Janice die wil dat Bobby capo wordtquote:Op maandag 15 mei 2006 14:31 schreef dvdfreak het volgende:
Arme Bobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik bedoel is: in het vorig seizoen gebeurde zo ontzettend veel, (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), dat ik soms compleet de draard kwijt was, dat heb ik nu totaal niet. En dat is imho best wel jammer.
Dat zijn juist hele goede stukken vind ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef -skippybal- het volgende:
Volgende week dan eindelijk over met dat Vito gedoe, mag ik toch hopen![]()
In het begin wel, maar nu is het allemaal uitgerekt. En de acteerkwaliteiten van Vito als 'ie zijn gay-kant laat zien zijn ook niet echt geweldigquote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat zijn juist hele goede stukken vind ik.![]()
Idd goed deel was dat, verder vond ik het ook mooi hoe die aan het einde die sal niet meer dat gras liet knippen, al is johny nu definitief uit de wereld van de mafia denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef planethugo het volgende:
haha idd, toen tony opeens flipte tegen melfi was een mooi moment, eindelijk de terechte waarheid waarom ie haar geen duimbreed toegeeft/gaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. video is te vinden op www.hbo.com"Veni, vidi, vici."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe promo van sopranos is online en het lijkt er op of er eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. video is te vinden op www.hbo.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of zoiets ach ja we zien volgende week wel maar dan heb ik examens en moet ik een dag later kijken de hel.
"Veni, vidi, vici."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef planethugo het volgende:
denk dat tony het geval met vito puur zakelijk zal zien en philly het ook persoonlijk ziet aan gezien hij getrouwd is met zijn zus. Pfff nog 2 afleveringen en dan weer tot januari wachten
ja wat nu? Wat vult de leegte tussen juni en januari, dat is meer dan een half jaar. Komt er niet een tweede seizoen Rome ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef planethugo het volgende:
Pfff nog 2 afleveringen en dan weer tot januari wachten
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef planethugo het volgende:
denk dat tony het geval met vito puur zakelijk zal zien en philly het ook persoonlijk ziet aan gezien hij getrouwd is met zijn zus. Pfff nog 2 afleveringen en dan weer tot januari wachten
Nee, ik heb versies van 350 en 700 gehad. Echt vaag want normaalgesproken gaat alles prima. Maargoed, ik ben er nu weer 2 binnen aan het halen, hopen dat daar een goede tussen zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef Markman het volgende:
er zijn twee versies van sopranos, eentje van 350 MB en eentje van 700 MB. Denk dat Dutch_Courage die eerste vier keer heeft gedownload??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |