Tuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Er bestaan toch wel meer Jippen?
De zoon van AE! Een heel pienter mannetjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef muhammad_ali het volgende:
Who the fuck is Jip anyway? Als ik dat zo mag vragen
Dat was bij Britain wyccy.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ik loop wat topics achter, maar ik las ergens dat AE Dr. Martens had gekocht voor 40 euro's. Mag ik vragen waar?
Niet dé mijn Jip.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Hier ben ik al.
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.htmlIs dat dé Jip?
Ik heb ook gestemd hoor!quote:
Dat petje is tof.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Ik weet dat dit niet OUD is.
Ik weet ook dat ouders vaak te opdringerig zijn met het tonen van foto's van hun kroost!
Maar deze wou ik jullie niet onthouden!
[afbeelding]
Ik heb ooit een teddybeertje vanuit Bosnië gestuurd. Het kleine petje dat dit beertje ophad paste Anne precies!
[afbeelding]
Pret in de Tummy-tub.
Jurist.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik ben jurist. Een paar topics terug is dat uitgebreid beschreven.... Buup en Erik kwamen tot de conclusie dat dat mij een nietszeggend persoon maakt
Ah, dat is er al één...quote:
Nou nee... voornamelijk Drum & Bass, Breakcore, Hardcore en Terror en daarnaast heb ik een zwak voor Nederlandstalige Hiphop (Opgezwolle, DuvelDuvel, Jawat!, Raymzter etc...)quote:Op maandag 8 mei 2006 23:26 schreef muhammad_ali het volgende:
wat voor muzieksmaak heb je dan?? Alleen maar hiphop?
Ik kan hem niet meer terugvindenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat petje is tof..
[..]
Jurist..
Rechten..
Waar staat die discussie ongeveer?
Arme Do2...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik net een vraag stelde...
De lijst op een pagina waar Muhammad net een linkje van wegzette, al enkele posts terug.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke lijst?
Wabendegij toch ook een ongeduldig kulleke he.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik net een vraag stelde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |