Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kut is dat he..... uitstel als je besluit al vast staat.
Daar krijg je idd een misselijk gevoel van
thanksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat goedkomen joh!
![]()
je hebt de keuze gemaakt en je staat er achter.
of dat het makkelijker maakt.... nu kan hij allemaal lastige vragen bedenken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou zeg dat welMaar daarentegen ben ik ook wel een beetje opgelucht dat dit niet helemaal als donderslag bij heldere hemel komt voor hem.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef gaai het volgende:
I think you'd better call Tyrone......
and tell him I said come on, help you get yo' shit
You need to call Tyrone.......
hold up.....
but you can't use my phone......
G'middag overigens......![]()
haai womanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef gaai het volgende:
I think you'd better call Tyrone......
and tell him I said come on, help you get yo' shit
You need to call Tyrone.......
hold up.....
but you can't use my phone......
G'middag overigens......![]()
Nou, ik ben niet meer om te lullen, lastige vragen of niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of dat het makkelijker maakt.... nu kan hij allemaal lastige vragen bedenken.
met dumpen kan het het beste vanuit het niets komen >dumpen > weer weg wezen voordat het echt doordringt
Die cd is echt goed jah !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai woman![]()
Geweldig nummer he. Ik heb die CD van Erica Badu met dit nummer, en deze gaat dus echt altijd heel hard![]()
damn ....wat is dit trouwens een wijventopic geworden!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef gaai het volgende:
[..]
Die cd is echt goed jah !![]()
Hoi meissies![]()
![]()
![]()
(en Barra)
nu eerst even m'n kabouter ophalen zo trug
gezellig tochquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn ....wat is dit trouwens een wijventopic geworden!
waar is lil wic eigelijk!?!?!?!?
ey net alsof je niet genoeg aan mij hebtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
Ja...we missen een wijf
Waar zijn al die kerels hier gebleven eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey net alsof je niet genoeg aan mij hebt![]()
De mijne is op een leeftijd dat ie zich rond deze tijd af gaat vragen of ie nog genoeg zakgeld heeftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:33 schreef gaai het volgende:
't Is weer 'bijna-moederdag-tijd' op school.......ze hebben weer geheimen voor me![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:33 schreef gaai het volgende:
't Is weer 'bijna-moederdag-tijd' op school.......ze hebben weer geheimen voor me![]()
![]()
Nee hoor..... ik schrok afgelopen zondagavond ineens op en dacht dat ik het vergeten was. Maar EW wist me te vertellen dat het komende zondag is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
moederdag!!!! damn weer vergeten!
Is toch nog niet geweest?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
moederdag!!!! damn weer vergeten!
zet het in je agenda, net zoals dat je Nok moest waarschuwen qua haarverven enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe jaa maar ik zeg nu alvast dat ik het ga vergeten!
Dat nummer van hen samen bezorgt mij ook kippenvel! Prachtig!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, Mathilde Santing en Frank Boeijen waren SUPER gisteravond.
En toen Mathilde 'Zeg me dat het niet zo is' zong, liepen de tranen me spontaan over de wangen. Damn wat kan dat wijf zingen. En Frank is ook super![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef Gorian het volgende:
[..]
Dat nummer van hen samen bezorgt mij ook kippenvel! Prachtig!![]()
Mathilde heeft ook een echt TRU nummer (net als Ilse de Lange trouwens), ken je dat? Het heet Inspiratie.
Ik had niet anders verwacht dan dat het gewoon goed zou zijn! Hoe lang duurde het alles bij elkaar?
wij doen thuis niet aan moederdag........thank god!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zet het in je agenda, net zoals dat je Nok moest waarschuwen qua haarverven enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |