abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88270641
Mijn tanden staan vrij scheef. Is Invisalign ook effectief als de tanden heel scheef staan?

Heeft iemand ervaring met de kliniek dental correct in brabant? Deze is voor mij het meest dichtbij.
pi_88272076
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:07 schreef wphenom2010 het volgende:
Mijn tanden staan vrij scheef. Is Invisalign ook effectief als de tanden heel scheef staan?

Heeft iemand ervaring met de kliniek dental correct in brabant? Deze is voor mij het meest dichtbij.
89 % kan met invisalign mischien wel meer. Gewoon langsgaan dan vertellen ze je meteen of het kan.
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_88735363
Ik draag zelf al een tijdje de invisalign en ben er zeker tevreden over.
Je moet hem eigenlijk 22 uur per dag dragen, in het begin lukt dit goed, maar op het einde werd dit wel wat lastiger. Je kan hem in principe gewoon dragen als je bier drinkt enzo, maar alleen als je blijft drinken! als je een biertje drinkt en dan een uur niets, krijg je wel een vervelende smaak in je mond.
ik heb ook vaak last van een droge mond.
verder wordt de beugel na een tijdje dragen wat vies, ik ben nu al een tijdje aan mijn laatste beugel bezig, maar draag hem alleen nog maar 's nachts, omdat het anders lijkt alsof ik hele gele tanden heb.
Komt mssn ook wel omdat ik niet altijd m'n tanden poets na het eten ermee, en hem soms ook in hou (het is best een vies gezicht om dat ding uit te doen... en waar moet je hem dan weer laten)
in het begin is die overigens echt niet te zien, heb bij mijn vriend heel opvallend zitten lachen en alles en hij zag het niet, heb hem zelfs nog zachtjes in zijn arm gebeten en toen nog had die het niet door! niemand die weet dat ik een beugel heb ^^

verder over die scherpe randjes, dat had ik ook bij m'n eerste beugel, maar toen ben ik gewoon naar mijn tandarts gegaan en die heeft het een beetje bijgeslepen. (ik heb het in moordrecht laten doen bij tandarts Flux, ben er heel tevreden over, geen problemen mee gehad. duurde alleen iets langer omdat hij niet tevreden was over het eerste simulatiemodel dat ze gemaakt hadden, maar dat betekent wel dat hij het echt mooi wil hebben)

overigens, iemand vroeg: heb je dan niet de neiging om snel te zeggen: doe nu maar even een dagje dat ding niet in? maar dat heb je niet, want dan voel je je tanden trekken. Het is vaak wat gevoelig, zeker als je net een nieuwe in hebt. maar het is ook gevoelig als je een tijdje je beugel niet in hebt, want dan willen je tanden weer terug naar hun oude positie. dus je wilt hem liever wel in, scheelt een hoop nare gevoelens ;) (ik ging een keer een weekendje weg en was mijn beugel vergeten, toen kon ik op het einde amper harde dingen eten, want dat deed pijn, voelde alsof mijn tanden 'los' zaten. toen ben ik ook 2 beugels terug gestapt, jammer!)

verder ben ik er wel heel erg tevreden over! stuk beter dan slotjes, in alle opzichten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')