Zij ZAL HET MIJ WEL VERGEVEN???quote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef MissX het volgende:
Persoonlijk vind ik korte broeken alleen op het strand kunnen, maar ja daar zijn de meeste mensen het niet mee eensEn ik zou het dus best een afknapper vinden.
Maar zij zal het je vast wel vergeven als je met dit weer gaat fietsen en dan een korte broek aan hebt.
Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keurenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:20 schreef JeOma het volgende:
[..]
Zij ZAL HET MIJ WEL VERGEVEN???
Da's mooi een fout uitgangspunt. Dan kan ik dus beter geen korte broek aandoen. Maar goed, interesting, korte broek -> strand? Maaruh, ik HEB mooie benen!(of maakt dat geen bal uit?)
Ik ben nog gek ook dat ik er op in ga, maar bij deze...quote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef MissX het volgende:
[..]
Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keurenDe meeste mannen hebben namelijk echt geen mooie benen. Kunnen we ook gelijk kijken wat voor korte broek je hebt
Maar heb je geen mooie dunne zomerbroek?
Je bent hopelijk niet van plan vanavond na het fietstochje in een restaurant te gaan eten. Want dat kan echt niet in een korte broek.
Idd..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:44 schreef erwinrt het volgende:
als zij je afkeurd op een korte broek in dit weer is ze ziek in der kop
Weet je iig dat je er niet meer moeite aan hoeft te verspillen.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd..
Alleen heb je van dat vrouwvolk, wat al bij het geringste een afknapper krijgt![]()
Ik draag altijd standaard witte sokken, zodat vrouwen die daarom geven bij me wegblijvenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd..
Alleen heb je van dat vrouwvolk, wat al bij het geringste een afknapper krijgt![]()
dat is een redelijke samenvattingquote:Op zondag 7 mei 2006 14:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Een korte broek is altijd fout.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
--> R&P
dan neemt-ie toch een nette broek mee en kleed zich dan even omquote:Op zondag 7 mei 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben je van plan na afloop naar een kek restaurant te gaan?
wat is er trouwens mis met een korte broekquote:
Vrouwen kunnen afknappen op de kleinste details. Het lijkt me dat je op zo'n eerste date alle risico's van afknappen wilt afnemen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat is er trouwens mis met een korte broekIk draag ze zelf eigenlijk ook nooit, behalve op vakantie en in de zomer in principe gek, maarjeh wat boeit et?
als je gewoon een toffe korte broek aan hebt met toffe schoenen dus geen sandalen met witte sokken erin ofzo, maar gewoon modieus, dan wil je toch niet eens een wijf wat daarop zou afknappen...quote:Op zondag 7 mei 2006 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen afknappen op de kleinste details. Het lijkt me dat je op zo'n eerste date alle risico's van afknappen wilt afnemen.
die zijn er dus niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je gewoon een toffe korte broek aan hebt met toffe schoenen dus geen sandalen met witte sokken erin ofzo, maar gewoon modieus, dan wil je toch niet eens een wijf wat daarop zou afknappen...
alhoewel ik het nog wel een beetje vroeg vind voor een korte broek
dat vind ik eigenlijk nog enger.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef Virgin het volgende:
doe gewoon een drie kwart broek aan dat vind ik mannen bijna altijd wel goed staan
Da's bijna net zo fout.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef Virgin het volgende:
doe gewoon een drie kwart broek aan dat vind ik mannen bijna altijd wel goed staan
Die kunnen wel heel tof zijn, ja. Vind ik ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef Virgin het volgende:
Met goede schoenen eronder welquote:Op zondag 7 mei 2006 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Die kunnen wel heel tof zijn, ja. Vind ik ook.
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Zielig die witte nerdkneuzen hier die een korte broek altijd fout vinden. Blijf lekker achter je computer zitten als het 30 graden is buiten sukkels
Je bent zelf anders aardig bleek als ik in je fobo kijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Zielig die witte nerdkneuzen hier die een korte broek altijd fout vinden. Blijf lekker achter je computer zitten als het 30 graden is buiten sukkels
Dat zat ik net bij jouw reactie te denkenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef MissX het volgende:
[..]
Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keuren
Dat is wel waar. Zwarte kousen onder een korte broek kan niet echt.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon korte broek, witte sokken, sandalen, zo'n buikgordel om ..... en alle komt goed
gast, wat wil je nou. Geen witte, geen zwarte, wat hou je over?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Zwarte kousen onder een korte broek kan niet echt.
Witte sportsokken is ook weer een no no.
Kunnen vrouwen niet gewoon alleen maar naar het lichaam kijken, weet ik iig waar ik aan toe ben.
Ik zou ook echt nooit gelukkig kunnen worden met iemand die korte broeken draagtquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef Wolkje het volgende:
Ik haat korte broeken![]()
afknapper dus, in mijn geval.
Le-zen. Ik zeg nergens dat ik nooit gelukkig kan worden met iemand die korte broeken draagt. Mijn vriend heeft zo af en toe ook wel eens een korte broek aan.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik zou ook echt nooit gelukkig kunnen worden met iemand die korte broeken draagt
Oke. Maar een minpunt is voor mij niet hetzelfde als een afknapperquote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Le-zen. Ik zeg nergens dat ik nooit gelukkig kan worden met iemand die korte broeken draagt. Mijn vriend heeft zo af en toe ook wel eens een korte broek aan.
Ik zeg alleen dat het op een eerste date voor mij een afknapper zou zijn.
En dat betekent ook niet dat ik dan helemaal nooit meer een relatie met diegene aan zou kunnen gaan, ik vind het alleen een minpunt, niks meer en niks minder.
goed. ik vind het dus een minpuntquote:Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oke. Maar een minpunt is voor mij niet hetzelfde als een afknapper
Ik ga natuurlijk hard lachen als TS jouw advies op volgt, en zijn date lange broeken juist een minpunt blijkt te vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
goed. ik vind het dus een minpunt(die bij al aanwezige twijfel misschien de doorslag kan geven. Dus ts, ik zou het niet doen)
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die lange broeken een minpunt vinden hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk hard lachen als TS jouw advies op volgt, en zijn date lange broeken juist een minpunt blijkt te vinden
Nou, je moest eens weten. Zo heb ik bijvoorbeeld een panische angst voor wollen truienquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die lange broeken een minpunt vinden hoor
Dus als ik iemand tegenkom in de supermarkt met een wollen trui, weet ik dat jij het niet bentquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nou, je moest eens weten. Zo heb ik bijvoorbeeld een panische angst voor wollen truien
Nee, dan ben ik die gast die in foetushouding hysterisch in een hoekje zit te snikkenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus als ik iemand tegenkom in de supermarkt met een wollen trui, weet ik dat jij het niet bent![]()
Wanneer heb je je date, ts?
And we have a winner!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die het werkelijk geen bal uitmaakt wat voor een broek (oké, liever geen strak wielrennersbroekje) een man draagt? Een (al dan niet korte) broek is toch geen maatstaaf om te bepalen of je iemand leuk vindt of niet?
nee hoor .... mij maakt het ook geen zak uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die het werkelijk geen bal uitmaakt wat voor een broek (oké, liever geen strak wielrennersbroekje) een man draagt? Een (al dan niet korte) broek is toch geen maatstaaf om te bepalen of je iemand leuk vindt of niet?
Het hangt er van af wat voor een persoon je bent!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens vind ik vrouwen die op dat soort dingen zouden afknappen gewoon stomme kortzichtige dozen.
Of een afrits broekquote:Op zondag 7 mei 2006 17:41 schreef Seneca het volgende:
Ik speel voortaan wel op safe, en trek een broek aan met een lange en een korte pijp
Lijkt me een duidelijke zaak.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:37 schreef dfr0st het volgende:
[afbeelding]
feel plezier op je laatste date!
quote:
foutje hersteldquote:Op maandag 8 mei 2006 12:37 schreef dfr0st het volgende:
[afbeelding]
feel plezier op je derde laatste date!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |