abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77928361
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heb het gevoel dat Italiangirl83 gewoon een praktijk is en deze techniek promoot
Kan ik mij voorstellen, ben zelf ook altijd een beetje wantrouwig met dit soort dingen maar ik ben gewoon een erg tevreden klant en dat laten ik blijken ook! Ik deel graag mijn positieve ervaringen met anderen ;-)

Nu ben ik wel een sales mens dus ik zal dit als een complimentje beschouwen, dit betekend dat ik professioneel over kom hahahaha ;-P

[ Bericht 3% gewijzigd door Italiangirl83 op 12-02-2010 22:38:41 ]
pi_77938569
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:36 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Dit riekt naar spam.

Geregistreerd op 30 juni en in totaal 1 bericht gepost. Heeft waarschijnlijk op Invisalign gegoogled om deze propaganda te verkondigen en het te laten voordoen als een eigen ervaring.

De reden dat ik nu pas reageer is omdat ik nooit berichten heb ontvangen in mijn mailbox (of misschien d8 ik dat het spam was) dus ook helemaal niet wist dat er vragen aan mij gesteld waren. Ben er bij toeval tijdens googelen net achtergekomen en d8 laat ik al deze aardige mensen eens een antwoord sturen ;-P

Excuses voor de late reactie! (We zijn nu inmiddels 2 jaar verder) maar goed beter laat dan nooit reageren toch ;-P

Bekijk het positief, ik kan jullie nu vertellen wat mijn eindresultaat is want ik ben al lang klaar met de behandeling! En mijn tanden staan nu allemaal mooi recht! :-)

Je kan mijn foto's bekijken op mijn hyves:

Dit zegt voldoende!

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 16-02-2010 09:58:06 (verkapte spam is niet gewenst) ]
pi_77942600
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:41 schreef Italiangirl83 het volgende:

[..]

De reden dat ik nu pas reageer is omdat ik nooit berichten heb ontvangen in mijn mailbox (of misschien d8 ik dat het spam was) dus ook helemaal niet wist dat er vragen aan mij gesteld waren. Ben er bij toeval tijdens googelen net achtergekomen en d8 laat ik al deze aardige mensen eens een antwoord sturen ;-P

Excuses voor de late reactie! (We zijn nu inmiddels 2 jaar verder) maar goed beter laat dan nooit reageren toch ;-P

Bekijk het positief, ik kan jullie nu vertellen wat mijn eindresultaat is want ik ben al lang klaar met de behandeling! En mijn tanden staan nu allemaal mooi recht! :-)

Je kan mijn foto's bekijken op mijn hyves:

Dit zegt voldoende!
Speciaal een hyves aangemaakt voor dit topic? Of heb je gewoon geen vrienden

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 16-02-2010 09:58:38 ]
pi_77947016
en alle foto's zijn er gisteren op gezet om 21.10 en een uur erna komt ze met der hyves aanzetten als bewijs.
en die blog ook zo mooi
quote:
Mijn ervaring met Invisalign (onzichtbare beugel)
gisteren, 19:12
<<Geschreven op: 22 februari 2008

Deze blog heb ik aangemaakt n.a.v. het FOK Forum onderwerp:"onzichtbare beugel (invisalign) ervaringen??" Onzichtbare beugel (Invisalign) ervaringen??

Tekst is gekopieerd vanuit mijn prive blog>>
jammer. fake
pi_77947180
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Speciaal een hyves aangemaakt voor dit topic? Of heb je gewoon geen vrienden
Een beetje jammer dat je zo negatief doet, kan mij anders wel voorstellen dat jij geen vrienden hebt ;-P

Daarnaast kan je ook niet goed lezen blijkbaar want ik heb alleen de 'blog' speciaal aangemaakt voor dit forum en niet mijn hyves profiel.

Ik neem hier een kleine moeite voor om mensen te helpen die wel serieus opzoek zijn naar een goede oplossing om hun tanden te corrigeren en niet voor mensen die op dit forum komen om andere members af te kraken omdat zij blijkbaar niks beter te doen hebben!

[ Bericht 27% gewijzigd door Italiangirl83 op 13-02-2010 19:39:27 ]
pi_77947211
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 07:17 schreef loecje het volgende:
en alle foto's zijn er gisteren op gezet om 21.10 en een uur erna komt ze met der hyves aanzetten als bewijs.
en die blog ook zo mooi
[..]

jammer. fake
Ik zal hier verder niet op in gaan, sta boven jullie!

Wilde alleen mijn positieve mening en ervaring delen op dit forum, heb zeker geen behoefte om in discussie te gaan met mensen die ik niet eens ken. Daar heb ik overigens ook geen tijd voor maar jij blijkbaar wel ;-P

Als je dit niet weet te waarderen zoek dan een andere hobby zou ik zeggen.

Take it or leave it!

Als andere mensen wel serieuze vragen/opmerkingen/advies nodig hebben dan beantwoord ik deze graag!

En op andere onzinnige opmerkingen zal ik niet meer reageren!

[ Bericht 11% gewijzigd door Italiangirl83 op 13-02-2010 19:53:56 ]
pi_77971976
Italiangirl83, heb even je hyves bekeken, ziet er goed uit hoor!

[ Bericht 66% gewijzigd door Topkart op 13-02-2010 23:57:57 ]
pi_77972287
Duidelijk dat de reacties die je krijgt van mensen komen zonder kennis van deze beugel, het waarschijnlijk ook nooit aandurven en ook het geld niet hebben om het te betalen.
Inderdaad kan je hierop beter niet meer reageren.

Overigens, ik heb nog wel een zak vol gebruikte gebitjes voor degene die het niet geloven...
Dacht dat iedereen hier voor info kwam ipv van iemand onterecht veel commentaar tegeven!

Gr. Topkart
pi_77974517
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:44 schreef Topkart het volgende:
Duidelijk dat de reacties die je krijgt van mensen komen zonder kennis van deze beugel, het waarschijnlijk ook nooit aandurven en ook het geld niet hebben om het te betalen.

Overigens, ik heb nog wel een zak vol gebruikte gebitjes voor degene die het niet geloven...
Dacht dat iedereen hier voor info kwam ipv van iemand onterecht veel commentaar tegeven!

Gr. Topkart
Hoi Italiangirl83, waarom reageer je op jezelf?

Spam !

Hou toch eens op met nieuwe accounts maken, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je invisalign.
pi_77986537
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:44 schreef Topkart het volgende:

Gr. Topkart
Hoi Topkart,

Dankjewel!

Gelukkig zijn er ook nog normale aardige mensen op dit forum

Gr.
Italiangirl83
  maandag 15 februari 2010 @ 14:59:03 #61
287034 llopez
Keep on smiling
pi_78019312
Ik ben een aantal jaren terug begonnen met de invisalign behandeling. Ook bij Orthodontix. In die tijd was de heer Sluiter nog werkzaam. Bij mij is alles wel voorspoedig verlopen, maar ik voelde mij hier echt een nummertje. Ook kreeg ik plots te horen dan Sluiter naar Nieuw-Zeeland was geemigreerd. Klanten hebben hier niet eens een nette brief over opgestuurd gekregen

Mijn tanden zijn nu recht, maar blijven niet recht. Boven heb ik geen spalkje, want deze bijt ik er af. Echter moet ik elke nacht een beugel dragen, omdat mijn tanden weer scheef gaan staan. Een andere ortho heeft mij verteld dat dit veel voorkomt bij Invisalign, omdat de tanden op een te snelle manier o.i.d. worden recht getrokken.

Dus hier de voordelen en nadelen.

Voordelen:
- niet goed zichtbaar
- doet relatief weinig pijn
- hygienisch
- comfortabeler dan andere beugels
- kan bij eventuele date o.i.d. uit

Nadelen:
- duur
- tanden blijven (in mijn geval) niet recht na behandeling
- bij eten en drinken steeds de beugel eruit halen
pi_78024352
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:59 schreef llopez het volgende:
Ik ben een aantal jaren terug begonnen met de invisalign behandeling. Ook bij Orthodontix. In die tijd was de heer Sluiter nog werkzaam. Bij mij is alles wel voorspoedig verlopen, maar ik voelde mij hier echt een nummertje. Ook kreeg ik plots te horen dan Sluiter naar Nieuw-Zeeland was geemigreerd. Klanten hebben hier niet eens een nette brief over opgestuurd gekregen

Mijn tanden zijn nu recht, maar blijven niet recht. Boven heb ik geen spalkje, want deze bijt ik er af. Echter moet ik elke nacht een beugel dragen, omdat mijn tanden weer scheef gaan staan. Een andere ortho heeft mij verteld dat dit veel voorkomt bij Invisalign, omdat de tanden op een te snelle manier o.i.d. worden recht getrokken.

Dus hier de voordelen en nadelen.

Voordelen:
- niet goed zichtbaar
- doet relatief weinig pijn
- hygienisch
- comfortabeler dan andere beugels
- kan bij eventuele date o.i.d. uit

Nadelen:
- duur
- tanden blijven (in mijn geval) niet recht na behandeling
- bij eten en drinken steeds de beugel eruit halen
Ja dat klopt inderdaad, Sluiter is naar New Zeeland vertrokken omdat hij (waarzijnlijk) zijn zaakjes niet helemaal volgens het boekje deed ;-P Is overigens ook mede dankzij hem dat ik de behandeling volledig heb kunnen laten vergoeden door mijn verzekeraar dus daar ben ik hem dankbaar voor!

Er is nu een andere invisalign orhodontist aangenomen (engelstalig) met een moelijke naam sorry ik weet dit niet meer ;-P. In principe zou dit weinig moeten uitmaken omdat de bitjes in America gemaakt worden. Maar goed hier durf ik geen uitspraken over te doen.

Betreft het scheef groeien van de tanden na de behandeling. Hier heb ik geen last van maar ik draag wel een retentie beugel, geloof ik dat het heet, dus met andere worden zo'n draadje wat ze achter je tanden plaatsen zodat je tanden niet scheef gaan groeien.

Overigens in het verleden toen ik een normale slotjesbeugel gedragen had en nooit zo'n draadje had gekregen na de behandeling, waren mijn tanden wel weer scheef gaan groeien. Dus ja het maakt opzich niet uit welke beugel je hebt gedragen, het is altijd aan te raden om daarna een retentie beugel te laten plaatsen!
pi_78074220
Eh, Basdement...

Ik heb graag dat je mijn reacties niet misplaatst bij anderen, we zijn hier voor info, en niet voor dat gezeur van jou!
'k zou zeggen, als je een beugeltje zooow graag wilt, neem zo'n slotjesbeugel, dan ziet iedereen ehm, graag met een slotje erop...

Zulk geneuzel als dat van jou, hebben mensen niets aan!

Gr. Topkart
pi_78078709
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef Topkart het volgende:
Eh, Basdement...

Ik heb graag dat je mijn reacties niet misplaatst bij anderen, we zijn hier voor info, en niet voor dat gezeur van jou!
'k zou zeggen, als je een beugeltje zooow graag wilt, neem zo'n slotjesbeugel, dan ziet iedereen ehm, graag met een slotje erop...

Zulk geneuzel als dat van jou, hebben mensen niets aan!

Gr. Topkart
Italiangirl / topkart / andere cloons,

Ik heb al een slotjesbeugel gehad en er is nooit iemand geweest die er negatief op heeft gereageerd, in tegendeel zelfs.

En inderdaad mensen zijn hier voor eerlijke info, en niet voor reclames, daar hebben mensen pas echt niks aan.

En trouwens, ik heet niet Bas en ben ook niet dement
pi_78079415
Spam is niet gewenst op FOK! en wordt verwijderd, ook een Hyves pagina zoals die van Italiangirl83 waarin ook wordt doorverwezen naar een fabrikant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 17-02-2010 01:00:41 ]
pi_78082411
Ik begrijp heel goed dat spam ongewenst is, maar doorverwijzen naar een fabrikant of hyves?
In het eerste bericht stelt iemand de vraag over de Invisalign, notabene met de website erbij. Italiangirl83 en ik hebben in ieder geval deze ervaring. Wij kunnen iemand antwoord geven op zijn vraag of die van anderen.
Het is dus erg frustrerend dat men nu gaat zeuren over spam, of cloons, andere accounts...
Blijf bij het onderwerp!
Wijs mensen ook graag even erop dat ik er niet van gecharmeerd ben op zulke vragen antwoord te moeten geven! Dit is mijn account, en ik ken de anderen niet!

Gr. Topkart
pi_78083964
Vanaf nu gewoon ontopic ja .
pi_78117267
-edit: PM

[ Bericht 33% gewijzigd door Mylene op 17-02-2010 21:39:43 ]
pi_78117518
owja en jij hebt die hyves niet speciaal aangemaakt om je beugel te promoten doormiddel van foto's die er die dag zijn opgezet en idem met de blog:')

ontopic. het bitje dat ik als vervanging van het spalkje hebt zit wel oke en is idd niet zichtbaar. maar om hiermee je hele gebit recht te krijgen zie ik niet zitten. blokjes zijn niet lelijk... ik vind het er alleen maar verzorgd uitzien, geeft aan dat je met je uiterlijk bezig bent op een positieve manier.
pi_78125248
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef loecje het volgende:
owja en jij hebt die hyves niet speciaal aangemaakt om je beugel te promoten doormiddel van foto's die er die dag zijn opgezet en idem met de blog:')

ontopic. het bitje dat ik als vervanging van het spalkje hebt zit wel oke en is idd niet zichtbaar. maar om hiermee je hele gebit recht te krijgen zie ik niet zitten. blokjes zijn niet lelijk... ik vind het er alleen maar verzorgd uitzien, geeft aan dat je met je uiterlijk bezig bent op een positieve manier.
Inderdaad, niets om je voor te schamen. Die paar duizend euro kan je waarschijnlijk beter besteden.
pi_78140746
Nou ik heb dit(topic) hier geopend en moet zeggen ben nu bijna klaar met mijn invisalign en het werkt sneller en beter dan een normale beugel. En mensen een retentie doorzichtige beugel is heel wat anders dan invisalign beugel het is vele malen dunner en past zich beter op je gebit aan. Het is wat duurder maar ga niet zeuren dat het niet werrkt omdat je zelf niet genoeg geld ervoor over hebt om het te doen

oftopic:

ben mijn password vergeten van mijn andere account en kan geen nieuwe vragen omdat ik mijn andere email password ook niet meer in kan loggen, iemand tips hoe ike r toch weer op kan komen>?
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_78141829
tvp
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_78145580
Beste mensen,

voor foto's van VOOR en NA mijn behandeling bekijk mijn link gekkoppeld aan mijn profiel en wat ook hieronder in kleine blauwe letters zichtbaar is.

Om gezeur van andere gebruikers te voorkomen heb ik dit volgens de officiele FOK regels gedaan in overleg met de Moderator!

Hopelijk dat men nu ontopic blijft!

Als je geen belangstelling hebt in Invisalign en hier alleen maar komt om deze beugel af te kraken en/of de mensen die hier positieve ervaringen mee hebben aan te vallen en vals te beschuldigen, dan heb je hier niks te zoeken lijkt mij. Ga dan opzoek naar een topic wat over slotjes beugels gaat en leef je daar uit!

Succes ermee!

Groetjes,

ItalianGirl83

[ Bericht 0% gewijzigd door Italiangirl83 op 18-02-2010 17:27:03 ]
pi_78147701
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:23 schreef Alessandr0 het volgende:
Nou ik heb dit(topic) hier geopend en moet zeggen ben nu bijna klaar met mijn invisalign en het werkt sneller en beter dan een normale beugel. En mensen een retentie doorzichtige beugel is heel wat anders dan invisalign beugel het is vele malen dunner en past zich beter op je gebit aan. Het is wat duurder maar ga niet zeuren dat het niet werrkt omdat je zelf niet genoeg geld ervoor over hebt om het te doen

oftopic:

ben mijn password vergeten van mijn andere account en kan geen nieuwe vragen omdat ik mijn andere email password ook niet meer in kan loggen, iemand tips hoe ike r toch weer op kan komen>?

Ik zou advies vragen aan de moderator, succes ermee
pi_78385670
Hey AllesandrO,

Mooi dat je hier nog even reageerde, en vooral dat je er al klaar bent en tevreden dus!
Ik ben er ook sinds enkele weken klaar mee, tevens ook tevreden!

Succes gewenst voor de anderen hier,

Gr. Topkart
pi_88270641
Mijn tanden staan vrij scheef. Is Invisalign ook effectief als de tanden heel scheef staan?

Heeft iemand ervaring met de kliniek dental correct in brabant? Deze is voor mij het meest dichtbij.
pi_88272076
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:07 schreef wphenom2010 het volgende:
Mijn tanden staan vrij scheef. Is Invisalign ook effectief als de tanden heel scheef staan?

Heeft iemand ervaring met de kliniek dental correct in brabant? Deze is voor mij het meest dichtbij.
89 % kan met invisalign mischien wel meer. Gewoon langsgaan dan vertellen ze je meteen of het kan.
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
pi_88735363
Ik draag zelf al een tijdje de invisalign en ben er zeker tevreden over.
Je moet hem eigenlijk 22 uur per dag dragen, in het begin lukt dit goed, maar op het einde werd dit wel wat lastiger. Je kan hem in principe gewoon dragen als je bier drinkt enzo, maar alleen als je blijft drinken! als je een biertje drinkt en dan een uur niets, krijg je wel een vervelende smaak in je mond.
ik heb ook vaak last van een droge mond.
verder wordt de beugel na een tijdje dragen wat vies, ik ben nu al een tijdje aan mijn laatste beugel bezig, maar draag hem alleen nog maar 's nachts, omdat het anders lijkt alsof ik hele gele tanden heb.
Komt mssn ook wel omdat ik niet altijd m'n tanden poets na het eten ermee, en hem soms ook in hou (het is best een vies gezicht om dat ding uit te doen... en waar moet je hem dan weer laten)
in het begin is die overigens echt niet te zien, heb bij mijn vriend heel opvallend zitten lachen en alles en hij zag het niet, heb hem zelfs nog zachtjes in zijn arm gebeten en toen nog had die het niet door! niemand die weet dat ik een beugel heb ^^

verder over die scherpe randjes, dat had ik ook bij m'n eerste beugel, maar toen ben ik gewoon naar mijn tandarts gegaan en die heeft het een beetje bijgeslepen. (ik heb het in moordrecht laten doen bij tandarts Flux, ben er heel tevreden over, geen problemen mee gehad. duurde alleen iets langer omdat hij niet tevreden was over het eerste simulatiemodel dat ze gemaakt hadden, maar dat betekent wel dat hij het echt mooi wil hebben)

overigens, iemand vroeg: heb je dan niet de neiging om snel te zeggen: doe nu maar even een dagje dat ding niet in? maar dat heb je niet, want dan voel je je tanden trekken. Het is vaak wat gevoelig, zeker als je net een nieuwe in hebt. maar het is ook gevoelig als je een tijdje je beugel niet in hebt, want dan willen je tanden weer terug naar hun oude positie. dus je wilt hem liever wel in, scheelt een hoop nare gevoelens ;) (ik ging een keer een weekendje weg en was mijn beugel vergeten, toen kon ik op het einde amper harde dingen eten, want dat deed pijn, voelde alsof mijn tanden 'los' zaten. toen ben ik ook 2 beugels terug gestapt, jammer!)

verder ben ik er wel heel erg tevreden over! stuk beter dan slotjes, in alle opzichten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')