quote:
Nergens voor nodigquote:
Ik heb je wel eens anders horen kleppen over scherpe mensen....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef An24 het volgende:
Gezonde zenuwachtigheid is goed hoor, houdt je scherp, scherpe mensen zijn leuk!![]()
Om 11 uur bij de ingang vam het Oceanium...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef blackbully het volgende:
hoelaat en waar verzamelen we? (heb al wat terug gescrold maar zag het niet staan)
hmmm mijn hoed. das wel weer een goed ideequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Om 11 uur bij de ingang vam het Oceanium...
Laura vroeg nog: Komt die detective ook morgen?
Wel even zwaaien naar de webcam dan he, bij de zeeleeuwen.quote:Op zondag 11 juni 2006 06:56 schreef Shark.Bait het volgende:
tja.. zal ik nu om 9 uur gaan en de dieren waarschuwen...of pas tegen de echte meet tijd?
Misschien doe ik dat wel, ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:28 schreef freud het volgende:
Wel even zwaaien naar de webcam dan he, bij de zeeleeuwen.
Wow...meteen een hele mooiequote:Op zondag 11 juni 2006 18:31 schreef luap het volgende:
Hoi allemaal't was weer een prima meet. Lekker warm vonden de meeste dieren helaas ook, niet te druk en een gezellige g(t)roep
Primeur: de eerste foto!!!
[afbeelding]
Zo en nu snel eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |