abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37693049
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:30 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, prachtig nummer is dat, heeft ze helaas niet gezongen.

Ze begonnen iets te laat, kwart over 8 ofzo, tot +_ half 11. Wel met pauze tussendoor, dus al met al ruim 2 uur denk ik.
Ze zijn nog een tijdje 'on tour', dus mochten ze bij je in de buurt komen...ik kan het je iig van harte aanbevelen

Welk nummer van Ilse de Lange bedoel je? Ik ken eigenlijk alleen 'I'm not so tough'. Erg mooi liedje ook
Verschillende van Ilse, oa Flying blind, world of hurt, all the answers, I'll be yours. Maar er zijn meer artiesten en bands met nummers die alles zeggen, die iedereen meezingt maar weinigen lijken te begrijpen. Denk aan Supertramp met School of the Logical song, of Pink floyd. Live, en zoveel meer. Altijd aardig!

Valt mee twee uur, de meeste haken na een uurtje al af of je moet een Springsteen hebben in jongere dagen. Die ging net zolang door tot iedereen hem moe begon te worden zonder dat er pauze was. Concerten van 4 1/2 uur waren geen uitzondering

Ik ga het in de gaten houden, want Frank vind ik steengoed kwa zang maar ook zijn teksten. Net als Stef Bos trouwens....

Maja, muziek, daar raak je niet over uitgepraat. Ik tenminste
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')