En terecht!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:43 schreef fanneke het volgende:
. Ben stikjaloers op DG.
Ach,net zoals wij het seizoen niet winnen op de laatste wedstrijddag doen jullie hem niet verliezenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz.
7 spelers van Tottenham hebben een voedselvergiftiging maar omdat de FA het niet wilde cancellen spelen ze toch en je kan zien dat ze op 50% zitten.
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat jullie maar trots mogen zijn om op zo een manier de 4de plek te pakken.
Alweer?quote:Volgend seizoen word ons jaar!
Huilliequote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei ga ergens anders trots wezen dat je op de rug van zieke spelers 4de bent geworden.
Ja vanavond op mn dvd spelerquote:Op maandag 8 mei 2006 03:34 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Shit MotD vergeten te kijken
Komt er nog een herhaling?
Ik ook!quote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef zjroentje het volgende:
Dit vind ik wel echt sneu voor de Spurs zeg....
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt dat zoiets gebeurd is,wordt tijd voor een nieuwe kok denk ik bij julliequote:Op maandag 8 mei 2006 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
De Engelse media zal de voedselvergiftiging nog wel opblazen, maar als een AFC'er het op zijn geweten heeft, wordt het een hele grote rel.
quote:AFC'ers hier, gefeliciteerd.
Ze moeten die kok maar eens goed natrekken, misschien blijkt het wel een AFC'er te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt dat zoiets gebeurd is,wordt tijd voor een nieuwe kok denk ik bij jullie![]()
There's only one salmonella,one salmonella...!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten die kok maar eens goed natrekken, misschien blijkt het wel een AFC'er te zijn.
Leuk om te lezen (niet cynisch bedoeld).quote:
Ach, een competitie gaat (in Engeland) over 38 wedstrijden en de stand ná die 38 wedstrijden zorgt voor een goede afspiegeling van een geheel seizoen. Of de beslissing dan op de eerste of laatste speeldag valt, maakt niet uit. De FA zal haar redenen hebben gehad om de wedstrijd tóch door te laten gaan en de belangrijkste spelers waren in staat om te spelen, dus dan voel ik mij niet te groot om de AFC'ers hier te feliciteren.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuk om te lezen (niet cynisch bedoeld).
Wat een mazzel trouwens voor je,nu ben je me geen kratje bier schuldig!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
Die had ik er érg graag voor over gehad!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een mazzel trouwens voor je,nu ben je me geen kratje bier schuldig!
Zeg ik zeker Wigan en als tegenvaller Middlesbrough die moeten met hun spelers toch minstens voor UEFA cup voetbal meedoen. (mits ze de UEFA cup natuurlijk niet winnenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk afgelopen zo, deze PL.
Wat zou de grootste verrassing van het seizoen zijn? West Ham of toch Wigan?
Gezien de stand aan het eind van de Championship vorig seizoen: WestHam.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk afgelopen zo, deze PL.
Wat zou de grootste verrassing van het seizoen zijn? West Ham of toch Wigan?
Ruud zonde..quote:TOPSCORER
speler goals
Henry 27
Van Nistelrooy 21
Darren Bent 18
Lampard 16
Robbie Keane 16
Rooney 16
Harewood 14
Aiyegbeni 13
Bellamy 13
Drogba 12
Camara 12
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Henri Camara heeft er ook 12 als het goed is.
quote:2005/06 Wigan Athletic 29 wedstrijden 12 doelpunten in de Premiership
Hopelijk niet,schijtclub maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:31 schreef Erasmusch het volgende:
Leeds ook weer terug waar ze horen?
Watford in de finale lijkt me wel een zekerheid na de 3-0 uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
Preston was vanavond de betere ploeg maar hebben amper kansen gehad dus in dat opzicht deed Leeds het goed.
Leeds eindigde de wedstrijd met 9 man trouwens
Hup Watford voor de finale dan maar.
Daar komt weer het moeilijke voor mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Watford in de finale lijkt me wel een zekerheid na de 3-0 uit.
Ook een leuk stadion trouwens, dat van Watford.![]()
Maar daar ga ik niet naar toe,nepclubquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:51 schreef fanneke het volgende:
en misschien Grays Athletic in Essex, is niet zover van London af.
whehe,zolang ze de hele pleuriszooi nog niet verbouwd hebben voor onze komst komend seizoen wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:06 schreef Erasmusch het volgende:
Pompey wel voor herhaling vatbaar dus, DG?
Wedstrijden buiten London pak je altijd in 1 daggie op en neer met de auto?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
whehe,zolang ze de hele pleuriszooi nog niet verbouwd hebben voor onze komst komend seizoen wel.
ligt eraan waar ze spelen,tot de lijn Liverpool-Manchester-Leeds wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wedstrijden buiten London pak je altijd in 1 daggie op en neer met de auto?
Is bv Birmingham niet voordeliger aan te vliegen of heb je wat Chineesjes in de kofferbak?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ligt eraan waar ze spelen,tot de lijn Liverpool-Manchester-Leeds wel.
Die Chineesjes zorgen ervoor dat mijn reis financieel afgedekt wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is bv Birmingham niet voordeliger aan te vliegen of heb je wat Chineesjes in de kofferbak?
Kosovaartjes doen t ook altijd goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die Chineesjes zorgen ervoor dat mijn reis financieel afgedekt wordt natuurlijk.
Als je met 4 man gaat ga je voor een prikkie op en neer en met vliegen zijn er altijd bijkomende financiele zaken
Dat zou idd kunnen maar gezien de hoeveelheid reizen die ik maak heb ik te maken met dingen zoals geld en daar heb ik er helaas niet genoeg van.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kosovaartjes doen t ook altijd goed.
OK, dat scheelt wel. Dacht dat je meestal met 2-3 man ging.
Maar dan kan je wel nog stappen, rustig aan doen etc.
Volgens mij wilde je daar 8 april nog naar toe gaan, knulletjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daar ga ik niet naar toe,nepclub![]()
http://www.latestgoals.net/detail.php?id=1657&league=23quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:49 schreef stevengerrard het volgende:
Heeft iemand misschien de 2e Goal van Gerrard tegen Aston villa van vorige week??
quote:Spurs overweegt forse schadeclaim
LONDEN - Het raadsel van de duurste lasagna ter wereld is nog steeds niet opgelost. Scotland Yard onderzoekt...
... niet alleen de pasta waardoor tien Tottenham Hotspur-spelers voor hun duel met West Ham United (2-1 verlies) ziek zouden zijn geworden, maar heeft ook bloed en urine van de voetballers afgenomen. De leiding van Spurs denkt aan een schadeclaim, omdat de club door de nederlaag de Champions League misliep.
Twee rechercheurs en ongeveer twintig politieagenten stonden zaterdag in het Marriott Hotel in Londen nadat een clubofficial van Tottenham Hotspur in allerijl het alarmnummer 999 had gebeld.
De voedselvergiftiging in de ploeg van Martin Jol werd serieus genomen door de autoriteiten en gisteren meldde de Noord-Londense club dat het onderzoek naar de besmette lasagna binnen twee dagen zal zijn afgerond.
Behalve monsters van het voedsel werden hotelpersoneel, staf en spelers ondervraagd en werd er bij de voetballers urine en bloed afgenomen. In Engeland vermoeden enkele Spurs-fans een complottheorie, maar de enige onderbouwing voor dat idee is op dit moment het gegeven dat een van de werknemers in de keuken een Arsenal-fan was.
Paul Downing, de manager van het hotel, vertelde gisteren dat de keuze voor lasagna door Tottenham Hotspur zelf was gemaakt. Er is een luxe visrestaurant in het etablissement, maar de club wees de mogelijkheid om daar te dineren van de hand.
,,Ze aten in een privékamer een maaltijd die speciaal door de chef-kok was bereid op aanwijzingen van de diëtiste van Spurs. De andere gasten hadden geen klachten na het eten. Er is nog geen enkel bewijs dat er daadwerkelijk sprake is van besmet voedsel.’’
Spurs wil voorlopig wachten op de uitslag van het onderzoek, voordat het een verklaring afgeeft. Mocht echter blijken dat het hotel schuldig is aan de ziekte van de spelers, zal voorzitter Daniel Levy naar alle waarschijnlijkheid een schadeclaim indienen.
Spurs liep na de 2-1 nederlaag tegen West Ham United plaatsing voor de Champions League mis, wat de club naar schatting zo’n 15 miljoen euro kost. Ook overweegt Tottenham Hotspur een schadeclaim tegen de Engelse voetbalbond, omdat zij weigerde om het duel op verzoek van de club een dag uit te stellen.
Meteen na de wedstrijd bleek dat de spelers van Jols elftal wel degelijk ziek waren. Middenvelder Michael Carrick: ,,Het is verschrikkelijk. Acht jongens hadden ’s nachts nauwelijks geslapen en moesten overgeven of kampten met diarree. Niet echt een goede voorbereiding.
Zelf moest ik tegen West Ham worden gewisseld, omdat ik gesloopt was. Voor aanvang kon ik alleen een banaan eten, ik had gewoon geen energie meer over. We zoeken niet naar excuses, maar het is een feit wat er met ons is gebeurd.’’
http://www.videolan.org/vlc/ Deze ff downloaden en toen heb ik hem werkend gekregenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef stevengerrard het volgende:
die had ik al gedownload maar ik krijg alleen maar radio commentaar zonder filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |