Ik vond Valentina knapper dan Gloria eigenlijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:57 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk zit er nog een knappe goomar in Seizoen 6.2. Die Gloria b.v. was zeker niet onaardig.
Waarom zou 'ie dat doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:29 schreef planethugo het volgende:
denk dat dat met meer te maken heeft dan een goomar. Misschien met onthullingen die tony over adriana ofzo heeft moeten doen![]()
Iemand nog wat foto's op het op te frissen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef planethugo het volgende:
nee vond Gloria toch knapper, Valentina zag er zeker niet slecht uit maar had toch een beetje zo een babyface
Je hebt best wel een punt te pakken denk ik!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef planethugo het volgende:
geen idee, omdat ze bewijs gevonden hebben ofzo? Of dat Chris gepraat heeft? of of of of.....
kan veel gebeuren in 9 afleveringen he
volgens mij was het gewoon toevaligquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:50 schreef planethugo het volgende:
had ze niet ook iets met die paarden te maken of liep ze toen toevallig naast ralphy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |