Ik sluit me aan bij bob, geweldig gruwelijke aflevering. Spannend to the core. De aller, aller, aller, allerbeste tot nu toe.
Ik vond het heel jammer dat Cooper dood ging. Maar ze geven het weer een hele mooie twist aan het tweede seizoen, doordat Cooper precies vertelt waar het geld ligt en dat het 5 miljoen is, terwijl alle oortjes meeluisteren.. En natuurlijk dat Micheal niet meteen het land uitkan, maar eerst bij Cooper zijn dochter langs moet, want dat heeft hij beloofd. Die bolle neef van Sukre is een lul, hij had er bijna voor gezorgd dat Micheal niet mee zou kunnen. Haywire is ontzettend slim, een slime wacko
![]()
. Sarah heeft weer een relapse met haar morfine, allemaal dankzij Micheal, maar ze heeft wel de deur open gezet
![]()
.
En natuurlijk Nick die zichzelf én zijn vader opoffert voor Veronica. Hij was dus toch goed in de core.
Ik zat gewoon serieus te klappertanden van de spanning. Bijna de hele aflevering door. Ontzettend goede aflevering. Volgende week de introductie into the manhunt en dan de hele zomer wachten totdat het tweede seizoen begint
![]()
.
[ Bericht 83% gewijzigd door CySt op 09-05-2006 05:13:15 ]