Kan ik mij voorstellen, ben zelf ook altijd een beetje wantrouwig met dit soort dingen maar ik ben gewoon een erg tevreden klant en dat laten ik blijken ook! Ik deel graag mijn positieve ervaringen met anderen ;-)quote:Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heb het gevoel dat Italiangirl83 gewoon een praktijk is en deze techniek promoot
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:36 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dit riekt naar spam.
Geregistreerd op 30 juni en in totaal 1 bericht gepost. Heeft waarschijnlijk op Invisalign gegoogled om deze propaganda te verkondigen en het te laten voordoen als een eigen ervaring.
Speciaal een hyves aangemaakt voor dit topic? Of heb je gewoon geen vriendenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:41 schreef Italiangirl83 het volgende:
[..]
De reden dat ik nu pas reageer is omdat ik nooit berichten heb ontvangen in mijn mailbox (of misschien d8 ik dat het spam was) dus ook helemaal niet wist dat er vragen aan mij gesteld waren. Ben er bij toeval tijdens googelen net achtergekomen en d8 laat ik al deze aardige mensen eens een antwoord sturen ;-P
Excuses voor de late reactie! (We zijn nu inmiddels 2 jaar verder) maar goed beter laat dan nooit reageren toch ;-P
Bekijk het positief, ik kan jullie nu vertellen wat mijn eindresultaat is want ik ben al lang klaar met de behandeling! En mijn tanden staan nu allemaal mooi recht! :-)
Je kan mijn foto's bekijken op mijn hyves:
Dit zegt voldoende!
jammer. fakequote:Mijn ervaring met Invisalign (onzichtbare beugel)
gisteren, 19:12
<<Geschreven op: 22 februari 2008
Deze blog heb ik aangemaakt n.a.v. het FOK Forum onderwerp:"onzichtbare beugel (invisalign) ervaringen??" Onzichtbare beugel (Invisalign) ervaringen??
Tekst is gekopieerd vanuit mijn prive blog>>
Een beetje jammer dat je zo negatief doet, kan mij anders wel voorstellen dat jij geen vrienden hebt ;-Pquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Speciaal een hyves aangemaakt voor dit topic? Of heb je gewoon geen vrienden
Ik zal hier verder niet op in gaan, sta boven jullie!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 07:17 schreef loecje het volgende:
en alle foto's zijn er gisteren op gezet om 21.10 en een uur erna komt ze met der hyves aanzetten als bewijs.
en die blog ook zo mooi
[..]
jammer. fake
Hoi Italiangirl83, waarom reageer je op jezelf?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:44 schreef Topkart het volgende:
Duidelijk dat de reacties die je krijgt van mensen komen zonder kennis van deze beugel, het waarschijnlijk ook nooit aandurven en ook het geld niet hebben om het te betalen.
Inderdaad kan je hierop beter niet meer reageren.
Overigens, ik heb nog wel een zak vol gebruikte gebitjes voor degene die het niet geloven...
Dacht dat iedereen hier voor info kwam ipv van iemand onterecht veel commentaar tegeven!
Gr. Topkart
Hoi Topkart,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:44 schreef Topkart het volgende:
Duidelijk dat de reacties die je krijgt van mensen komen zonder kennis van deze beugel, het waarschijnlijk ook nooit aandurven en ook het geld niet hebben om het te betalen.
Inderdaad kan je hierop beter niet meer reageren.
Overigens, ik heb nog wel een zak vol gebruikte gebitjes voor degene die het niet geloven...
Dacht dat iedereen hier voor info kwam ipv van iemand onterecht veel commentaar tegeven!
Gr. Topkart
Ja dat klopt inderdaad, Sluiter is naar New Zeeland vertrokken omdat hij (waarzijnlijk) zijn zaakjes niet helemaal volgens het boekje deed ;-P Is overigens ook mede dankzij hem dat ik de behandeling volledig heb kunnen laten vergoeden door mijn verzekeraar dus daar ben ik hem dankbaar voor!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:59 schreef llopez het volgende:
Ik ben een aantal jaren terug begonnen met de invisalign behandeling. Ook bij Orthodontix. In die tijd was de heer Sluiter nog werkzaam. Bij mij is alles wel voorspoedig verlopen, maar ik voelde mij hier echt een nummertje. Ook kreeg ik plots te horen dan Sluiter naar Nieuw-Zeeland was geemigreerd. Klanten hebben hier niet eens een nette brief over opgestuurd gekregen![]()
Mijn tanden zijn nu recht, maar blijven niet recht. Boven heb ik geen spalkje, want deze bijt ik er af. Echter moet ik elke nacht een beugel dragen, omdat mijn tanden weer scheef gaan staan. Een andere ortho heeft mij verteld dat dit veel voorkomt bij Invisalign, omdat de tanden op een te snelle manier o.i.d. worden recht getrokken.
Dus hier de voordelen en nadelen.
Voordelen:
- niet goed zichtbaar
- doet relatief weinig pijn
- hygienisch
- comfortabeler dan andere beugels
- kan bij eventuele date o.i.d. uit
Nadelen:
- duur
- tanden blijven (in mijn geval) niet recht na behandeling
- bij eten en drinken steeds de beugel eruit halen
Italiangirl / topkart / andere cloons,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef Topkart het volgende:
Eh, Basdement...
Ik heb graag dat je mijn reacties niet misplaatst bij anderen, we zijn hier voor info, en niet voor dat gezeur van jou!
'k zou zeggen, als je een beugeltje zooow graag wilt, neem zo'n slotjesbeugel, dan ziet iedereen ehm, graag met een slotje erop...
Zulk geneuzel als dat van jou, hebben mensen niets aan!
Gr. Topkart
Inderdaad, niets om je voor te schamen. Die paar duizend euro kan je waarschijnlijk beter besteden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef loecje het volgende:
owja en jij hebt die hyves niet speciaal aangemaakt om je beugel te promoten doormiddel van foto's die er die dag zijn opgezet en idem met de blog:')
ontopic. het bitje dat ik als vervanging van het spalkje hebt zit wel oke en is idd niet zichtbaar. maar om hiermee je hele gebit recht te krijgen zie ik niet zitten. blokjes zijn niet lelijk... ik vind het er alleen maar verzorgd uitzien, geeft aan dat je met je uiterlijk bezig bent op een positieve manier.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:23 schreef Alessandr0 het volgende:
Nou ik heb dit(topic) hier geopend en moet zeggen ben nu bijna klaar met mijn invisalign en het werkt sneller en beter dan een normale beugel. En mensen een retentie doorzichtige beugel is heel wat anders dan invisalign beugel het is vele malen dunner en past zich beter op je gebit aan. Het is wat duurder maar ga niet zeuren dat het niet werrkt omdat je zelf niet genoeg geld ervoor over hebt om het te doen
oftopic:
ben mijn password vergeten van mijn andere account en kan geen nieuwe vragen omdat ik mijn andere email password ook niet meer in kan loggen, iemand tips hoe ike r toch weer op kan komen>?
89 % kan met invisalign mischien wel meer. Gewoon langsgaan dan vertellen ze je meteen of het kan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:07 schreef wphenom2010 het volgende:
Mijn tanden staan vrij scheef. Is Invisalign ook effectief als de tanden heel scheef staan?
Heeft iemand ervaring met de kliniek dental correct in brabant? Deze is voor mij het meest dichtbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |