bedje in jongens. Nog ff lezen en daarna slapen. Trusten allemaal!
Nee please don't!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, gaan we nu aan name-dropping doen, of zo?
Ik heb hier een telefoonboek naast me liggen. Wat wil je horen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, gaan we nu aan name-dropping doen, of zo?
Jolene en Coat of Many Colors zijn fantastische albums.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij is zelfs fokking dood!![]()
Dolly lijkt me een lieve vrouw, en ik ken alleen Nine to Five en Jolene. Van dat laatste heeft Queen Adrena een geweldige cover gemaakt.
Nou, als mp3, ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Je hebt zelfs echt albums van haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |