Wel even zwaaien naar de webcam dan he, bij de zeeleeuwen.quote:Op zondag 11 juni 2006 06:56 schreef Shark.Bait het volgende:
tja.. zal ik nu om 9 uur gaan en de dieren waarschuwen...of pas tegen de echte meet tijd?
Misschien doe ik dat wel, ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:28 schreef freud het volgende:
Wel even zwaaien naar de webcam dan he, bij de zeeleeuwen.
Wow...meteen een hele mooiequote:Op zondag 11 juni 2006 18:31 schreef luap het volgende:
Hoi allemaal't was weer een prima meet. Lekker warm vonden de meeste dieren helaas ook, niet te druk en een gezellige g(t)roep
Primeur: de eerste foto!!!
[afbeelding]
Zo en nu snel eten...
Maar niet ff langskomenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef Cutie het volgende:
Hoi Fokkertjes! Ik heb jullie zien lunchen!
Zag er gezellig uit! Tig mega-camera's op een tafeltje.
We hebben nog aan je gedacht; er stond een lege stoel toen we na afloop op het terrasje zaten uit te puffenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:55 schreef Xilantof het volgende:
Ja ik ben jaloers op jullie!
Dat jullie wel lekker buiten in de stralende zon kunnen fotograferen en ik binnen zit!
13.gif
Bruiloftfoto's willen we ook wel zienquote:Op zondag 11 juni 2006 20:34 schreef freud het volgende:
Was erg gezellig en warm ja. Mijn foto's nog niet bekekenben net de hele tijd bezig geweest om de bruiloftfoto's van gisteren uit te zoeken. Morgen ga ik ze van vandaag eens uitzoeken (en posten natuurlijk).
Lievvvvquote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef blackbully het volgende:
ik ben nog druk aan het uitzoeken en omzetten naar jpg.
maar deze wil ik jullie niet onthouden.
[afbeelding]
geweldig die kleine olifanten
quote:
Die van jou is beter dan de mijnequote:
Zie je wel dat flitsen werktquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef prupke het volgende:
mooie fotos allemaal![]()
klein spinneke
[afbeelding]
photoshopquote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Zie je wel dat flitsen werkt
Waar kaderen jullie mee?
De tijgers, de leeuwen en de wolven waren ook luiwammessenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
De dieren waren zo te zien toch nog aardig aktief...ik had gedacht allemaal luiwammesen te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |