Zij ZAL HET MIJ WEL VERGEVEN???quote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef MissX het volgende:
Persoonlijk vind ik korte broeken alleen op het strand kunnen, maar ja daar zijn de meeste mensen het niet mee eensEn ik zou het dus best een afknapper vinden.
Maar zij zal het je vast wel vergeven als je met dit weer gaat fietsen en dan een korte broek aan hebt.
Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keurenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:20 schreef JeOma het volgende:
[..]
Zij ZAL HET MIJ WEL VERGEVEN???
Da's mooi een fout uitgangspunt. Dan kan ik dus beter geen korte broek aandoen. Maar goed, interesting, korte broek -> strand? Maaruh, ik HEB mooie benen!(of maakt dat geen bal uit?)
Ik ben nog gek ook dat ik er op in ga, maar bij deze...quote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef MissX het volgende:
[..]
Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keurenDe meeste mannen hebben namelijk echt geen mooie benen. Kunnen we ook gelijk kijken wat voor korte broek je hebt
Maar heb je geen mooie dunne zomerbroek?
Je bent hopelijk niet van plan vanavond na het fietstochje in een restaurant te gaan eten. Want dat kan echt niet in een korte broek.
Idd..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:44 schreef erwinrt het volgende:
als zij je afkeurd op een korte broek in dit weer is ze ziek in der kop
Weet je iig dat je er niet meer moeite aan hoeft te verspillen.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd..
Alleen heb je van dat vrouwvolk, wat al bij het geringste een afknapper krijgt![]()
Ik draag altijd standaard witte sokken, zodat vrouwen die daarom geven bij me wegblijvenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd..
Alleen heb je van dat vrouwvolk, wat al bij het geringste een afknapper krijgt![]()
dat is een redelijke samenvattingquote:Op zondag 7 mei 2006 14:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Een korte broek is altijd fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |